Rozwiązania Inteligo

Prosty w obsłudze i estetyczny serwis internetowy do obsługi konta - wielokrotnie wyróżniany w corocznym rankingu Newsweeka w kategorii kont internetowych.

0749602e-a1cd-4675-b8dd-65458efe8c32.png

ROZWIĄZANIA INTELIGO
  • Intuicyjny system transakcyjny do obsługi konta - trzykrotne wyróżnienie w latach 2007, 2008 i 2009 dla Inteligo jako najlepszego banku w sieci w rankingu Newsweeka.
  • Zdalny system obsługi konta poprzez wiele różnorodnych kanałów dostępu - www, Serwis Mobilny Inteligo, WAP, SMS, automatyczny serwis telefoniczny,  faks, e-mail, telefon stacjonarny i komórkowy.
  • Usługa Powiadomienia potwierdzająca każdą transakcję w wybranej formie SMS, e-mail, komunikator (Gadu-Gadu, Google Talk, Jabber) - pewność i pełna kontrola nad kontem.
  • Płacę z Inteligo bezpieczne i wygodne zakupy przez Internet.
  • Sprzedaż produktów niebankowych zewnętrznych partnerów: doładowania telefonów komórkowych, ubezpieczenia, fundusze inwestycyjne, obligacje. Wszystko to zintegrowane w ramach jednego serwisu transakcyjnego.
  • W pełni zdalny proces udzielania kredytu w ofercie konta Inteligo - dajemy użytkownikowi pełną samodzielność oraz maksymalną elastyczność w skorzystaniu z produktu.
  • E-faktura za doładowania - elektroniczny dokument zakupu doładowania w serwisie transakcyjnym.
  • Szyfrowanie wyciągów z konta Inteligo w poczcie e-mail dające dodatkowe zabezpieczenie i wysoką poufność danych.
  • invoobill - nowoczesna forma regulowania płatności drogą elektroniczną - Inteligo jako pierwsze wprowadziło usługę Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
  • Usługa powiązania rachunku Inteligo i Rachunku Maklerskiego prowadzonego w Domu Maklerskim PKO Banku Polskiego. Dzięki niej klienci mogą szybko i wygodnie zawierać transakcje giełdowe, a jednocześnie czerpać korzyści z utrzymywania środków finansowych na swoim koncie osobistym.