Wprowadziliśmy zmiany w limitach płatności
Wprowadziliśmy zmiany w Szczegółowych warunkach obsługi Konta Inteligo w aplikacji mobilnej w PKO Banku Polskim SA.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy, dlatego wprowadziliśmy:
- domyślne limity dzienne na przelewy i płatności w serwisie Inteligo,
- nowe rodzaje limitów domyślnych i maksymalnych dla aplikacji mobilnej
IKO (dokument: Informacja dotycząca wysokości limitów dla transakcji płatniczych w ramach Konta Inteligo w aplikacji mobilnej).
Co to dla Ciebie oznacza?
- Domyślny limit dzienny w serwisie Inteligo wynosi 10 tys. zł.
- Jeżeli limit na Twoim koncie był niższy niż ustalony przez nas limit domyślny, nie zmienialiśmy go.
- W dowolnym momencie domyślny limit płatności możesz dostosować do swoich potrzeb w serwisie Inteligo. Wejdź w: Dane i ustawienia → Ustawienia →Zarządzaj limitem →Zmień.
Więcej informacji na temat limitów w Inteligo i aplikacji IKO znajdziesz na naszej stronie dot. bezpieczeństwa