Wyłączenie aplikacji mobilnej token Inteligo – zmień sposób zatwierdzania operacji w koncie
Uprzejmie informujemy, iż wkrótce nie będzie możliwe pobranie ani aktywowanie aplikacji mobilnej token Inteligo. Aby zachować możliwość zatwierdzania operacji w serwisie internetowym Inteligo i aplikacji IKO, należy zmienić sposobu autoryzacji operacji w Inteligo na inną – np. kody SMS.
Zmiana narzędzia autoryzacyjnego wpłynie na sposób logowania do serwisu internetowego Inteligo, jeśli korzystasz z tokena mobilnego Inteligo do logowania dwuetapowego, tzn. poza numerem klienta (przyjaznym loginem) i hasłem podajesz również kod z tokena mobilnego Inteligo. Po zmianie nie będzie to możliwe.
Termin i warunki całkowitego wycofania tokena Inteligo jako narzędzia autoryzującego operacje w Inteligo będą podane w kolejnych wiadomościach. W najbliższym czasie poinformujemy również o nowym typie narzędzia autoryzacji operacji w naszym Banku. W tym celu prosimy śledzić aktualności oraz korespondencję elektroniczną od Inteligo.
Jak zmienić narzędzie autoryzacyjne?
- Zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo.
- Wejdź do sekcji Dane i ustawienia, następnie do zakładki Karty, token, SMS > Tokeny.
- Wybierz link zmień rodzaj narzędzia autoryzacyjnego, a następnie wybierz jako preferowany typ narzędzia kody SMS.
- Gdy zmienisz typ narzędzia autoryzacyjnego, wejdź w zakładkę Token Inteligo, gdzie znajdziesz informację o swoim tokenie oraz jego statusie i wciśnij usuń.
- Po usunięciu tokena z poziomu serwisu internetowego Inteligo usuń aplikację Token Inteligo z telefonu.
Instrukcja dla posiadaczy iPhone 5S, SE, 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus z iOS11
Wraz z zainstalowaniem na Twoim telefonie systemu operacyjnego iOS11, którego premiera będzie mieć miejsce we wrześniu 2017 roku, token mobilny Inteligo przestanie działać. Korzystanie z aktywowanego na Twoim telefonie tokena Inteligo nadal będzie możliwe, jeśli nie zaktualizujesz systemu operacyjnego do wersji iOS11, ani nie odinstalujesz / dezaktywujesz swojego tokena Inteligo. Ww. wersja systemu nie obsługuje starszych aplikacji o odmiennej architekturze niż aktualne wymagania producenta oprogramowania.
Instrukcja dla posiadaczy innych telefonów
Aktywowany na Twoim telefonie token mobilny Inteligo będzie działał do momentu wyłączenia przez Bank tego narzędzia autoryzacyjnego, dopóki nie odinstalujesz / dezaktywujesz swojego tokena Inteligo.