Serwis internetowy Inteligo
Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej) to przyjazny i intuicyjny serwis transakcyjny, w którym szybko i sprawnie zrealizujesz wszystkie operacje na swoim koncie.
-
Pierwsze logowanie
1. Wejdź na stronę inteligo.pl
Aby nadać hasło do serwisu internetowego Inteligo, na stronie inteligo.pl kliknij przycisk Logowanie i przejdź na https://inteligo.pl/secure. Następnie wprowadź swój identyfikator otrzymany w „Przesyłce startowej” i kliknij Dalej.
2. Ustal hasło do logowania
Wprowadź hasło pierwszego logowania (znajdziesz je w „Przesyłce startowej” do konta Inteligo).
Następnie zmień hasło pierwszego logowania na własne (powinno się różnić od loginu i składać się z 8-16 znaków alfanumerycznych: cyfr i liter oraz znaków specjalnych`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>? bez polskich liter np. "ł", "ś").3. Ustaw obrazek bezpieczeństwa
Wybierz swój obrazek bezpieczeństwa i zatwierdź zmianę, a dostęp do serwisu Inteligo będzie aktywny - możesz zalogować się do niego z przeglądarki. Możesz też włączyć dwuetapową autoryzację logowania przy pomocy mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO - zobacz, jak aktywować dwuetapowe logowanie.
-
Kolejne logowania
Do kolejnych logowań używaj identyfikatora (otrzymanego w „Przesyłce startowej” – jest on niezmienny) oraz nadanego przez siebie hasła. Możesz je w dowolnej chwili zmienić (w serwisie internetowym Inteligo lub u konsultanta).
Aby bezpiecznie korzystać z serwisu internetowego Inteligo, sprawdzaj często nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa w korzystaniu z konta internetowegoWAŻNE: Jeżeli w czasie korzystania z serwisu cokolwiek wzbudzi Twój niepokój, skontaktuj się z konsultantem Inteligo: 800 121 121, lub + 48 81 535 67 89 (numer płatny zgodnie z taryfą operatora, dostępny z telefonów stacjonarnych i komórkowych, w Polsce i za granicą).