Limity płatności

Limit dzienny to maksymalna łączna suma kwot transakcji, które mogą być zlecone w ciągu doby w ramach usługi bankowości elektronicznej (w serwisie internetowym Inteligo), w ramach usługi bankowości telefonicznej (w automatycznym serwisie telefonicznym oraz za pośrednictwem konsultanta Inteligo) z konta prywatnego oraz z konta firmowego Inteligo.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Limit dzienny

    1. Limit dzienny

    Limit dzienny jest dodatkowym zabezpieczeniem pieniędzy na Twoim koncie Inteligo (indywidualnym lub firmowym). Ogranicza kwotę wszystkich transakcji, jakie możesz zlecić 1 dnia z konta Inteligo przez bankowość elektroniczną i telefoniczną.

     Możesz samodzielnie ustawić dzienny limit dla płatności, które zlecasz w serwisie internetowym Inteligo, aplikacji mobilnej IKO i przez bankowość telefoniczną.

    Ustawiony przez Ciebie limit możesz zmienić w dowolnym momencie w serwisie internetowym Inteligo lub na infolinii. Zmianę limitu dziennego do konta musisz potwierdzić kodem z ustawionego przez Ciebie narzędzia autoryzacji, np. kodem SMS.

    Informację o aktualnej wartości limitu dziennego i kwocie, którą możesz wykorzystać,  sprawdzisz w serwisie internetowym Inteligo (Dane i ustawienia  Ustawienia Zarządzaj limitem), lub na naszej infolinii.

    Limit nie dotyczy:

    • przelewów wewnętrznych pomiędzy własnymi kontami
    • transakcji kartą płatniczą i w aplikacji IKO, dla których są odrębne limity dzienne
    Ważne! Polecenia przelewu zlecane z datą przyszłą, utworzenie i modyfikacja zlecenia stałego są doliczane do limitu w dniu zlecenia, a nie wykonania transakcji. Nie możesz zdefiniować lub zmodyfikować zlecenia stałego, jeśli jego nowa wartość przekracza dopuszczalny limit na ten dzień.

     

    2.      Domyślny limit dzienny

    • Domyślny limit dzienny – to kwota limitu, jaką ustawiamy automatycznie na Twoim koncie
    • Domyślny limit dzienny wynosi 10 tys. zł
    • Wysokość limitu zmienisz w serwisie Inteligo:Dane i ustawienia Ustawienia Zarządzaj limitem Zmień

     

    3.      Maksymalny limit na 1 transakcję

    Maksymalny limit 1 transakcji  w serwisie internetowym Inteligo to 300 tys. zł.

    Do limitu maksymalnego nie wliczają się:

    • przelew wewnętrzny
    • zerwanie, dopłata lub wypłata z lokaty
    • płatności kartami płatniczymi i w aplikacji mobilnej IKO (obowiązują dla nich odrębne limity dzienne)
  2. Jak ustawić limit dzienny?

    Krok 1. Zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo

    Krok 2. Wybierz z menu Dane i ustawienia, a następnie Ustawienia i Zarządzaj limitem

    Krok 3. Jeśli chcesz zmienić ustawiony przez siebie limit dzienny, w polu Limit dzienny naciśnij przycisk Zmień

     

    Krok 4. W polu „Nowy limit ” wpisz kwotę nowego limitu i naciśnij przycisk „Dalej”

     

    Krok 5. Potwierdź zmianę wysokości limitu dziennego kodem jednorazowym z narzędzia autoryzacji.

     

    Krok 6. Limit dzienny został zmieniony.

     

  3. Dokumenty