Powiadomienia
W aplikacji IKO możesz otrzymywać powiadomienie push.
Na głównym widoku sekcji „Powiadomienia” widoczne są wszystkie wiadomości wysłane przez bank. Każda z wiadomości ma swoją kategorię:
- Komunikaty – to np.: wiadomości związane z bieżącą działalnością banku, dostępnością aplikacji IKO.
- Oferty – to wiadomości z ofertą produktową lub promocjami, które mogą Cię zainteresować.
- Zdarzenia – to wiadomości powiązane ze statusami operacji i transakcji bankowych (tu znajdziesz np. potwierdzenie otrzymania przelewu na telefon, prośbę o przelew).
Zarządzanie Powiadomieniami jest intuicyjne: możesz usunąć oraz zaznaczyć wszystkie lub pojedyncze wiadomości jako przeczytane/nieprzeczytane.
Aby otrzymać powiadomienia, aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, co może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Powiadomienia dostępne są w języku polskim i angielskim.
Typy powiadomień push w aplikacji IKO
Konta
|
Karty debetowe
|
Karty kredytowe
|
Produkty kredytowe
|
Ustawienia powiadomień push
W zależności od Twoich preferencji i ustawień telefonu, powiadomienia push z IKO mogą się pojawić w skróconej formie na ekranie/pasku powiadomień telefonu lub tylko w aplikacji IKO – na pewno jednak będą dostępne w sekcji Powiadomienia na pasku nawigacyjnym aplikacji IKO, W najnowszej wersji aplikacji zmienił się także wygląd sekcji powiadomień – została ona podzielona ze względu na typy powiadomień otrzymywanych od Banku na zakładki obejmujące wszystkie powiadomienia, komunikaty, oferty i zdarzenia.
Jak zarządzać powiadomieniami push w aplikacji IKO?
- Wejdź w ustawienia Powiadomień klikając w zakładce Powiadomienia w menu kontekstowym (3 kropki w prawym górnym rogu) opcję Ustawienia zdarzeń lub wchodząc w menu hamburger: Ustawienia aplikacji > Powiadomienia o zdarzeniach.
- Włącz/wyłącz funkcję Powiadomienia o zdarzeniach.
- Wybierz typy powiadomień, jakie chcesz otrzymywać w zależności od posiadanych produktów w banku.