Powiadomienia

W aplikacji IKO możesz otrzymywać wiadomości push.

Stylizowana ikona wiadomości

Na głównym widoku sekcji „Powiadomienia” widoczne są wszystkie wiadomości wysłane przez bank. Każda z wiadomości ma swoją kategorię:

  • Komunikaty – to np.: wiadomości związane z bieżącą działalnością banku, dostępnością aplikacji IKO.
  • Oferty – to wiadomości z ofertą produktową lub promocjami, które mogą Cię zainteresować.
  • Zdarzenia – to wiadomości powiązane ze statusami operacji i transakcji bankowych (tu znajdziesz np. potwierdzenie otrzymania przelewu na telefon, prośbę o przelew).

Możliwa jest edycja otrzymanych powiadomień na poziomie całej skrzynki lub pojedynczej wiadomości. Dostępna jest opcja usuwania powiadomień oraz – zależnie od sytuacji – zmiany ich statusu na przeczytane/nieprzeczytane.

Aby otrzymać powiadomienia, aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, co może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.

Powiadomienia dostępne są w języku polskim i angielskim.

Typy powiadomień push w aplikacji IKO

Konta

  • Zmiana salda na ujemne, w tym wejście w debet lub limit kredytu odnawialnego
  • Uznanie rachunku
  • Obciążenie rachunku
  • Niezrealizowana transakcja

Karty debetowe

  • Wysyłka karty płatniczej
  • Autoryzacja transakcji kartowej

Karty kredytowe

  • Wysyłka karty płatniczej
  • Autoryzacja transakcji kartowej
  • Przypomnienie o spłacie karty kredytowej

Produkty kredytowe

  • Powstanie zadłużenia wymagalnego w wyniku braku spłaty raty
  • Spłata zadłużenia wymagalnego
  • Przypomnienie o spłacie debetu/kredytu

Ustawienia powiadomień push

W zależności od Twoich preferencji i ustawień telefonu, powiadomienia push z IKO mogą się pojawić w skróconej formie na ekranie/pasku powiadomień telefonu lub tylko w aplikacji IKO – na pewno jednak będą dostępne w sekcji Powiadomienia na pasku nawigacyjnym aplikacji IKO, W najnowszej wersji aplikacji zmienił się także wygląd sekcji powiadomień – została ona podzielona ze względu na typy powiadomień otrzymywanych od Banku na zakładki obejmujące wszystkie powiadomienia, komunikaty, oferty i zdarzenia.

Jak zarządzać powiadomieniami push w aplikacji IKO?

    1. Wejdź w ustawienia Powiadomień klikając w zakładce Powiadomienia w menu kontekstowym (3 kropki w prawym górnym rogu) opcję Ustawienia zdarzeń lub wchodząc w  menu hamburger: Ustawienia aplikacji > Powiadomienia o zdarzeniach.
    2. Włącz/wyłącz funkcję Powiadomienia o zdarzeniach.
    3. Wybierz typy powiadomień, jakie chcesz otrzymywać w zależności od posiadanych produktów w banku.