, Inteligo

[Archiwalny] Aktualizacja danych w Inteligo

Kiedy masz aktualne dane, masz lepszy kontakt z Bankiem i pewność, że wiesz o wszystkim.

3002a491-1a2d-41de-8e9c-451c782ac4e6.png

Przejdź do aktualnej strony o aktualizacji danych klienta i firmy w Inteligo

Chciałbym dziś poruszyć temat aktualizacji danych w banku. Jako instytucja finansowa o wysokim stopniu zaufania publicznego staramy się dbać o dobro Klientów i regularnie informować Was o zasadach bezpieczeństwa, jakie muszą być zastosowane np. podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Bank potrzebuje Waszych aktualnych danych osobowych, aby po  pierwsze zapewnić Wam bezpieczeństwo, a po drugie – być z Wami w stałym kontakcie.  To szczególnie istotne, gdy chcemy zweryfikować jakąś transakcję albo poinformować Was o zmianach w naszej ofercie. O każdej  zmianie danych osobowych należy niezwłocznie poinformować Bank - to pozwoli nam dostarczać korespondencję pod właściwy adres, wydawać karty kredytowe oraz debetowe na poprawne nazwisko. A ponieważ lato to okres zwiększonej liczby ślubów, młodym parom serdecznie gratulujemy i przypominamy, że zmiana nazwiska i zmiana dowodu osobistego też musi zostać zgłoszona.

Jeśli wymieniłeś stary dowód na nowy, również daj nam o tym znać. Pozwoli to uniknąć problemów podczas podpisywania umów czy np. kupowaniu nowych produktów dostępnych dla Klientów.

Informację o zmianie  nazwiska, adresu zameldowania czy dokumentu tożsamości prześlij do Inteligo  w formie pisemnej. Na stronie Inteligo.pl, w zakładce Pomoc, Pliki do pobrania dostępny jest odpowiedni formularz – Dyspozycja zmiany danych osobowych. Wydrukuj go, wypełnij, podpisz wzorem podpisu i wyślij na adres Banku. Prosimy o dołączenie czytelnej kopii dokumentu, potwierdzającej Twoje aktualne dane.

Adres do wysyłki to: 

INTELIGO

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna

ul. Sienkiewicza 12/14, 00-944 Warszawa

 

Wysyłając formularz, możesz zmienić też pozostałe dane.

Jeśli zmieniasz adres emailowy,  komunikator lub adres korespondencyjny, wystarczy, że zalogujesz się do konta. Zmianę należy potwierdzić przy użyciu kodu z karty kodów, hasła sms lub tokena.

Numer telefonu możesz zaktualizować u konsultanta po zalogowaniu w telefonicznym serwisie transakcyjnym pod numerem telefonu: 800-121-121 lub +48 81 535-67-89.