
Debet
Do 2000 zł w 90 sekund! Wystarczy, że na Twoim koncie Inteligo została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata. Wypełnij wniosek w serwisie internetowym Inteligo!
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
Jak otrzymać debet
1. Wypełniasz wniosek o debet do Konta Inteligo
Wniosek o uruchomienie debetu możesz złożyć:2. Potwierdzasz aktualność danych
Umowa o limit debetowy może być zawarta tylko na podstawie aktualnych danych osobowych i teleadresowych.3. Podajesz informacje niezbędne do oceny Twojej zdolności kredytowej
Poprosimy Cię o podanie danych dotyczących Twojego źródła dochodów oraz dodatkowych informacji mających wpływ na Twoją zdolność kredytową.4. Otrzymujesz decyzję o przyznaniu debetu
Akceptujesz proponowaną kwotę limitu debetowego, środki są niezwłocznie przekazywane na Twoje konto. Teraz możesz cieszyć się dodatkową gotówką! -
O produkcie
- Samodzielnie wybierasz kwotę debetu dostosowaną do Twoich potrzeb.
- Po dokonaniu pierwszej wpłaty na konto wniosek złożysz w serwisie Inteligo, serwisie mobilnym lub u konsultanta.
- Po otrzymaniu pozytywnej decyzji niezwłocznie udostępnimy środki na Twoim koncie.
- Możesz zarządzać wysokością limitu debetowego – w każdej chwili możesz złożyć wniosek o zwiększenie lub zmniejszenie jego kwoty.
- Na bieżąco kontrolujesz kwotę wykorzystanego limitu i naliczone odsetki, a o zbliżającym się terminie spłaty możemy poinformować Cię SMS-em, e-mailem, bądź za pośrednictwem komunikatora.
- Możesz wypełnić wniosek w serwisie Inteligo oraz w serwisie mobilnym w telefonie komórkowym, lub u konsultanta.
- Wystarczy, że w ciągu 30 dni dokonasz spłaty całości wykorzystanego debetu, a już następnego dnia można ponownie z niego skorzystać. Pamiętaj, że za spłatę debetu uznaje się sytuację, w której saldo rachunku na koniec dnia jest równe, bądź wyższe niż 0,00 zł.
Warunki przyznania limitu debetowego
Debet do Konta Inteligo możesz otrzymać, jeżeli:
- jesteś osobą pełnoletnią,
- w Twoich danych jest numer telefonu kontaktowego,
- na koncie została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata,
- terminowo spłacasz swoje zobowiązania finansowe,
- posiadasz zdolność kredytową.
-
Oprocentowanie
Odsetki naliczamy tylko wtedy, kiedy korzystasz z debetu - oprocentowana jest tylko jego wykorzystana część.
Debet Zmienna stopa procentowa w stosunku rocznym Dla Konta Inteligo prywatnego 11,50 Dla Konta Inteligo firmowego 11,50 Odsetki za nieautoryzowane saldo ujemne (odsetki karne) dla Konta Inteligo prywatnego, dla umów zawartych: 1) do dnia 31.12.2015 r.
2) do dnia 31.12.2015 r., wobec których zawarto umowę restrukturyzacyjną po 1.01.2016 r.
3) od dnia 1.01.2016 r.
21,50
Odsetki za nieautoryzowane saldo ujemne (odsetki karne)dla Konta Inteligo firmowego, dla umów zawartych:
1) do dnia 31.12.2015 r.
2) do dnia 31.12.2015 r., wobec których zawarto umowę restrukturyzacyjną po 1.01.2016 r.
3) od dnia 1.01.2016 r.
21,50
-
Opłaty
Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.W koncie prywatnym
Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Obsługa limitu debetowego*
miesięcznie
1
Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego
każdorazowo
1
Zmniejszenie/rezygnacja z limitu debetowego
każdorazowo
0
Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty
każdorazowo
4
*) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.
W koncie firmowym
Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Obsługa limitu debetowego*
miesięcznie
6
Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego
każdorazowo
6
Telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie
każdorazowo
4
Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty
każdorazowo
4
*) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.
Uwaga
Niespłacenie Limitu debetowego przez Klienta w dacie spłaty powoduje czasowe zablokowanie środków do dnia spłaty całości zadłużenia. -
Dokumenty
Jeżeli pojawią się problemy w prawidłowej spłacie Twojego debetu, Bank może się z Tobą skontaktować. Za telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie zostanie pobrana opłata zgodna z Tabelą warunków i oprocentowania produktów kredytowych w ramach Kont Inteligo.