Rozwiązania Inteligo
Prosty w obsłudze i estetyczny serwis internetowy do obsługi konta - wielokrotnie wyróżniany w corocznym rankingu Newsweeka w kategorii kont internetowych.
- Intuicyjny system transakcyjny do obsługi konta - trzykrotne wyróżnienie w latach 2007, 2008 i 2009 dla Inteligo jako najlepszego banku w sieci w rankingu Newsweeka.
- Zdalny system obsługi konta poprzez wiele różnorodnych kanałów dostępu - www, Serwis Mobilny Inteligo, WAP, SMS, automatyczny serwis telefoniczny, faks, e-mail, telefon stacjonarny i komórkowy.
- Usługa Powiadomienia potwierdzająca każdą transakcję w wybranej formie SMS, e-mail, komunikator (Gadu-Gadu, Google Talk, Jabber) - pewność i pełna kontrola nad kontem.
- Płacę z Inteligo bezpieczne i wygodne zakupy przez Internet.
- Sprzedaż produktów niebankowych zewnętrznych partnerów: doładowania telefonów komórkowych, ubezpieczenia, fundusze inwestycyjne, obligacje. Wszystko to zintegrowane w ramach jednego serwisu transakcyjnego.
- W pełni zdalny proces udzielania kredytu w ofercie konta Inteligo - dajemy użytkownikowi pełną samodzielność oraz maksymalną elastyczność w skorzystaniu z produktu.
- E-faktura za doładowania - elektroniczny dokument zakupu doładowania w serwisie transakcyjnym.
- Szyfrowanie wyciągów z konta Inteligo w poczcie e-mail dające dodatkowe zabezpieczenie i wysoką poufność danych.
- invoobill - nowoczesna forma regulowania płatności drogą elektroniczną - Inteligo jako pierwsze wprowadziło usługę Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
- Usługa powiązania rachunku Inteligo i Rachunku Maklerskiego prowadzonego w Domu Maklerskim PKO Banku Polskiego. Dzięki niej klienci mogą szybko i wygodnie zawierać transakcje giełdowe, a jednocześnie czerpać korzyści z utrzymywania środków finansowych na swoim koncie osobistym.