Ważne! Logowanie do Inteligo
Pamiętaj, Twoje dane logowania powinny być znane tylko Tobie, nie zapisuj ich w przeglądarkach, sprawdzaj adres strony logowania oraz ikonę kłódki w oknie przeglądarki (symbolizuje poprawność certyfikatu bezpieczeństwa).
Dbając o najwyższy poziom zabezpieczeń Twojego konta, zablokowana została możliwość zapamiętywania danych logowania do Inteligo w przeglądarkach internetowych.
Oznacza to, że logując się do Inteligo wymagane jest każdorazowe wpisanie danych logowania:
- numeru klienta lub przyjaznego loginu – Ty wybierasz, czego chcesz używać; numer klienta to ciąg cyfr, który otrzymujesz na umowie otwarcia i prowadzenia konta Inteligo; przyjazny login nadajesz samodzielnie w serwisie Inteligo, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta przejdziesz do zakładki „Dane i ustawienia”, a następnie wybierzesz „Ustawienia” i „Zarządzaj loginem”
- hasła– nadanego przez Ciebie samodzielnie w trakcie aktywacji serwisu lub późniejszych zmian;
Jeśli chcesz, możesz korzystać z dodatkowego elementu wzmacniającego bezpieczeństwo logowania – hasła z tokena. Aby go używać konieczne jest aktywowanie i stosowanie tokena, jako narzędzia potwierdzającego zlecenia. Więcej o tokenie
Postaw na wygodę logowania ustalając w serwisie Inteligo łatwiejszy do zapamiętania własny przyjazny login, zamiast logowania numerem klienta.
Kluczowe zalety korzystania z przyjaznego loginu:
- nie musisz pamiętać ciągu 8 cyfr nadanych przez Bank przy każdym logowaniu do Twojego konta – łatwiej zapamiętać własny login,
- unikniesz potrzeby zapamiętywania w swoim komputerze, czy przeglądarce Twojego numeru, zwiększając bezpieczeństwo dostępu do Twojego konta,
- w dowolnym momencie, podobnie jak w przypadku hasła, dokonasz zmiany loginu – w przypadku pojawienia się wirusa na Twoim komputerze takie działanie jest zalecane.