Lista odbiorców

Lista odbiorców umożliwia zapisanie danych, takich jak na przykład numer rachunku, czy adres odbiorcy. Dzięki temu nie musisz pamiętać tych informacji – wybierając odpowiedniego odbiorcę zlecisz do niego polecenie przelewu bez konieczności wypełniania formularza danymi.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    Listę odbiorców znajdziesz w serwisie www („Przelewy” -> „Nowy odbiorca” w boksie „Na skróty”).

    W danych odbiorcy możesz zapisać:

    • imię i nazwisko (nazwę),
    • numer rachunku,
    • adres,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu komórkowego,
    • NIP,
    • dodatkowy identyfikator (dowód osobisty, paszport, PESEL, REGON),
    • opis.

    Dane z listy odbiorców możesz wykorzystać do realizacji różnych transakcji, np. polecenie przelewu standardowego lub natychmiastowego.

    Dzięki liście odbiorców możesz także szybko i wygodnie utworzyć przelew zdefiniowany, bądź ustanowić zlecenie stałe.

  2. Opłaty

    Za dodawanie, modyfikowanie i usuwanie danych z listy odbiorców nie są pobierane opłaty.
  3. Jak dodać nowego odbiorcę?

    Krok 1. Przygotuj dane

    Imię i nazwisko, nazwę firmy, adres, numer rachunku, e-mail, numer telefonu komórkowego.

     Krok 2. Wprowadź dane
    Wprowadź przygotowane dane w serwisie www („Przelewy” -> „Nowy odbiorca” w boksie „Na skróty” ->  „Dodaj nowego odbiorcę”). 

    Krok 3. Zatwierdź dane
    Sprawdź poprawność wprowadzonych danych. Jeżeli są prawidłowe, zatwierdź je.

    Krok 4. Realizacja przelewu
    Możesz już korzystać z wprowadzonych danych na liście odbiorców. Zlecając transakcję w serwisie www, wejdź do listy odbiorców, wybierz właściwego adresata i rodzaj realizowanego polecenia przelewu. W serwisie mobilnym możesz pobrać numer rachunku, zlecając polecenie przelewu standardowego („Pobierz numer z listy odbiorców”).