E-faktura za doładowania

Dzięki usłudze możesz szybko i bezpiecznie zamawiać i pobierać faktury za doładowania telefonów komórkowych w wersji elektronicznej wprost z serwisu transakcyjnego. Wystarczy, że podasz niezbędne do wystawienia faktury dane (NIP, imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres).

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Co to jest e-faktura

    E-faktura to dokument w wersji elektronicznej, wystawiony przez PKO BP Finat sp. z o.o. na życzenie Klienta. Dla doładowań zrealizowanych w okresie od 27.06.2008 do 27.03.2018 e-faktura podpisywana była certyfikatem kwalifikowanym. Od 2011 r. obowiązujące przepisy prawa umożliwiają wystawianie i udostępnianie e-faktur w dowolnym formacie elektronicznym, bez konieczności ich podpisywania certyfikatem kwalifikowanym.

  2. Jak otrzymać e-fakturę

    Możesz ją zamówić w serwisie transakcyjnym w momencie transakcji lub w ciągu trzech miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym została wykonana transakcja.

    Wystarczy że:

    • w momencie doładowania zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę",
    • w przypadku późniejszego zamówienia złożysz dyspozycję w Historii Doładowań, 
    • po wpisaniu szczegółów doładowania wpiszesz dane odbiorcy faktury, o które zostaniesz poproszony, 
    • potwierdzisz zlecenie doładowania i wystawienia faktury jednorazowym kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia. Będziesz mógł ją pobrać wybierając link "Pobierz" w Historii Doładowań.

    Aktualnie e-faktura wystawiana jest za doładowania telefonów komórkowych wszystkich operatorów. W przyszłości będzie wystawiania również przy sprzedaży innych produktów i usług od Inteligo.