Pierwsi Klienci Inteligo testują płatności zbliżeniowe
Już dziesięciu naszych Klientów rozpoczęło swój udział w programie pilotażowym Inteligo. Podczas spotkania, które odbyło się w Warszawie 20 maja, przekazaliśmy naszym Klientom pierwsze zestawy testowe, składające się ze specjalnej karty SIM z aplikacją płatniczą oraz nowoczesny telefon Samsung Avila GT-S5230N.
Po prezentacji usługi, zaprosiliśmy gości do rozmowy. Najwięcej zainteresowania wzbudziły kwestie bezpieczeństwa, w tym pytanie „Co się stanie, jeśli zgubię telefon”. Brak telefonu uświadamiamy sobie w ciągu kilkunastu minut. Wtedy wystarczy zablokować kartę płatniczą w serwisie WWW lub u naszego konsultanta. Jeden z Klientów zapytał, czy może opłacić nie swoją transakcję przez przypadek, gdy jego własny telefon znajduje się obok terminala płatniczego. Wyjaśniliśmy, że nie jest to możliwe.
Klienci entuzjastycznie podchodzą do nowego sposobu dokonywania płatności. Doceniają przede wszystkim szybkość przeprowadzania transakcji oraz fakt, że nie muszą nosić w portfelu dodatkowej karty. Pojawiały się też pytania, kiedy płacenie komórką będzie standardem, jak będzie rozwijać się sieć punktów PayPass oraz, w związku z planowanymi wyjazdami, jak popularne są tego typu płatności zagranicą.
Uczestnicy testów aktywowali usługę swoim koncie Inteligo i dokonali pierwszych transakcji zbliżeniowych - wszystkie zakończyły się powodzeniem.
O kolejnych przygodach z płatnościami zbliżeniowymi będą nas informować tutaj, na MojeInteligo.pl. Najaktywniejsi i najbardziej zaangażowani uczestnicy testów zdobędą nagrody.
Ty także możesz wziąć udział w programie pilotażowym – wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie. Przypominamy, że do udziału potrzebne jest konto Inteligo, z którym zintegrowana jest karta płatnicza w telefonie. Jeżeli jeszcze go nie masz, wypełnij wniosek online. Proces otwierania konta Inteligo trwa do 10 dni.