Debet
Do 2000 zł w 90 sekund! Wystarczy, że na Twoim koncie Inteligo została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata. Wypełnij wniosek w serwisie internetowym Inteligo!
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
Jak otrzymać debet
1. Wypełniasz wniosek o debet do Konta Inteligo
Wniosek o uruchomienie debetu możesz złożyć:2. Potwierdzasz aktualność danych
Umowa o limit debetowy może być zawarta tylko na podstawie aktualnych danych osobowych i teleadresowych.3. Podajesz informacje niezbędne do oceny Twojej zdolności kredytowej
Poprosimy Cię o podanie danych dotyczących Twojego źródła dochodów oraz dodatkowych informacji mających wpływ na Twoją zdolność kredytową.4. Otrzymujesz decyzję o przyznaniu debetu
Akceptujesz proponowaną kwotę limitu debetowego, środki są niezwłocznie przekazywane na Twoje konto. Teraz możesz cieszyć się dodatkową gotówką! -
O produkcie
- Samodzielnie wybierasz kwotę debetu dostosowaną do Twoich potrzeb.
- Po dokonaniu pierwszej wpłaty na konto wniosek złożysz w serwisie Inteligo lub u konsultanta.
- Po otrzymaniu pozytywnej decyzji niezwłocznie udostępnimy środki na Twoim koncie.
- Możesz zarządzać wysokością limitu debetowego – w każdej chwili możesz złożyć wniosek o zwiększenie lub zmniejszenie jego kwoty.
- Na bieżąco kontrolujesz kwotę wykorzystanego limitu i naliczone odsetki, a o zbliżającym się terminie spłaty możemy poinformować Cię SMS-em, e-mailem, bądź za pośrednictwem komunikatora.
- Możesz wypełnić wniosek w serwisie Inteligo lub u konsultanta.
- Wystarczy, że w ciągu 30 dni dokonasz spłaty całości wykorzystanego debetu, a już następnego dnia można ponownie z niego skorzystać. Pamiętaj, że za spłatę debetu uznaje się sytuację, w której saldo rachunku na koniec dnia jest równe, bądź wyższe niż 0,00 zł.
Warunki przyznania limitu debetowego
Debet do Konta Inteligo możesz otrzymać, jeżeli:
- jesteś osobą pełnoletnią,
- w Twoich danych jest numer telefonu kontaktowego,
- na koncie została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata,
- terminowo spłacasz swoje zobowiązania finansowe,
- posiadasz zdolność kredytową.
-
Oprocentowanie
Odsetki naliczamy tylko wtedy, kiedy korzystasz z debetu - oprocentowana jest tylko jego wykorzystana część.
Debet dla Konta Inteligo prywatnego Debet dla Konta Inteligo firmowego Zmienna stopa procentowa w stosunku rocznym 17,75 18,50 Odsetki za nieautoryzowane saldo ujemne (odsetki karne) dla konta, dla umów zawartych:
1) do dnia 31.12.2015 r.
2) do dnia 31.12.2015 r., wobec których zawarto umowę restrukturyzacyjną po 1.01.2016 r.
3) od dnia 1.01.2016 r.22,50 22,50 -
Opłaty
Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.W koncie prywatnym
Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Obsługa limitu debetowego*
miesięcznie
1
Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego
każdorazowo
1
Zmniejszenie/rezygnacja z limitu debetowego
każdorazowo
0
Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty
każdorazowo
4
*) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.
W koncie firmowym
Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Obsługa limitu debetowego*
miesięcznie
6
Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego
każdorazowo
6
Telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie
każdorazowo
4
Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty
każdorazowo
4
*) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.
Uwaga
Niespłacenie Limitu debetowego przez Klienta w dacie spłaty powoduje czasowe zablokowanie środków do dnia spłaty całości zadłużenia. -
Dokumenty
Jeżeli pojawią się problemy w prawidłowej spłacie Twojego debetu, Bank może się z Tobą skontaktować. Za telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie zostanie pobrana opłata zgodna z Tabelą warunków i oprocentowania produktów kredytowych w ramach Kont Inteligo.