Zlecenie zmienne
Zlecenie zmienne to wygodny sposób opłacania rachunków o zmiennej kwocie, np. za telefon, prąd, gaz. Dzięki tej usłudze nie musisz już pamiętać o swoich rachunkach, bo zrobi to za Ciebie Inteligo. Zlecenie zostanie zrealizowane automatycznie we właściwym terminie lub po Twoim potwierdzeniu – jak wolisz.
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
O usłudze
Zlecenie zmienne polega na automatycznym wykonywaniu płatności na zmienną kwotę na podstawie Twojego zlecenia z rachunku w PLN.
Aby uruchomić usługę, wystarczy wypełnić formularz online w swoim koncie, bez potrzeby kontaktowania się z Dostawcą danej usługi – zrobi to za Ciebie Inteligo.
Dzięki usłudze Zlecenia zmiennego w Inteligo w każdej chwili możesz:
• składać, modyfikować i odwoływać zgodę na realizację płatności,
• wyszukać odbiorców (wystawców faktury) za pomocą specjalnej wyszukiwarki,
• ustawić limit kwotowy pojedynczego Zlecenia zmiennego,
• ustawić każdorazową akceptację zlecenia przed jego realizacją.
Zalety Zlecenia zmiennego:
- uruchamiasz usługę online lub telefonicznie, kontaktując się tylko z Inteligo – bez powiadamiania wystawcy rachunków,
- oszczędzasz czas dotąd poświęcany na samodzielne wypełnianie druków przelewów,
- nie musisz pamiętać o terminach płacenia rachunków ani ich wysokości,
- zyskujesz bezpieczny sposób opłacania rachunków i kontrolę nad dokonywanymi w Twoim imieniu transakcjami,
- możesz w ten wygodny sposób opłacać rachunki od wielu firm.
Pamiętaj! Inteligo nie zrealizuje zlecenia na rzecz Odbiorcy, jeśli:
- w dniu płatności kwota jednostkowej transakcji przekracza saldo Twojego rachunku wskazanego do realizacji zlecenia lub przekracza ustalony przez Ciebie limit kwotowy,
- korzystasz z funkcji akceptowania zlecenia i nie potwierdzisz w terminie realizacji jednostkowej transakcji,
- odwołasz to zlecenie.
-
Opłaty
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą kont Inteligo otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
W koncie prywatnym
Opłaty/Prowizja w PLN
Tytuł opłaty/prowizji
Częstotliwość
Usługa bankowości
elektronicznej/
usługa bankowości
telefonicznejDla konta ze średnim miesięcznym saldem do 49 999,99 PLN
Dla konta ze średnim miesięcznym saldem od 50 000,00 PLN
Realizacja Zlecenia zmiennego(automatycznie)
każdorazowo
1
1
Ustanowienie/modyfikacja Zlecenia zmiennego
każdorazowo
kanały samoobsługowe
0
0
konsultant
W koncie firmowym
Tytuł opłaty/prowizji
Częstotliwość
Usługa bankowości
elektronicznej/
usługa bankowości
telefonicznejOpłata/Prowizja w PLN
Realizacja Zlecenia zmiennego (automatycznie)
każdorazowo
1
Ustanowienie /modyfikacja Zlecenia zmiennego
każdorazowo
kanały samoobsługowe
0
konsultant
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych przed dniem 11 maja 2010 roku.
W koncie prywatnym
Opłaty/Prowizja w PLN
Tytuł opłaty/
prowizjiCzęstotliwość
Usługa
bankowości
elektronicznej/
usługa
bankowości
telefonicznejDla konta ze średnim miesięcz. saldem do 99,99 PLN
Dla konta ze średnim miesięcz. saldem do 49 999,99 PLN
Dla konta ze średnim miesięcz. saldem od 50 000,00 PLN
Realizacja Zlecenia zmiennego (automatycznie)
każdorazowo
automatycznie
0,99 PLN
0,99 PLN
0,99PLN
Ustanowienie /modyfikacja Zlecenia zmiennego
każdorazowo
kanały
samoobsługowe
0 PLN
0 PLN
0 PLN
konsultant
W koncie firmowym
Tytuł opłaty/prowizji
Częstotliwość
Usługa bankowości
elektronicznej/
usługa bankowości
telefonicznejOpłata/Prowizja w PLN
Realizacja Zlecenia zmiennego(automatycznie)
każdorazowo
automatycznie
0,99 PLN
Ustanowienie/modyfikacja Zlecenia zmiennego
każdorazowo
kanały samoobsługowe
0 PLN
konsultant
-
Jak skorzystać ze Zlecenia zmiennego?
Krok 1. Zaloguj się do serwisu internetowego.
Krok 2. Wybierz z menu opcje „Przelewy” , następnie „Zlecenie zmienne” i „Nowe porozumienie dla Zlecenia zmiennego”.
Krok 3. Wypełnij formularz:
- wybierz rachunek, z którego ma być realizowane zlecenie;
- wskaż Odbiorcę z listy i podaj jego numer rachunku, identyfikator płatności ( zlecenia) oraz kwotę limitu w przypadku, gdy chcesz określić maksymalną wysokość pojedynczego zlecenia. Dodatkowo, jeśli planujesz skorzystać z możliwości każdorazowego potwierdzania realizacji zlecenia, zaznacz na formularzu opcję „TAK” i podaj numer telefonu, na który będą przychodzić SMS-y z informacją o oczekującym przelewie;
- sprawdź poprawność danych na formularzu i zapoznaj się z załączonymi informacjami oraz z dokumentem: „Upoważnienie”.
Krok 4. Potwierdź rejestrację Zlecenia kodem jednorazowym z narzędzia autoryzacji.
Porozumienie zostało zarejestrowane i oczekuje na potwierdzenie przez Odbiorcę. Na „Liście porozumień” możesz sprawdzić status założonego zlecenia.
Pamiętaj! Inteligo nie zrealizuje zlecenia na rzecz Odbiorcy, jeśli:
- w dniu płatności kwota jednostkowej transakcji przekracza saldo Twojego rachunku wskazanego do realizacji zlecenia lub przekracza ustalony przez Ciebie limit kwotowy,
- korzystasz z funkcji akceptowania zlecenia i nie potwierdzisz w terminie realizacji jednostkowej transakcji,
- odwołasz to zlecenie.
-
Dokumenty