Informacje o dostępie do konta
Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób dostępu do konta Inteligo. Korzystaj z serwisu internetowego Inteligo (usługi bankowości elektronicznej), kiedy jesteś przy komputerze, a kiedy podróżujesz i nie masz dostępu do komputera, używaj serwisu mobilnego.
Serwis internetowy Inteligo – najwygodniejszy sposób obsługi rachunku. Możesz go używać o dowolnej porze wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu. Serwis jest dostępny pod adresem inteligo.pl po wybraniu przycisku „Logowanie” lub po wejściu bezpośrednio na stronę inteligo.pl/secure. Więcej
Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej): 800 121 121 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora) – serwis automatyczny lub połączenie z konsultantem.
Serwis telefoniczny daje możliwość samodzielnego wykonywania niektórych transkacjiza pomocą klawiatury telefonu lub przy pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje i udzieli niezbędnych informacji.
Kanał SMS – po aktywacji tego kanału dostępu do konta przez SMS, wysyłając jednego SMS-a dokonasz polecenia przelewu zdefiniowanego, doładujesz telefon oraz sprawdzisz informacje o koncie.
Powiadamianie SMS – aktywując usługę powiadamiania SMS możesz otrzymywać wybrane informacje o koncie SMS-em (usługa płatna zgodnie z Tabelą opłat i prowizji Inteligo), na e-mail bądź na komunikator (usługa bez opłat).
Poprzez serwis internetowy możesz zarządzać online wszystkimi kanałami dostępu do Twojego konta: serwisem internetowym Inteligo, aplikacją mobilną IKO, serwisem mobilnym Inteligo, automatycznym serwisem telefonicznym (IVR) oraz kanałem SMS. Możesz dowolnie aktywować lub blokować, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do konta. Wystarczy zalogować się w serwisie internetowym Inteligo i wybrać kolejno „Dane i ustawienia” -> „Ustawienia” -> „Kanały dostępu”.
Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadane jest hasło tymczasowe, które nie zostało jeszcze zmienione na hasło stałe.
W serwisie internetowym Inteligo sprawdzisz również informację o ostatnich udanych i nieudanych logowaniach do każdego z serwisów Inteligo.
Poniżej przedstawiamy wybrane operacje, jakie możesz realizować w poszczególnych kanałach dostępu do konta Inteligo:
Rodzaj usługi
|
Kanał dostępu |
|||
Serwis Internetowy Inteligo | Serwis Mobilny Inteligo | Telefon konsultant Inteligo |
Telefon serwis automatyczny |
|
Sprawdzenie salda rachunku |
+ | + | + | + |
Polecenie przelewu |
+ | + | + | - |
Zlecenie stałe - ustanowienie |
+ | - | + | - |
Polecenie przelewu zdefiniowanego - ustanowienie |
+ | - | + | - |
Polecenie przelewu zdefiniowanego - realizacja |
+ | + | + | + |
Polecenie przelewu zdefiniowanego do ZUS i US - ustanowienie | + | - | + | - |
Płatność do ZUS i US - realizacja | + | - | + | - |
Polecenie przelewu do ZUS i US |
+ | - | + | - |
Polecenie zapłaty - jednorazowe odwołanie przelewu środków |
- | - | + | - |
Aktywacja karty debetowej |
+ | - | + | + |
Aktywacja karty kredytowej |
+ | - | + | + |
Zarządzanie limitami na transakcje dla karty debetowej |
+ | - | + | - |
Wniosek o przyznanie debetu |
+ | + | + | - |
Wniosek o przyznanie kredytu w rachunku płatniczym (limitu odnawialnego) |
+ | - | + | - |
Wniosek o pożyczkę Inteligo |
- | - | + | - |
Wniosek o kartę kredytową |
- | - | + | - |
Zakup ubezpieczeń |
+ | - | - | - |
Zakup Funduszy Inwestycyjnych |
+ | - | - | - |
Zakup Obligacji Skarbu Państwa |
+ | - | - | - |
Zakup raportu BIK |
+ | - | - | - |
Zarządzanie rachunkiem maklerskim |
+ | - | - | - |
Doładowania telefonów pre-paid |
+ | + | - | + |