, Inteligo

Mała wielka zmiana w IKO

W aplikacji IKO pojawił się polski standard płatności mobilnych BLIK.

ff20d6b1-f6be-461c-9806-aeef4bf865b5.png

Aplikacja mobilna IKO przetarła szlaki płatnościom w Polsce: wykorzystywany do tej pory model płatności staje się standardem w skali całego kraju.

Klienci Inteligo wraz z klientami kilku innych banków będą mogli płacić telefonem w sklepach i w internecie, wypłacać gotówkę z bankomatów, a nawet rozliczać się między sobą – a to wszystko w ramach jednego systemu BLIK. Zmiana ta nie wpłynie znacząco na obecnych użytkowników aplikacji IKO.

Co zmienia się dla posiadaczy aplikacji IKO?

  • do płatności i wypłat z bankomatów aplikacja IKO poda Ci 6-cio cyfrowy  "kod BLIK" w miejsce "kodu IKO",
  • nazwa płatności internetowej „Płacę z IKO” zmieni się na „Płacę z BLIK”,
  • płatności i wypłaty z bankomatów zrealizujesz zarówno w miejscach oznaczonych symbolem IKO, jak i BLIK.

Tak duże przedsięwzięcie wymaga czasu, dlatego dla Twojej wygody do pełnego uruchomienia nowego standardu system płatności IKO będzie funkcjonował równolegle z systemem płatności BLIK.

Więcej o BLIK

Więcej o aplikacji IKO