
Limity płatności
Limit dzienny to maksymalna łączna suma kwot transakcji, które mogą być zlecone w ciągu doby w ramach usługi bankowości elektronicznej (w serwisie internetowym Inteligo), w ramach usługi bankowości telefonicznej (w automatycznym serwisie telefonicznym oraz za pośrednictwem konsultanta Inteligo) z konta prywatnego oraz z konta firmowego Inteligo.
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
Limit dzienny
1. Limit dzienny
Limit dzienny jest dodatkowym zabezpieczeniem pieniędzy na Twoim koncie Inteligo (indywidualnym lub firmowym). Ogranicza kwotę wszystkich transakcji, jakie możesz zlecić 1 dnia z konta Inteligo przez bankowość elektroniczną i telefoniczną.
Możesz samodzielnie ustawić dzienny limit dla płatności, które zlecasz w serwisie internetowym Inteligo, aplikacji mobilnej IKO i przez bankowość telefoniczną.
Ustawiony przez Ciebie limit możesz zmienić w dowolnym momencie w serwisie internetowym Inteligo lub na infolinii. Zmianę limitu dziennego do konta musisz potwierdzić kodem z ustawionego przez Ciebie narzędzia autoryzacji, np. kodem SMS.
Informację o aktualnej wartości limitu dziennego i kwocie, którą możesz wykorzystać, sprawdzisz w serwisie internetowym Inteligo (Dane i ustawienia → Ustawienia → Zarządzaj limitem), lub na naszej infolinii.
Limit nie dotyczy:
- przelewów wewnętrznych pomiędzy własnymi kontami
- transakcji kartą płatniczą i w aplikacji IKO, dla których są odrębne limity dzienne
Ważne! Polecenia przelewu zlecane z datą przyszłą, utworzenie i modyfikacja zlecenia stałego są doliczane do limitu w dniu zlecenia, a nie wykonania transakcji. Nie możesz zdefiniować lub zmodyfikować zlecenia stałego, jeśli jego nowa wartość przekracza dopuszczalny limit na ten dzień. 2. Domyślny limit dzienny
- Domyślny limit dzienny – to kwota limitu, jaką ustawiamy automatycznie na Twoim koncie
- Domyślny limit dzienny wynosi 10 tys. zł
- Wysokość limitu zmienisz w serwisie Inteligo:Dane i ustawienia → Ustawienia → Zarządzaj limitem → Zmień
3. Maksymalny limit na 1 transakcję
Maksymalny limit 1 transakcji w serwisie internetowym Inteligo to 300 tys. zł.
Do limitu maksymalnego nie wliczają się:
- przelew wewnętrzny
- zerwanie, dopłata lub wypłata z lokaty
- płatności kartami płatniczymi i w aplikacji mobilnej IKO (obowiązują dla nich odrębne limity dzienne)
-
Jak ustawić limit dzienny?
Krok 1. Zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo
Krok 2. Wybierz z menu Dane i ustawienia, a następnie Ustawienia i Zarządzaj limitem
Krok 3. Jeśli chcesz zmienić ustawiony przez siebie limit dzienny, w polu Limit dzienny naciśnij przycisk Zmień
Krok 4. W polu „Nowy limit ” wpisz kwotę nowego limitu i naciśnij przycisk „Dalej”
Krok 5. Potwierdź zmianę wysokości limitu dziennego kodem jednorazowym z narzędzia autoryzacji.
Krok 6. Limit dzienny został zmieniony.
-
Dokumenty