[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną
W związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi:
Od piątku 19 kwietnia od. godz. 21:00 do soboty 20 kwietnia do godz. 08:00 w serwisie internetowym i telefonicznym Inteligo oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia Moje Podróże24, Mój Dom24, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.
W sobotę 22 kwietnia od 00:45 do 01:45 nie będzie można:
- wykonać transakcji kartą w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego, w tym transakcji BLIKIEM
- nadać PIN-u oraz aktywować karty w aplikacji IKO i serwisie Inteligo
- zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure
- zapłacić zbliżeniowo telefonem z kartą podpiętą do aplikacji IKO
Dodatkowo mogą wystąpić trudności podczas:
- płatności kartą w terminalach płatniczych
- wypłat kartą z bankomatów innych banków
- płatności kartą w internecie
- podpięcia kart w Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay i płatności nimi
W poniedziałek 22.04.2024 r. od godziny 23:00 do wtorku 23.04.2024 do godziny 5:00 nie kupisz biletu komunikacyjnego i nie zapłacisz za parking. Przerwa jest związana z pracami po stronie dostawcy usługi - Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET.