, Inteligo

Inteligo: 2011 rok zaczynamy od partnerstwa z Aulą Polską

Inteligo rozpoczyna rok 2011 od partnerstwa z unikalnym projektem: Aulą Polską – cykliczną inicjatywą non-profit budującą przedsiębiorczość technologiczną. Współpraca ma wzmocnić rozwój kapitału intelektualnego w polskim biznesie technologicznym.

Stylizowana ikona wiadomości

Aula Polska jest jednym z najlepiej rozpoznawanych branżowych wydarzeń technologicznych w Polsce. Regularnie prowadzony od 2007 cykl spotkań, umożliwia swobodną wymianę pomysłów na własny biznes oraz doświadczeń, związanych z zastosowaniem internetu oraz nowych technologii. Aula wypromowała i wsparła wizerunkowo wiele start-upów i jest naturalnym środowiskiem wymiany kapitału intelektualnego wśród młodych polskich przedsiębiorców. W 2011 r. oprócz prezentacji start-upów i praktycznego biznesowego know-how, spotkania będą dedykowane również rodzimym przedsięwzięciom technologicznym, które osiągnęły istotny sukces.

Partnerstwo zawiązane z Aulą Polską to jedna z ważniejszych decyzji w obszarze działalności CSR marki Inteligo. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo - Na co dzień dostarczamy prostą i intuicyjną bankowość, tworzoną w oparciu o wyrafinowaną technologię. Z własnego doświadczenia wiemy, że poszukiwanie najbardziej intuicyjnych i innowacyjnych rozwiązań wymaga otwartości i ciągłego transferu wiedzy. Dlatego z pełnym przekonaniem wspieramy działania Auli, która ma istotny wkład w budowanie i upowszechnianie kapitału intelektualnego wśród młodych firm technologicznych. Wierzymy, że beneficjentami tej inicjatywy może stać się wiele polskich, aktywnych na rynku podmiotów – w tym Inteligo.

13 stycznia br. o godzinie 19, w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej przy ul. A. Boboli 8 odbędzie się pierwsze spotkanie Auli Polskiej w nowym roku, poświęcone będzie praktycznym aspektom prowadzenia działalności.

Aula Polska pozwala poznać praktyczną stronę zakładania i prowadzenia firm technologicznych, łączy przedsiębiorców z inwestorami w luźnej, kuluarowej atmosferze. – mówi Igor Dzierżanowski, Prezes Europejskiej Fundacji Kultury Miejskiej, która jest organizatorem spotkań Aula Polska.

Wspierając Aulę, Inteligo włącza się do promocji informatyzacji i przedsiębiorczości oraz transferu wiedzy. Na Auli Polskiej od 3 lat zaprezentowało się ponad 250 prelegentów, w tym ponad 50 start-upów i młodych firm. Od 2009 r. Aula Polska przyznaje doroczną nagrodę: Aulery. Otrzymują ją przedsiębiorcy i początkujące firmy, których działania mogą być wzorem dla innych młodych biznesów. Przyznawana statuetka symbolizuje przedsiębiorczość i, jak informuje strona przedsięwzięcia, podkreśla: prostotę, klarowność i przejrzystość działania. Logo Auli zatopione w szkle symbolizuje serce aktywności - pasję i know-how.

O kolejnych spotkaniach Aula Polska oraz Inteligo będą informować stosownymi komunikatami prasowymi oraz ogłoszeniami na stronie internetowej Auli Polskiej. Zainteresowane osoby zachęcamy do rejestracji na stronie www.aulapolska.pl oraz do zapisów na kolejne wydarzenia. O udziale w nich decyduje kolejność zgłoszeń.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009. W 2009 r. debet w koncie Inteligo uzyskał tytuł Innowacji Finansowej Roku 2009 Złotego Bankiera. Inteligo to prosta i intuicyjna bankowość, oparta na wyrafinowanej technologii, przeznaczona dla Klientów prywatnych i firmowych. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMS money i e-mail money. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone’y.