Połączenie z płaceniem
Inteligo wraz z Erą rozpoczynają pilotaż płatności zbliżeniowych dokonywanych za pomocą telefonu komórkowego SAMSUNG Avila z aplikacją płatniczą MasterCard PayPass, umieszczoną bezpośrednio na karcie SIM. Odkrywamy innowacyjną technologię NFC.
Aplikacja zbliżeniowa MasterCard PayPass umieszczona została na karcie SIM i oferowana jest wspólnym klientom sieci komórkowej Era i konta Inteligo.
Na etapie wdrożenia wybieramy wspólnie klientów używających kart płatniczych Inteligo, wydanych przez PKO BP, będących jednocześnie Klientami sieci Era.
Klientom mieszkającym w aglomeracji warszawskiej zaproponowaliśmy zapoznanie się i przetestowanie jednej z najnowszych technologii - płatności zbliżeniowych przy pomocy telefonu komórkowego SAMSUNG Avila z zainstalowaną na karcie SIM aplikacją płatniczą MasterCard PayPass.
Telefony są na bieżąco przekazywane po skontaktowaniu się z wybranymi klientami i upewnieniu się, że chcieliby wziąć udział w pilotażu.
Telefonem komórkowym SAMSUNG z aplikacją PayPass można dokonać płatności zbliżeniowych we wszystkich terminalach POS, przyjmujących płatności kartami z funkcjonalnością zbliżeniową MasterCard PayPass, na całym świecie
W Polsce, nasi wspólni klienci będą testować nowy produkt płacąc w kilku tysiącach miejsc, m.in. w placówkach należących do ogólnopolskich sieci: McDonald’s, sieć salonów EMPIK, sklepy Żabka, kawiarnie Coffee Heaven, saloniki prasowe Kolporter, sklepy komputerowe Sferis, wybrane stadiony Ekstraklasy i stacje paliwowe Shell.
Na koniec roku liczba terminali akceptujących płatności zbliżeniowe zarówno kartą, jak i komórką ma osiągnąć w Polsce kilkanaście tysięcy. Transakcja telefonem NFC z aplikacją Inteligo PayPass to szybkość, wygoda i bezpieczeństwo.
Dlaczego wierzymy, że będą Państwo zadowoleni z naszej wspólnej oferty?
Badania wskazują, że przeciętni użytkownicy nie mogą żyć bez komórki. Aż 85% uważa, że nie może obejść się bez swojej komórki nawet przez jeden dzień, a 33% wolałoby zgubić portfel niż komórkę.
Dzięki naszemu innowacyjnemu rozwiązaniu klient będzie miał portfel i komórkę w jednym urządzeniu. Przy użyciu telefonu komórkowego z aplikacją płatniczą Inteligo MasterCard PayPass klient zapłaci każdą kwotę. Płatności poniżej 50 zł nie muszą być weryfikowane kodem PIN, natomiast w przypadku płatności kwoty powyżej 50 zł, mogą być weryfikowane kodem PIN, który dla bezpieczeństwa klient będzie podawał na PINPadzie terminala płatniczego.
Już niedługo relacje i wrażenia z testowania nowej usługi!