, Inteligo

MojeInteligo.pl

Inteligo spełnia obietnicę otwartej komunikacji z Klientami poprzez serwis MojeInteligo.pl, którego celem jest dotarcie do wszystkich internautów zainteresowanych innowacyjnym bankowaniem oraz pokazanie, jak praktyczne, łatwe i przyjemne może ono być. To serwis, w którym można komentować i dyskutować na temat oferty oraz zgłaszać propozycje nowych usług i rozwiązań dla konta Inteligo.

Stylizowana ikona wiadomości

Do publikacji w serwisie zaproszeni są wszyscy związani z projektem Inteligo oraz specjaliści PKO Banku Polskiego. Będą oni w prosty i przystępny sposób opowiadać o wykorzystaniu oferty i usług bankowych w codziennym życiu. Ale nie tylko. Dużą wagę przywiązują do sprawnej i bezpośredniej komunikacji z użytkownikami serwisu. Odpowiadają na komentarze, zapytania oraz zgłaszane sugestie.

Dziś w serwisie znajdują się:

- niestandardowe prezentacje produktów z oferty Konta Inteligo, przedstawione w postaci  artykułów informacyjnych, wpisów blogowych Ludzi Inteligo, prezentacji multimedialnych: http://mojeinteligo.pl/studio/zobacz-jak/nfc/

- wypowiedzi ekspertów z projektu Inteligo oraz PKO Banku Polskiego, wśród których jako jeden z pierwszych swój artykuł zamieścił szef Projektu Inteligo (i Dyrektor Zarządzający w PKO Banku Polskim) Jacek Komaracki: http://mojeinteligo.pl/fachowo/jacek-komaracki/

- zapiski z codziennego życia Inteligo, w których ludzie zaangażowani w projekt dobrze internetowego banku pokazują swoje twarze: http://mojeinteligo.pl/fachowo/justyna-bialowas/smsmoney-i-emailmoney-na-dluznikow/

- konkursy, zachęcające Klientów do aktywności i gwarantujące atrakcyjne nagrody. Pierwszym z nich wystartował 21 maja. 20 Klientów Inteligo właśnie dołącza do elitarnej grupy osób testujących unikalną w Europie Środkowej usługę, którą Inteligo wprowadziło jako pierwsze – płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym: https://mojeinteligo.pl/konkursy/NFC/. W ciągu 2 tygodni otrzymaliśmy ponad 1500 zgłoszeń.

- relacje Klientów z przebiegu specjalnych, dedykowanych akcji. Aktualnie można poznać pierwsze wrażenia Użytkowników Inteligo, testujących usługi płatności zbliżeniowych telefonem komórkowym. http://mojeinteligo.pl/aktualnosci/relacje-klientow-z-testow-platnosci-zblizeniowych/

MojeInteligo.pl wystartowało w bardzo prostej formie, umożliwiając publikowanie komentarzy i dyskusji pod artykułami. Jednak, powołując się na słowa Jacka Komarackiego, Szefa Projektu Inteligo: nic nie jest w nim ustalone raz na zawsze. Decyzja o uruchomieniu serwisu w podstawowym zakresie pozwoliła rozpocząć kontakt z Klientami w momencie wprowadzania pierwszych zmian w ofercie Inteligo, dając im jednocześnie szansę współtworzenia i współdecydowania o rozwoju MojegoInteligo.pl od samego początku.

Izabela Fręchowicz, Redaktorka Naczelna MojeInteligo.pl, stawia przed projektem ambitne cele: Chcemy gromadzić ludzi wokół Inteligo. Chcemy, by było rozpoznawane na rynku jako marka skupiająca osoby aktywne, śmiało wykorzystujące i współtworzące najnowsze rozwiązania w bankowości. Chcemy być liczącym się medium, z którym kojarzone będą przede wszystkim dobra jakość, użyteczność, nowatorskie rozwiązania i umiejętność  promowania ich w aktywnym życiu każdego z nas. Przed nami wiele wyzwań. Serwis wykiełkował, a my dołożymy wszelkich starań, aby dojrzał i spełnił nasze oczekiwania o doskonałym miejscu komunikacji. Zamierzamy zapewnić w serwisie takie rozwiązania funkcjonalne, które są naturalnym środowiskiem dla osób korzystających z szeroko pojętych social media. Do tego potrzebujemy wsparcia użytkowników. Ich opinie i oczekiwania są dla nas kluczem do znalezienia idealnego modelu społeczności skupionej wokół banku.

MojeInteligo.pl jest już obecne w serwisach Facebook, Twitter i Blip, zyskując fanów, użytkowników i obserwatorów.