Oferta firmowa

Informacje o doładowaniach

Szybkość, bezpieczeństwo i wygoda - możliwość doładowania sobie lub innej osobie komórki na kartę Orange, NJU MOBILE, Plus*, Play, T-Mobile, Heyah oraz Virgin Mobile przez Internet, telefon, bankomat, a także możliwość skorzystania z atrakcyjnych promocji doładowań to najważniejsze korzyści płynące z zakupu doładowań bezpośrednio z konta.

*(Simplus, MixPlus, 36i6, Plush oraz Sami Swoi)

 

Doładuj telefon

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Jak doładować?

    Krok 1Zaloguj się do swojego konta i wybierz zakładkę „Doładowania telefonów”.

    Jeżeli doładowujesz telefon ze swojej komórki za pośrednictwem Serwisu Mobilnego Inteligo to opcję "Doładowanie telefonu komórkowego" znajdziesz w menu "Transakcje"

    Krok 2 Podaj dane potrzebne do realizacji doładowania:

    • Wpisz numer telefonu komórkowego
    • Wybierz operatora zaznaczając właściwe pole
    • Wybierz odpowiedni rachunek z listy Twoich rachunków

    Krok 3 Podaj kwotę doładowania i zdecyduj czy chcesz otrzymać fakturę:

    • Wpisz wartość doładowania
    • Wystawienie faktury - zaznacz właściwą opcję

    Krok 4 Zatwierdź transakcję i Twój telefon zostanie doładowany:

    • Podaj kod z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em). Transakcja zostaje przyjęta do realizacji i już po chwili Twój telefon jest doładowany. Wszystkie zakupione doładowania odnajdziesz w zakładce Historia doładowań.

    Definiowanie doładowań czyli jak przyspieszyć doładowanie:

    Przyśpiesz sobie realizację zakupu doładowania unikając powyższych kroków. W tym celu wcześniej zdefiniuj doładowanie. Możesz to zrobić w zakładce "Doładowania telefonów” wybierając „Zdefiniuj nowe doładowanie” dostępne w sekcji „ Na skróty”. Przygotujesz szablon doładowania, w którym podasz dane: konto, z którego chcesz dokonać zakupu, numer telefonu, operatora oraz nazwiesz swoje zdefiniowane doładowanie. Gdy bedziesz doładowywać telefon następnym razem wystarczy, że wejdziesz do zakładki "Zdefiniowane doładowania", wybierzesz odpowiedni szablon klikając w jego nazwę, podasz tylko wartość doładowania, a  zostanie ono błyskawicznie zrealizowane. W ten sposób możesz przygotować wiele szablonów dla różnych telefonów, np. Twoich bliskich.

  2. Jak doładować telefon na kartę przez aplikację IKO?

    Jeśli posiadasz aplikację IKO połączoną z aplikacją IKO, doładujesz telefon na kartę z każdego miejsca, gdzie masz dostęp do internetu.

    Krok 1. Uruchom aplikację IKO i zaloguj się.
    Jeśli nie masz jeszcze aplikacji IKO, pobierz ją.

    Krok 2. Wybierz z menu „Doładowania”, a pojawią się zdefiniowane przez Ciebie doładowania (jeśli takie posiadasz) lub tylko przycisk „Doładuj telefon”.          

    Krok 3. Kliknij przycisk „Doładuj telefon”.

    Krok 4. Określ parametry doładowania: w polu „Odbiorca” wprowadź numer telefonu, który chcesz doładować lub wybierz go z listy kontaktów, wskaż operatora sieci, w którym działa numer oraz kwotę doładowania.

    Krok 5. Zaakceptuj oświadczenie i wciśnij przycisk „Doładuj telefon”.

    Uwaga, opcja doładowań dostępna tylko w aplikacji IKO, zainstalowanej na telefonach z systemem Android, iOS oraz Windows Phone.

  3. Inne sposoby doładowań telefonu na kartę

    Gdy zdefiniujesz  już swoje doładowania, będziesz mógł zasilać komórkę przez telefon wysyłając SMS-a na numer +48 603 122 122 (wszystkie sieci) lub 21 22 (Orange) o treści:

    D nazwa zdefiniowanego doładowania (odstęp) kwota. 

    Opłata za SMS-a naliczana jest zgodnie z cennikiem Twojej sieci. Pamiętaj o tej opcji gdy wyczerpiesz środki, a możesz ich pilnie potrzebować! Jeśli zapomniałeś nazwy zdefiniowanego doładowania możesz podać zamiast niej w treści wiadomości tylko numer telefonu, a jeśli jest to telefon, z którego dzwonisz wystarczy, że podasz D (odstęp) kwota doładowania (o ile wcześniej Twój numer został zdefiniowany).

    Doładowania w automatycznym serwisie telefonicznym (IVR):

    Serwis jest dostępny pod bezpłatnym numerem 800 121 121 lub płatnym (81) 53 56789. Po zalogowaniu wybierz opcję Twoje konto (cyfra 1), a następnie Aby doładować telefon (cyfra 5). Zostaniesz poproszony o podanie danych doładowania i autoryzację kodem z karty kodów.

    Doładowania w bankomatach PKO Banku Polskiego:

    Doładowania w bankomatach PKO Banku Polskiego są bezpłatne. Po autoryzacji karty  (PIN) z menu bankomatu wybierz opcję "Doładowania telefonu". Zostaniesz poproszony kolejno o: wybór operatora, wybór kwoty doładowania, dwukrotne wprowadzenie numeru telefonu.

    O fakturach:

    Jeżeli podczas zakupu doładowania zdecydujesz, że chcesz otrzymać fakturę zostaniesz poproszony o podanie niezbędnych danych do jej wystawienia. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia w zakładce "Historia Doładowań".

    Zmiana stawki podatku VAT za doładowania

    Informujemy, że od 1 stycznia 2011 r. obowiązuje nowa stawka podatku VAT za doładowania w wysokości 23%. 

    Kwota brutto doładowania nie ulega zmianie. Zmiana stawki podatku zostanie uwzględniona na fakturach za doładowania kwota brutto zostanie pomniejszona o należny podatek VAT w wysokości 23%.

    Zmiana stawki podatku VAT za doładowania jest spowodowana wejściem w życie zapisów Ustawy Okołobudżetowej.

  4. Nominały doładowań

    W tabelce znajdują się kwoty doładowań dla poszczególnych operatorów dostępne w serwisach Inteligo. Tam gdzie podajemy zakresy kwot, obejmują one wartości z podanego przedziału zaokrąglone do pełnej złotówki.
    Dostępne wartości doładowań w kanałach sprzedaży Inteligo
    Operator komórkowy Internet (serwis WWW,
    Serwis Mobilny Inteligo)
    Automatyczny serwis telefoniczny Bankomat PKO Banku Polskiego
    Orange 5, 10, 30, 40
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    NJU MOBILE 5, 10, 30, 40
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    T-Mobile 5 - 500 5 - 500 10, 25, 50, 70,
    100, 150, 300
    heyah 5 - 500 5 - 500 10, 20, 30, 50,
    100, 150, 300
    Play 5 - 300 5 - 300 5, 10, 20, 30,
    50, 100, 150
    Plus Na Kartę 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
    50, 100, 150
    Plus MIX 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
    50, 100, 150
    Sami Swoi1 10 - 150 10 - 160 10, 20, 40,
    80
    36i6 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
    50, 100, 150
    Virgin Mobile 5, 10, 30, 50, 100, 150 5, 10, 30, 50, 100, 150 5, 10, 30, 50, 100, 150

    1 Doładowanie realizowane przy wyborze Plus na kartę.

     

  5. Reklamacje

    Reklamacje związane z realizacją doładowań telefonów komórkowych i usługami telekomunikacyjnymi dotyczącymi telefonów na kartę, można zgłaszać do odpowiedniego operatora komórkowego.

    Orange: Biuro Obsługi Klienta tel.: *100 z telefonu Orange lub 510 100 100 z innych telefonów, e-mail: bok@orange.pl, adres: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

    NJU MOBILE: Biuro Obsługi Klienta tel.: *620 z telefonu NJU MOBILE lub 690 610 610 z innych telefonów, e-mail: bok@njumobile.pl, adres: Nju mobile, ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.

    T-Mobile: Biuro Obsługi Abonenta tel.: *9602 z telefonu w systemie T-Mobile na kartę lub 602 960 200 z innych telefonów, e-mail: boa@t-mobile.pl, adres: T-Mobile Polska S.A., Dział Reklamacji, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.

    Heyah: Dział Obsługi Klienta tel.: *2222 z telefonu w systemie heyah lub 888 00 22 22 z innych telefonów, e-mail: kontakt@heyah.pl, adres: T-Mobile Polska S.A., Reklamacje heyah, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.

    Plus na Kartę w tym Simplus, MixPlus, 36i6 oraz Sami Swoi: Dział Obsługi Klienta tel.: 2601 z telefonu w sieci Plus lub 601 102 601 z innych telefonów, e-mail: bok@plus.pl., adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.

    Play: Centrum Obsługi Klienta, tel.: *500 dostępny tylko z sieci Play lub 790 500 500 z innych telefonów, e-mail: ok@pomocplay.pl, adres: P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa.

    Opłaty za połączenia realizowane są zgodnie ze stawkami operatora realizującego połączenie.

    Składając reklamację powinieneś podać kod doładowania, który znajduje się w serwisie doładowań w zakładce "Historia doładowań".

  6. Dokumenty