Warunki techniczne wymagane do korzystania z kanału mobilnego

 

f967bec5-3fe7-468a-bc5d-c96abb24f2df.png
  1. Możesz pobrać aplikację mobilną IKO w najnowszej wersji oferowanej w sklepie z aplikacjami dla Twojego urządzenia, jeśli masz telefon z jednym z poniższych systemów operacyjnych w wersji minimum:
    • iOS 10.x lub nowsze
    • Android 6.0 lub nowsze (niektóre funkcje takie jak: Kantor, ubezpieczenie nieruchomości, fundusze, biuro maklerskie, dyspozycje są dostępne od Android 7.0)
  2. Aplikacja mobilna IKO nie działa na telefonach, w których nie ma możliwości zainstalowania zewnętrznych aplikacji.
  3. Aplikacja mobilna IKO wymaga połączenia z internetem. Na telefonach bez możliwości połączenia z internetem mobilnym aplikacja nie zadziała.
  4. Możliwe jest posiadanie do 3 aktywnych aplikacji na 3 różnych telefonach z różnymi kartami SIM w jednym czasie.

Warunki techniczne - obowiązują od 15.12.2021 r.

Dostęp do niezbędnych danych

Aplikacja mobilna IKO do swojego działania aktywnie wykorzystuje możliwości dawane przez obecne urządzenia mobilne. Aby zapewnić poprawne działanie aplikacji IKO, przy instalacji aplikacji mobilnej IKO lub przy pierwszym użyciu funkcji aplikacji korzystającej z danego modułu w telefonie, użytkownik będzie proszony o zgodę na:

  • korzystanie z aparatu,
  • korzystanie z funkcji dzwonienia,
  • korzystanie z możliwości znalezienia konta na urządzeniu oraz zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia – na potrzeby działania powiadomień dotyczących transakcji przychodzących,
  • odczytywanie stanu i informacji o telefonie – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem,
  • odbieranie danych z internetu i pełny dostęp do sieci – na potrzeby prawidłowego wykonywania transakcji mobilnych,
  • wyświetlanie połączeń sieciowych – na potrzeby sprawdzania dostępu do internetu przez aplikację,
  • korzystanie z informacji dotyczących połączenia Wi-Fi – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem,
  • modyfikowanie ustawień systemu – na potrzeby szyfrowania danych,
  • wysyłanie wiadomości SMS – na potrzeby wysłania wiadomości w procesie rejestracji aplikacji,
  • korzystanie z listy kontaktów – na potrzeby wysyłania przelewów na numer telefonu,
  • odczytywanie lokalizacji – na potrzeby poprawnego działania mapy bankomatów i oddziałów oraz lokalizacji w tle dla unikania zbędnych opłat za parkowanie,
  • korzystanie z multimediów – na potrzeby prawidłowej obsługi mapy.

Dostęp do niezbędnych danych – obowiązuje od 17.01.2018 r.