Serwis internetowy Inteligo

Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej) to przyjazny i intuicyjny serwis transakcyjny, w którym szybko i sprawnie zrealizujesz wszystkie operacje na swoim koncie.

Zmienia się sposób logowania

  1. Pierwsze logowanie

    1. Wejdź na stronę inteligo.pl

    Aby nadać hasło do serwisu internetowego Inteligo, na stronie inteligo.pl kliknij przycisk Logowanie i przejdź na https://inteligo.pl/secure. Następnie wprowadź swój identyfikator otrzymany w „Przesyłce startowej” i kliknij Dalej.

    2. Ustal hasło do logowania

    Wprowadź hasło pierwszego logowania (znajdziesz je w „Przesyłce startowej” do konta Inteligo).

    Następnie zmień hasło pierwszego logowania na własne (powinno się różnić od loginu i składać się z 8-16 znaków alfanumerycznych: cyfr i liter oraz znaków specjalnych`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>? bez polskich liter np. "ł", "ś").

    3. Ustaw obrazek bezpieczeństwa

    Wybierz swój obrazek bezpieczeństwa i zatwierdź zmianę, a dostęp do serwisu Inteligo będzie aktywny - możesz zalogować się do niego z przeglądarki. Możesz też włączyć dwuetapową autoryzację logowania przy pomocy mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO - zobacz, jak aktywować dwuetapowe logowanie.

  2. Kolejne logowania

    Do kolejnych logowań używaj identyfikatora (otrzymanego w „Przesyłce startowej” – jest on niezmienny) oraz nadanego przez siebie hasła. Możesz je w dowolnej chwili zmienić (w serwisie internetowym Inteligo lub u konsultanta).

    Aby bezpiecznie korzystać z serwisu internetowego Inteligo, sprawdzaj często nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa w korzystaniu z konta internetowego

    WAŻNE: Jeżeli w czasie korzystania z serwisu cokolwiek wzbudzi Twój niepokój, skontaktuj się    z konsultantem Inteligo: 800 121 121, lub + 48 81 535 67 89 (numer płatny zgodnie z taryfą operatora, dostępny z telefonów stacjonarnych i komórkowych, w Polsce i za granicą).