Informacje o dostępie do konta

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób dostępu do konta Inteligo. Korzystaj z serwisu internetowego Inteligo (usługi bankowości elektronicznej), kiedy jesteś przy komputerze, a kiedy podróżujesz i nie masz dostępu do komputera, używaj serwisu mobilnego.

7fa6930a-3b95-4c3b-9d63-ee6c7c039b59.png

Serwis internetowy Inteligo – najwygodniejszy sposób obsługi rachunku. Możesz go używać o dowolnej porze wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu. Serwis jest dostępny pod adresem inteligo.pl po wybraniu przycisku „Logowanie” lub po wejściu bezpośrednio na stronę inteligo.pl/secure. Więcej

Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej): 800 121 121 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora) – serwis automatyczny lub połączenie z konsultantem.

Serwis telefoniczny daje możliwość samodzielnego wykonywania niektórych transkacjiza pomocą klawiatury telefonu lub przy pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje i udzieli niezbędnych informacji.

Kanał SMS – po aktywacji tego kanału dostępu do konta przez SMS, wysyłając jednego SMS-a dokonasz polecenia przelewu zdefiniowanego, doładujesz telefon oraz sprawdzisz informacje o koncie.

Powiadamianie SMS – aktywując usługę powiadamiania SMS możesz otrzymywać wybrane informacje o koncie SMS-em (usługa płatna zgodnie z Tabelą opłat i prowizji Inteligo), na e-mail bądź na komunikator (usługa bez opłat).

Poprzez serwis internetowy możesz zarządzać online wszystkimi kanałami dostępu do Twojego konta: serwisem internetowym Inteligo, aplikacją mobilną IKO, serwisem mobilnym Inteligo, automatycznym serwisem telefonicznym (IVR) oraz kanałem SMS. Możesz dowolnie aktywować lub blokować, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do konta. Wystarczy zalogować się w serwisie internetowym Inteligo i wybrać kolejno „Dane i ustawienia” -> „Ustawienia” -> „Kanały dostępu”.

Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadane jest hasło tymczasowe, które nie zostało jeszcze zmienione na hasło stałe.

W serwisie internetowym Inteligo sprawdzisz również informację o ostatnich udanych i nieudanych logowaniach do każdego z serwisów Inteligo.

Poniżej przedstawiamy wybrane operacje, jakie możesz realizować w poszczególnych kanałach dostępu do konta Inteligo:

Rodzaj usługi

 

Kanał dostępu
Serwis Internetowy Inteligo Serwis Mobilny Inteligo Telefon
konsultant Inteligo
Telefon
serwis automatyczny

Sprawdzenie salda rachunku

+ + + +

Polecenie przelewu

+ + + -

Zlecenie stałe - ustanowienie

+ - + -

Polecenie przelewu zdefiniowanego - ustanowienie

+ - + -

Polecenie przelewu zdefiniowanego - realizacja

+ + + +
Polecenie przelewu zdefiniowanego do ZUS i US - ustanowienie + - + -
Płatność do ZUS i US - realizacja + - + -

Polecenie przelewu do ZUS i US

+ - + -

Polecenie zapłaty - jednorazowe odwołanie przelewu środków

- - + -

Aktywacja karty debetowej

+ - + +

Aktywacja karty kredytowej

+ - + +

Zarządzanie limitami na transakcje dla karty debetowej
i kredytowej

+ - + -

Wniosek o przyznanie debetu

+ + + -

Wniosek o przyznanie kredytu w rachunku płatniczym (limitu odnawialnego)

+ - + -

Wniosek o pożyczkę Inteligo

+ - + -

Wniosek o kartę kredytową

+ - + -

Zakup ubezpieczeń

+ - - -

Zakup Funduszy Inwestycyjnych

+ - - -

Zakup Obligacji Skarbu Państwa

+ - - -

Zakup raportu BIK

+ - - -

Zarządzanie rachunkiem maklerskim
DM PKO BP

+ - - -

Doładowania telefonów pre-paid

+ + - +