Oferta firmowa

Informacje o doładowaniach

Szybkość, bezpieczeństwo i wygoda - możliwość doładowania sobie lub innej osobie komórki na kartę Orange, NJU MOBILE, Plus, Plush, Play, T-Mobile, Heyah oraz Virgin Mobile przez Internet, telefon, bankomat, a także możliwość skorzystania z atrakcyjnych promocji doładowań to najważniejsze korzyści płynące z zakupu doładowań bezpośrednio z konta.

Doładuj telefon

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Jak doładować telefon przez internet?

    1. Zaloguj się do swojego konta i wybierz zakładkę „Doładowania telefonów”.
    2. Podaj dane potrzebne do realizacji doładowania:
      • Wpisz numer telefonu komórkowego
      • Wybierz operatora zaznaczając właściwe pole
      • Wybierz odpowiedni rachunek z listy Twoich rachunków
    3. Podaj kwotę doładowania i zdecyduj czy chcesz otrzymać fakturę.
    4. Zatwierdź transakcję i Twój telefon zostanie doładowany. Podaj kod z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji. Transakcja zostaje przyjęta do realizacji i już po chwili Twój telefon jest doładowany. Wszystkie zakupione doładowania odnajdziesz w zakładce Historia doładowań.

    Definiowanie doładowań czyli jak przyspieszyć doładowanie:

    Przyśpiesz sobie realizację zakupu doładowania unikając powyższych kroków. W tym celu wcześniej zdefiniuj doładowanie. Możesz to zrobić w zakładce "Doładowania telefonów” wybierając „Zdefiniuj nowe doładowanie” dostępne w sekcji „ Na skróty”. Przygotujesz szablon doładowania, w którym podasz dane: konto, z którego chcesz dokonać zakupu, numer telefonu, operatora oraz nazwiesz swoje zdefiniowane doładowanie. Gdy bedziesz doładowywać telefon następnym razem wystarczy, że wejdziesz do zakładki "Zdefiniowane doładowania", wybierzesz odpowiedni szablon klikając w jego nazwę, podasz tylko wartość doładowania, a  zostanie ono błyskawicznie zrealizowane. W ten sposób możesz przygotować wiele szablonów dla różnych telefonów, np. Twoich bliskich.

  2. Jak doładować telefon na kartę przez aplikację IKO?

    1. Uruchom aplikację IKO i zaloguj się. Jeśli nie masz jeszcze aplikacji IKO, pobierz ją.
    2. Wybierz kolejno PłatnościDoładowanie telefonu, a pojawią się zdefiniowane przez Ciebie doładowania (jeśli takie posiadasz) lub tylko przycisk Jednorazowe doładowanie.          
    3. Jeśli klikniesz opcję Jednorazowe doładowanie, określ parametry doładowania: w polu „Odbiorca” wprowadź numer telefonu, który chcesz doładować lub wybierz go z listy kontaktów, wskaż operatora sieci, w którym działa numer oraz kwotę doładowania.
    4. Zaakceptuj oświadczenie i wciśnij przycisk Doładuj.
  3. Inne sposoby doładowań telefonu na kartę

    Doładowania w bankomatach PKO Banku Polskiego:

    Doładowania w bankomatach PKO Banku Polskiego są bezpłatne. Po autoryzacji karty  (PIN) z menu bankomatu wybierz opcję "Doładowania telefonu". Zostaniesz poproszony kolejno o: wybór operatora, wybór kwoty doładowania, dwukrotne wprowadzenie numeru telefonu.

    O fakturach:

    Jeżeli podczas zakupu doładowania zdecydujesz, że chcesz otrzymać fakturę zostaniesz poproszony o podanie niezbędnych danych do jej wystawienia. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia w zakładce "Historia Doładowań".

    Zmiana stawki podatku VAT za doładowania

    Informujemy, że od 1 stycznia 2011 r. obowiązuje nowa stawka podatku VAT za doładowania w wysokości 23%. 

    Kwota brutto doładowania nie ulega zmianie. Zmiana stawki podatku zostanie uwzględniona na fakturach za doładowania kwota brutto zostanie pomniejszona o należny podatek VAT w wysokości 23%.

    Zmiana stawki podatku VAT za doładowania jest spowodowana wejściem w życie zapisów Ustawy Okołobudżetowej.

  4. Nominały doładowań

    W tabelce znajdują się kwoty doładowań dla poszczególnych operatorów dostępne w serwisach Inteligo. Tam gdzie podajemy zakresy kwot, obejmują one wartości z podanego przedziału zaokrąglone do pełnej złotówki.
    Dostępne wartości doładowań w kanałach sprzedaży Inteligo
    Operator komórkowy IKO i internet (serwis WWW) Bankomat PKO Banku Polskiego
    Orange 5, 10, 30, 40
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    NJU MOBILE 5, 10, 30, 40
    50, 100, 200
    5, 10, 30, 40,
    50, 100, 200
    T-Mobile 5 - 500 10, 25, 50, 70,
    100, 150, 300
    heyah 5 - 500 10, 20, 30, 50,
    100, 150, 300
    Play 5 - 300 5, 10, 20, 30,
    50, 100, 150
    Plus, Plush 5 - 150 5, 10, 30, 40,
    50, 100, 150
    Virgin Mobile 5, 10, 30, 50, 100, 150 5, 10, 30, 50, 100, 150

     

  5. Reklamacje

    Reklamacje związane z realizacją doładowań telefonów komórkowych i usługami telekomunikacyjnymi dotyczącymi telefonów na kartę, można zgłaszać do odpowiedniego operatora komórkowego.

    Orange: Biuro Obsługi Klienta tel.: *100 z telefonu Orange lub 510 100 100 z innych telefonów, e-mail: Zdrapki.Doladowania@orange.com, adres: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

    NJU MOBILE: Biuro Obsługi Klienta tel.: *610 z telefonu NJU MOBILE lub 690 610 610 z innych telefonów, e-mail: bok@njumobile.pl, adres: Nju mobile, ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.

    T-Mobile: Biuro Obsługi Abonenta tel.: *9602 z telefonu w systemie T-Mobile na kartę lub 602 960 200 z innych telefonów, e-mail: boa@t-mobile.pl, adres: T-Mobile Polska S.A., Dział Reklamacji, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.

    Heyah: Dział Obsługi Klienta tel.: *2222 z telefonu w systemie heyah lub 888 00 22 22 z innych telefonów, e-mail: kontakt@heyah.pl, adres: T-Mobile Polska S.A., Reklamacje heyah, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.

    Plus i Plush: Dział Obsługi Klienta tel.: 2601 z telefonu w sieci Plus lub 601 102 601 z innych telefonów, e-mail: bok@plus.pl., adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.

    Play: Centrum Obsługi Klienta, tel.: *500 dostępny tylko z sieci Play lub 790 500 500 z innych telefonów, e-mail: ok@pomocplay.pl, adres: P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa.

    Virgin Mobile: Centrum Miłej Obsługi Klienta, tel.: *222 dostępny z sieci Virgin lub 799 555 222 z innych telefonów, 7 dni w tygodniu między 8:00 a 22:00, e-mail: cmok@virginmobile.pl, adres: Virgin Mobile, Wołodyjowskiego 42, 02-724 Warszawa.

    Opłaty za połączenia realizowane są zgodnie ze stawkami operatora realizującego połączenie.

    Składając reklamację powinieneś podać kod doładowania, który znajduje się w serwisie doładowań w zakładce "Historia doładowań".

  6. Dokumenty