Przelew zdefiniowany
Polecenie przelewu zdefiniowanego to szablon polecenia przelewu z wpisanymi danymi odbiorcy i tytułem transakcji. Aby go zrealizować, za każdym razem podajesz tylko kwotę transakcji, datę i ewentualnie zmieniasz/ dodajesz tytuł.
Wykonując często powtarzające się transakcje zapisz je w serwisie transakcyjnym w postaci polecenia przelewu zdefiniowanego. Dzięki temu będziesz je zlecać w każdej chwili, uzupełniając przygotowany/zdefiniowany wcześniej szablon jedynie kwotą, datą i ewentualnie dodając/zmieniając tytuł.
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
O usłudze
Polecenie przelewu zdefiniowanego w Inteligo zlecisz w :- usłudze bankowości elektronicznej obejmującej:
- serwis www,
- serwis mobilny (poza płatnościami do ZUS i US),
- w usłudze bankowości telefonicznej
- SMSem (poza płatnościami do ZUS i US),
- w automatycznym serwisie telefonicznym,
- u konsultanta.
Polecenia przelewu zdefiniowanego nie musisz potwierdzać kodem z narzędzia autoryzacji. Kod będzie potrzebny tylko w momencie tworzenia lub modyfikacji szablonu przelewu.
- usłudze bankowości elektronicznej obejmującej:
-
Opłaty
Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.W koncie prywatnym
Opłata/Prowizja w PLN Tytuł opłaty/prowizji
Częstotli-
wośćUsługa bankowości elektronicznej/usługa bankowości telefonicznej
Dla kont ze średnim miesięcznym saldem do
49 999,99 PLNDla kont ze średnim miesięcznym saldem od
50 000,00 PLNUstanowienie/zmiana polecenia przelewu zdefiniowanego (w tym do ZUS, US)
każdorazowo
Kanały samoobsługowe
0
0
Konsultant
0
0
Polecenie przelewu/przelewu zdefiniowanego w ramach Banku1
każdorazowo
Kanały samoobsługowe
0
0
Konsultant
4
4
Polecenie przelewu/przelewu zdefionowany na rachunek w innym banku (w tym do ZUS i US)
każdorazowo2
Kanały samoobsługowe
0
0
Konsultant
5
5
Polecenie przelewu z rachunku oszczędnościowego – pierwszy w danym miesiącu kalendarzowym 3
każdorazowo
Kanały samoobsługowe
0
0
Konsultant
0
0
Polecenie przelewu z rachunku oszczędnościowego – kolejny w danym miesiącu kalendarzowym3
każdorazowo
Kanały samoobsługowe
8
8
Konsultant
10
10
1 W przypadku poleceń przelewu w ramach Kont Inteligo opłata dotyczy w szczególności polecenia przelewu standardowego, z zastrzeżeniem zapisów dot. pierwszego i kolejnego polecenia przelewu z rachunku oszczędnościowego.
2 W przypadku płatności lub polecenia przelewu do ZUS, opłata obejmuje każdy jednorazowe polecenie przelewu na określony rachunek.
W koncie firmowym
Tytuł opłaty/prowizji
Częstotliwość
Usługa bankowości elektronicznej/usługa bankowości telefonicznej
Opłata/Prowizja w PLN
Ustanowienie/zmiana polecenia przelewu zdefiniowanego
(w tym do ZUS, US)każdorazowo
Kanały samoobsługowe
0
Konsultant
0
Polecenie przelewu/przelewu zdefiniowanego w ramach
Banku 1każdorazowo
Kanały samoobsługowe
0
Konsultant
4
Polecenie przelewu/przelewu zdefiniowanego na rachunek w innym banku
każdorazowo
Kanały samoobsługowe
1
Konsultant
5
Polecenie przelewu/przelewu zdefiniowany do ZUS i US
każdorazowo2
Kanały samoobsługowe
0
Konsultant
5
1 W przypadku przelewów w ramach Kont Inteligo opłata dotyczy w szczególności polecenia przelewu standardowego.
2 W przypadku polecenia przelewu zdefiniowanego lub polecenia przelewu do ZUS, transakcja to jednorazowe polecenie przelewu na określony rachunek ZUS.
-
Jak zdefiniować nowy przelew
Krok 1: Zaloguj się do Inteligo.Krok 2: Wybierz z menu opcje „Przelewy”, a następnie „Zdefiniuj nowy przelew” widoczny w boksie „Na skróty” i wypełnij formularz.
Krok 3: Wypełniony formularz zatwierdź kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji.
-
Dodatkowe informacje
Realizacja płatności SMS-emAktywuj funkcję Płatności SMS-em w serwisie www („Moje dane” -> „Kanały dostępu” -> „SMS”) lub u konsultanta. SMS-em zrealizujesz wszystkie przelewy zdefiniowane z wyjątkiem przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego.
Realizacja poleceń przelewu zdefiniowanego w automatycznym serwisie telefonicznym
Udostępnij zlecanie poleceń przelewu zdefiniowanego w automatycznym serwisie przez serwis internetowy Inteligo („Dane i ustawienia” -> „Ustawienia” -> „Przelewy przez telefon i WAP”) lub u konsultanta. Każde tego typu polecenie przelewu udostępnisz w jednej z sześciu kategorii (Płatności bieżące, Płatności firmowe, Rodzina i znajomi, Zakupy, Usługi, Inne). W ramach każdej z nich możesz udostępnić do sześciu płatności. Udostępnione mogą być wszystkie Twoje polecenia przelewu zdefiniowanego, z wyjątkiem płatności do ZUS i Urzędu Skarbowego.
Udostępnionym w ten sposób poleceniom przelewu możesz również nagrać własne nazwy w automatycznym serwisie telefonicznym.
Czas realizacji
Polecenie przelewu jednorazowe standardowe na rachunki prowadzone przez PKO Bank Polski jest realizowany niezwłocznie, z pominięciem sesji Elixir.
W przypadku poleceń przelewu do innego banku są one realizowane zgodnie z harmonogramem sesji ELIXIR:
- I sesja ELIXIR – godzina 08:00,
- II sesja ELIXIR – godzina 11:45,
- III sesją ELIXIR - godzina 14:30.
W przypadku polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku, złożonego do realizacji po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji - rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
Przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego banku:- I sesją ELIXIR – godzina 11:30
- II sesją ELIXIR – godzina 15:10
- III sesją ELIXIR - godzina 17:30
Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze.