Zlecenie zmienne

Zlecenie zmienne to wygodny sposób opłacania rachunków o zmiennej kwocie, np. za telefon, prąd, gaz. Dzięki tej usłudze nie musisz już pamiętać o swoich rachunkach, bo zrobi to za Ciebie Inteligo. Zlecenie zostanie zrealizowane automatycznie we właściwym terminie lub po Twoim potwierdzeniu – jak wolisz.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    Zlecenie zmienne polega na automatycznym wykonywaniu płatności na zmienną kwotę na podstawie Twojego zlecenia z rachunku w PLN.

    Aby uruchomić usługę, wystarczy wypełnić formularz online w swoim koncie, bez potrzeby kontaktowania się z Dostawcą danej usługi – zrobi to za Ciebie Inteligo.

    Dzięki usłudze Zlecenia zmiennego w Inteligo w każdej chwili możesz:

    • składać, modyfikować i odwoływać zgodę na realizację płatności,

    • wyszukać odbiorców (wystawców faktury) za pomocą specjalnej wyszukiwarki,

    • ustawić limit kwotowy pojedynczego Zlecenia zmiennego,

    • ustawić każdorazową akceptację zlecenia przed jego realizacją.

    Zalety Zlecenia zmiennego:

    • uruchamiasz usługę online lub telefonicznie, kontaktując się tylko z Inteligo – bez powiadamiania wystawcy rachunków,
    • oszczędzasz czas dotąd poświęcany na samodzielne wypełnianie druków przelewów,
    • nie musisz pamiętać o terminach płacenia rachunków ani ich wysokości,
    • zyskujesz bezpieczny sposób opłacania rachunków i kontrolę nad dokonywanymi w Twoim imieniu transakcjami,
    • możesz w ten wygodny sposób opłacać rachunki od wielu firm.

    Pamiętaj! Inteligo nie zrealizuje zlecenia na rzecz Odbiorcy, jeśli:

    • w dniu płatności kwota jednostkowej transakcji przekracza saldo Twojego rachunku wskazanego do realizacji zlecenia lub przekracza ustalony przez Ciebie limit kwotowy,
    • korzystasz z funkcji akceptowania zlecenia i nie potwierdzisz w terminie realizacji jednostkowej transakcji,
    • odwołasz to zlecenie.

    Sprawdź, jak zacząć korzystać ze Zlecenia zmiennego.

  2. Opłaty

    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą kont Inteligo otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.

    W koncie prywatnym

    Opłaty/Prowizja w PLN

    Tytuł opłaty/prowizji

    Częstotliwość

    Usługa bankowości
    elektronicznej/
    usługa bankowości
    telefonicznej

    Dla konta ze średnim miesięcznym saldem do 49 999,99 PLN

    Dla konta ze średnim miesięcznym saldem od 50 000,00 PLN

    Realizacja Zlecenia zmiennego(automatycznie)

    każdorazowo

     

    1

    1

    Ustanowienie/modyfikacja Zlecenia zmiennego

    każdorazowo

    kanały samoobsługowe

    0

    0

    konsultant

    W koncie firmowym

    Tytuł opłaty/prowizji

    Częstotliwość

    Usługa bankowości
    elektronicznej/
    usługa bankowości
    telefonicznej

    Opłata/Prowizja w PLN

    Realizacja Zlecenia zmiennego (automatycznie)

    każdorazowo

     

    1

    Ustanowienie /modyfikacja Zlecenia zmiennego

    każdorazowo

    kanały samoobsługowe

    0

    konsultant

    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych przed dniem 11 maja 2010 roku.

    W koncie prywatnym

    Opłaty/Prowizja w PLN

    Tytuł opłaty/
    prowizji

    Częstotliwość

    Usługa
    bankowości
    elektronicznej/
    usługa
    bankowości
    telefonicznej

    Dla konta ze średnim miesięcz. saldem do 99,99 PLN

    Dla konta ze średnim miesięcz. saldem do 49 999,99 PLN

    Dla konta ze średnim miesięcz. saldem od 50 000,00 PLN

    Realizacja Zlecenia zmiennego (automatycznie)

    każdorazowo

    automatycznie

    0,99 PLN

    0,99 PLN

    0,99PLN

    Ustanowienie /modyfikacja Zlecenia zmiennego

    każdorazowo

    kanały

    samoobsługowe

    0 PLN

    0 PLN

    0 PLN

    konsultant

    W koncie firmowym

    Tytuł opłaty/prowizji

    Częstotliwość

    Usługa bankowości
    elektronicznej/
    usługa bankowości
    telefonicznej

    Opłata/Prowizja w PLN

    Realizacja Zlecenia zmiennego(automatycznie)

    każdorazowo

    automatycznie

    0,99 PLN

    Ustanowienie/modyfikacja Zlecenia zmiennego

    każdorazowo

    kanały samoobsługowe

    0 PLN

    konsultant

  3. Jak skorzystać ze Zlecenia zmiennego?

    Krok 1. Zaloguj się do serwisu internetowego.

    Krok 2. Wybierz z menu opcje „Przelewy” , następnie „Zlecenie zmienne” i  „Nowe porozumienie dla Zlecenia zmiennego”. 

    Krok 3. Wypełnij formularz:

    • wybierz rachunek, z którego ma być realizowane zlecenie;
    • wskaż Odbiorcę z listy i podaj jego numer rachunku, identyfikator płatności ( zlecenia) oraz kwotę limitu w przypadku, gdy chcesz określić maksymalną wysokość pojedynczego zlecenia. Dodatkowo, jeśli planujesz skorzystać z możliwości każdorazowego potwierdzania realizacji zlecenia, zaznacz na formularzu opcję „TAK” i podaj numer telefonu, na który będą przychodzić SMS-y z informacją o oczekującym przelewie;
    • sprawdź poprawność danych na formularzu i zapoznaj  się z załączonymi  informacjami oraz z dokumentem: „Upoważnienie”.

    Krok 4. Potwierdź rejestrację Zlecenia kodem jednorazowym z narzędzia autoryzacji.

    Porozumienie zostało zarejestrowane i oczekuje na potwierdzenie przez Odbiorcę.  Na „Liście porozumień” możesz sprawdzić status założonego zlecenia.

    Pamiętaj! Inteligo nie zrealizuje zlecenia na rzecz Odbiorcy, jeśli:

    • w dniu płatności kwota jednostkowej transakcji przekracza saldo Twojego rachunku wskazanego do realizacji zlecenia lub przekracza ustalony przez Ciebie limit kwotowy,
    • korzystasz z funkcji akceptowania zlecenia i nie potwierdzisz w terminie realizacji jednostkowej transakcji,
    • odwołasz to zlecenie.
  4. Dokumenty