, Inteligo

Relacje Klientów z testów płatności zbliżeniowych

Nasi Klienci aktywnie korzystają z możliwości, jakie daje nowa usługa Inteligo. Wykorzystanie płatności zbliżeniowych w praktyce okazuje się ciekawą przygodą!

6db73a17-60ba-45b3-885b-873436b56b0f.png

Wojciech Piechocki (GSM Online):

21.05

Empik, Al Zjednoczenia,  Warszawa

Pracownik sie ucieszył z płatności komórką, uruchomił czytnik, po zakończeniu transakcji poinformowal innego pracownika, że "ten pan zapłacił komórką!" :)

22.05

Restauracja McDonald's, ul. J.Conrada, Warszawa

Manager restauracji powiedział mi, że komórką nie da się zapłacić. Poprosiłem o uruchomienie czytnika kart zbliżeniowych -manager nie wiedział jak to zrobić, ale znalazł się pracownik, który wiedział. Po uruchomieniu czytnika płatność NFC odbyła się bez problemu!

Anna Szawro:

22.05.2010

Dziś dokonałam pierwszej transakcji telefonem! Zakupiłam książkę w Empiku. Podeszłam do kasy trzymając w reku tylko telefon. Podałam książkę i powiedziałam, że będę płacić przez telefon. Pan zrobił szerokie oczy i zapytał, "jak to jest możliwe?". Dopiero hasło PayPass i wskazanie przeze mnie palcem urządzenia do autoryzacji, rozjaśniło jego umysł.  Pan poprosił  o pomoc kolegę, który, choć nie pewnie, to jednak wiedział, co ma uczynić. Chyba byłam pierwszym klientem korzystającym z tej formy płatności, a przynajmniej tak sie poczułam. Ooczywiście mam dużo wyrozumiałości do Panów, w końcu forma płatnicza jest nowością i sama nieśmiało do niej podchodziłam.

Sama transakcja - super szybka. Nie zdawałam sobie sprawy, że wyjęcie portfela, karty, podpisanie papierka, trwa tak długo. Dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę. Miłe zaskoczenie.