, Inteligo

3 miesiące w drodze do nowego Inteligo

Kilka dni temu minęły trzy miesiące, od kiedy napisałem o naszych planach dotyczących odbudowania rynkowej pozycji Inteligo.

6224d6f5-f530-4267-b810-c8f8f289d4ed.png

Choć projekt jeszcze nie osiągnął półmetka i za wcześnie na podsumowania, chciałbym wykorzystać fakt, że zamykamy kwartał (pierwszy punkt kontrolny) i napisać kilka słów o tym, jak nam idzie i o planach na najbliższe tygodnie.

Dziękuję za wsparcie i mnóstwo pozytywnych reakcji – cieszymy się, że jest aż tyle osób, które po prostu lubią Inteligo. Bardzo to dla nas ważne – w Inteligo wierzymy, że bankowość to nie tylko liczby, procedury i informatyka, ale też emocje, wśród których zaufanie i sympatia są najważniejsze.

Pomimo wakacji, w trakcie których większości z nas szczęśliwie udało się wyjechać chociaż na kilka dni, projekt pracuje na pełnych obrotach. Przede wszystkim dlatego, że udało się zebrać grupę pozytywnie zakręconych na punkcie Inteligo ludzi, traktujących projekt bardzo osobiście. Dzięki temu, zrealizowaliśmy już część naszych zapowiedzi – zmieniliśmy tabelę opłat i prowizji, wprowadziliśmy nowe produkty oszczędnościowe i kredytowe, a serwis inteligo.pl, doceniany przez Klientów, został wyróżniony przez branżę internetową w rankingu interaktywnie.com.

Dzisiaj wdrażamy beta testing. To wydarzenie szczególnie dla mnie ważne. BETA pozwala zaangażować Klientów w rozwój Inteligo – dzięki niemu deklaracja „współtworzenia banku” nie jest tylko pustym hasłem. Wszystkie marki poszukują sposobu na zaangażowanie Klientów, które bardzo trudno w praktyce zdobyć. Mam nadzieję, że nam wspólnie uda się taką formułę wypracować. Liczba osób, które zgłaszają się, by testować nasze produkty i rozwiązania przed udostępnieniem ich wszystkim Klientom, naprawdę buduje. W ramach BETA Inteligo będziemy udostępniać testerom usługi na końcowym etapie ich tworzenia. Chcemy dzielić się efektami naszej pracy i liczymy, że uczciwie je zaopiniują i podzielą się pomysłami, jak ulepszyć naszą ofertę. Ulepszanie, poprawianie i wzajemne opiniowanie to część naszej codzienności, ale zweryfikowanie przez Klientów tego co tworzymy, to dużo więcej.

Testy na BETA odbywać się będą w rzeczywistych warunkach, z prawdziwymi pieniędzmi w „normalnym” serwisie transakcyjnym poszerzonym o funkcje, do których dostęp będą mieli jedynie testerzy. Jako pierwszą udostępniamy wyszukiwarkę kontekstową w historii rachunku – warto przypomnieć, że w Inteligo Klienci mają dostęp do historii od momentu uruchomienia ich konta. Jest to jedna z rzeczy kluczowych dla nas w kontekście użyteczności serwisu transakcyjnego.

Jesteśmy wciąż na początku naszej drogi. To, nad czym teraz pracujemy, będzie najważniejsze dla codziennego wygodnego korzystania z Inteligo i uzupełnienia oferty. Już niebawem pojawią się zmiany w autoryzacji transakcji. Wprowadzimy nowe narzędzia umożliwiając Klientom wybór sposobu, w jaki chcą potwierdzać transakcje. W ciągu kilku tygodni w ofercie Inteligo pojawi się karta kredytowa – ostatni produkt codziennego bankowania, którego jeszcze nie mamy. Od kilku tygodni intensywnie ją testujemy (ja sam płacę kartą kredytową Inteligo wszędzie, gdzie mogę. Na początku z przygodami w postaci prób odebrania karty przez sprzedawcę, gdy chciałem jej użyć zanim wszyscy akceptanci kart zaczęli ją „widzieć” – na szczęście udało się ją odzyskać). Trzeci duży projekt, który teraz realizujemy, to opracowanie nowych, jeszcze bardziej wygodnych kart debetowych wydawanych do konta Inteligo.

Wymieniam te trzy projekty dlatego, że wiele rozmów z Klientami pokazuje, że to właśnie one są najważniejsze. Oczywiście, to nie wszystkie zmiany, jakie planujemy w tym roku. Wciąż pracujemy nad płatnościami zbliżeniowymi i przygotowujemy się do zmian serwisów, ale o kolejnych pomysłach napiszę następnym razem. Jestem przekonany, że konto Inteligo jest najbardziej wygodnym rachunkiem w Polsce. Mam nadzieję, że widzicie nasze starania i dalej będziecie z nami. Wierzę też, że będzie nas coraz więcej.