Aktualizacja danych osobowych / firmy w Inteligo

Aktualne dane, w tym Twój adres, e-mail, numer telefonu i numer dowodu osobistego są podstawą szybkiej komunikacji między Tobą a Inteligo.

Stylizowana ikona wiadomości
  1. Dlaczego warto mieć aktualne dane w Inteligo?

    Twoje aktualne dane są przydatne do:

    • zweryfikowania transakcji oraz Twojej tożsamości przy niektórych operacjach
    • wydania karty na właściwe imię i nazwisko
    • dostarczenia pod właściwy adres korespondencji i nowej karty
    • podpisania umów dotyczących nowych produktów i usług w Inteligo i kupowania ubezpieczeń przez Inteligo
  2. Gdzie sprawdzić dane w Inteligo?

    Aktualne dane można sprawdzić w serwisie Inteligo w sekcji Dane i ustawienia → Twoje dane.

  3. Jak w Inteligo zgłosić zmianę danych?

    Jakie dane zmienisz? ONLINE
    w serwisie internetowym Inteligo
    TELEFONICZNIE
    u konsultanta po zalogowaniu w telefonicznym serwisie transakcyjnym
    LISTOWNIE*
    Wyślij podpisaną wzorem podpisu dyspozycję zmiany danych na adres:

    Inteligo
    PKO Bank Polski SA
    ul. Sienkiewicza 12/14
    00-944 Warszawa
    adres korespondencyjny tak tak tak
    adres zamieszkania - tak tak
    e-mail tak tak tak
    dokument tożsamości - tak tak
    nazwisko - - tak
    numer telefonu - tak tak
    numer telefonu do powiadomień - tak tak
    DODATKOWO DLA FIRM
    nazwa firmy - tak tak
    adres siedziby - tak tak
    REGON i NIP - tak tak
    forma prawna - tak tak

    *Po otrzymaniu dokumentów zweryfikujemy je w ciągu 4 dni roboczych licząc od daty wpływu. W przypadku zmiany niektórych danych konieczne jest dołączenie kserokopii odpowiednich dokumentów. Listę tych dokumentów znajdziesz na formularzu zmiany danych osobowych/firmy:

    Dyspozycję zmiany danych osobowych można wysłać w formie elektronicznej wraz z bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpisem kwalifikowanym) na adres inteligo@inteligo.pl