Doładowania i inne nowe funkcje w aplikacji IKO

Aplikacja mobilna IKO ułatwia codzienne zarządzanie kontem i finansami w Inteligo. Najnowsza wersja aplikacji IKO na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone udostępnia aż 4 nowe funkcje:
- Doładowania telefonu na kartę*
Jeśli korzystasz z telefonu na kartę (Orange, NJU MOBILE, Plus**, T-Mobile, Heyah, Play) możesz doładować swój telefon bezpośrednio z aplikacji IKO. Funkcja dostępna jest w menu aplikacji IKO pod ikoną „Doładowania”.
-
Korzystasz ze zleceń stałych, aby nie realizować cyklicznych opłat za mieszkanie czy telefon? W aplikacji IKO sprawdzisz szczegóły ustawionych zleceń stałych podejrzysz po kliknięciu w ikonę „Zlecenia stałe” w menu aplikacji IKO.
-
Podgląd szczegółów kart i kredytów*
Aplikacja IKO umożliwia kontrolę wydatków kartą debetową i kartą kredytową w bez czekania na wyciąg z konta czy karty ani przeglądania historii w serwisie internetowym Inteligo.
W menu aplikacji IKO pod ikonką „Karty” podejrzysz szczegóły posiadanych w banku kart, limity transakcyjne oraz ostatnie transakcje z każdego miejsca, w którym Twoja aplikacja IKO ma połączenie z internetem.
Dodatkowo dzięki aplikacji IKO szybko spłacisz wykorzystany limit kredytowy swojej karty kredytowej.
Z kolei pod ikonką „Kredyty” ukryta jest lista i szczegóły posiadanych przez Ciebie kredytów w Inteligo.
-
Wysyłanie prośby o przelew do innego użytkownika aplikacji IKO
Chcesz przesłać znajomemu przypomnienie o zaległej należności lub chcesz poprosić rodziców o szybki zastrzyk gotówki? Aplikacja IKO umożliwi Ci wysłanie prośby o przelew na Twój numer telefonu. Jeśli osoba, którą prosisz o środki, ma aplikację IKO, będzie mogła Ci przesłać pieniądze. Powiadomienie o wykonanej transakcji otrzymasz w aplikacji IKO.
* - niedostępne dla użytkowników portmonetki IKO
** - (Simplus, MixPlus, 36i6, Sami Swoi)