E-faktura za doładowania
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
Co to jest e-faktura
E-faktura to dokument w wersji elektronicznej, wystawiony przez PKO BP Finat sp. z o.o. na życzenie klienta.
-
Jak otrzymać e-fakturę
Możesz ją zamówić w serwisie transakcyjnym w momencie transakcji lub do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu.
Wystarczy że:
- w momencie doładowania zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę",
- w przypadku późniejszego zamówienia złożysz dyspozycję w Historii Doładowań,
- po wpisaniu szczegółów doładowania wpiszesz dane odbiorcy faktury, o które zostaniesz poproszony,
- potwierdzisz zlecenie doładowania i wystawienia faktury jednorazowym kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).
Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia. Będziesz mógł ją pobrać wybierając link "Pobierz" w Historii Doładowań.
Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej możliwe jest zamówienie faktury po upływie 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie.
Należy przesłać wniosek o jej wystawienie do PKO BP Finat sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej pok@finat.pl lub adres korespondencyjny PKO BP Finat sp. z o.o., 00-805 Warszawa ul. Chmielna 89.
Wniosek o wystawienie faktury za doładowanie powinien koniecznie zawierać dane doładowania, czyli datę doładowania, numer telefonu, identyfikator operacji i kwotę oraz dane nabywcy: imię i nazwisko, adres i opcjonalnie NIP.