Serwis mobilny
Zrób przelew, doładuj telefon, znajdź swój bankomat i zyskaj dostęp do szczegółów i informacji finansowych dotyczących karty kredytowej w telefonie komórkowym. Sprawdź m.inteligo.pl!

-
Dostęp do konta przez telefon komórkowy i urządzenia mobilne
Dostęp do serwisu mobilnego aktywujesz:
- w serwisie www w zakładce „Dane i ustawienia” ->„Ustawienia” ->„Kanały Dostępu” -> „Serwis Mobilny” lub
- u konsultanta Inteligo: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).
Aby korzystać z serwisu mobilnego
- połącz się z internetem i przejdź na stronę m.inteligo.pl, a następnie
- zaloguj się używając swojego identyfikatora i hasła do serwisu mobilnego.
-
Jakie operacje możesz wykonać?
W serwisie mobilnym:
- zrealizujesz:
- przelew między własnymi rachunkami,
- przelew standardowy,
- zdefiniowane na www doładowanie telefonu komórkowego,
- rejestracje zlecenia maklerskiego,
- sprawdzisz:
- historię transakcji na rachunkach,
- saldo Twoich rachunków,
- zablokowane środki na rachunkach,
- transakcje odrzucone,
- szczegóły i informacje finansowe dotyczące Twojej karty kredytowej,
- zastrzeżesz kartę kredytową,
- doładujesz telefony komórkowe,
- znajdziesz bankomat.
- zrealizujesz: