Konto Inteligo
Misją Inteligo jest dostarczanie klientom wygodnych i bezpiecznych rozwiązań codziennego „bankowania”.
Konto Inteligo od wielu lat umożliwia przyjemne zarządzanie swoimi finansami. Stawiamy na przyjazne rozwiązania online, minimum formalności i procedur, ponieważ chcemy ułatwić Twoje życie. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo systemów transakcyjnych i Twoich pieniędzy. Nieprzypadkowo konto Inteligo zostało już wielokrotnie nagradzane, między innymi, prestiżową nagrodą „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii bank internetowy (w 2007, 2008, 2009 i 2010 roku) i w kategorii bank mobilny (2011).
Konto Inteligo to oferta dla osób prywatnych, które w łatwy sposób chcą dysponować swoim domowym budżetem oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Jeśli liczy się dla Ciebie nie tylko własna wygoda, ale i zadowolenie swoich klientów i kontrahentów, nasza oferta z pewnością zaspokoi Twoje potrzeby.
Oferujemy Ci nowoczesne i wygodne formy dostępu do Twojego konta:
- serwis www,
- Serwis Mobilny Inteligo – lekka wersja serwisu transakcyjnego przygotowana specjalnie dla użytkowników telefonów komórkowych,
- Serwis WAP – klasyczny sposób korzystania z konta za pośrednictwem telefonu komórkowego,
- SMS – powiadomienia o wszystkich transakcjach i aktualnym saldzie rachunku, przelewy, płatności i doładowania telefonów komórkowych zlecane przez SMS,
- automatyczny serwis telefoniczny - możliwość samodzielnej obsługi konta przez telefon, bez konieczności korzystania z pomocy konsultanta,
- infolinia – konsultanci do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę,
- komunikator (np. Gadu-Gadu, Google Talk) – bezpłatne powiadomienia o operacjach na Twoim koncie 24 godziny na dobę,
- e-mail – szyfrowane wyciągi w różnych formatach plików, przelewy na adres e-mail odbiorcy, bezpłatne powiadomienia o operacjach na Twoim koncie 24 godziny na dobę, wiadomości o najnowszych ofertach i promocjach na skrzynce e-mail,
- szeroka sieć bankomatów PKO Banku Polskiego, eService i BZ WBK, ponad 3800 w całej Polsce.