Aktualizacja danych osobowych / firmy w Inteligo
Aktualne dane, w tym Twój adres, e-mail, numer telefonu i numer dowodu osobistego są podstawą szybkiej komunikacji między Tobą a Inteligo.
-
Dlaczego warto mieć aktualne dane w Inteligo?
Twoje aktualne dane są przydatne do:
- zweryfikowania transakcji oraz Twojej tożsamości przy niektórych operacjach
- wydania karty na właściwe imię i nazwisko
- dostarczenia pod właściwy adres korespondencji i nowej karty
- podpisania umów dotyczących nowych produktów i usług w Inteligo i kupowania ubezpieczeń przez Inteligo
-
Gdzie sprawdzić dane w Inteligo?
Aktualne dane można sprawdzić w serwisie Inteligo w sekcji Dane i ustawienia → Twoje dane.
-
Jak w Inteligo zgłosić zmianę danych?
Jakie dane zmienisz? ONLINE
w serwisie internetowym InteligoTELEFONICZNIE
u konsultanta po zalogowaniu w telefonicznym serwisie transakcyjnymLISTOWNIE*
Wyślij podpisaną wzorem podpisu dyspozycję zmiany danych na adres:
Inteligo
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
Kancelaria
ul. Partyzantów 15,
22-411 Zamośćadres korespondencyjny tak tak tak adres zamieszkania - tak tak e-mail tak tak tak dokument tożsamości - tak tak nazwisko - - tak numer telefonu - tak tak numer telefonu do powiadomień - tak tak DODATKOWO DLA FIRM nazwa firmy - tak tak adres siedziby - tak tak REGON i NIP - tak tak forma prawna - tak tak *Po otrzymaniu dokumentów zweryfikujemy je w ciągu 4 dni roboczych licząc od daty wpływu. W przypadku zmiany niektórych danych konieczne jest dołączenie kserokopii odpowiednich dokumentów. Listę tych dokumentów znajdziesz na formularzu zmiany danych osobowych/firmy:
Dyspozycję zmiany danych osobowych można wysłać w formie elektronicznej wraz z bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpisem kwalifikowanym) na adres inteligo@inteligo.pl