Powiadomienia i kanał dostępu SMS
Usługa powiadamianie SMS, push w aplikacji IKO lub e-mail zapewniają Ci bieżące informacje o stanie Twojego konta i transakcjach. Kanał usługa powiadamianie SMS umożliwia dokonywanie płatności i doładowań oraz uzyskiwanie informacji o koncie poprzez SMS.
-
Powiadomienia
O usłudze
W ramach usługi Powiadomień możesz otrzymywać informacje o transakcjach i operacjach na Twoim koncie w wybrany sposób:
- SMS
- push w aplikacji IKO
SMS/e-mail aplikacja mobilna IKO Zmiana salda na ujemne, w tym wejście
w debet lub limit kredytu odnawialnego
tak tak Uznanie rachunku tak tak* Obciążenie rachunku tak tak* Założenie blokady na koncie tak tak Zdjęcie blokady z konta tak tak Niezrealizowana transakcja tak tak Wysyłka karty płatniczej tak tak Autoryzacja transakcji kartowej tak tak Zastrzeżenie karty płatniczej tak nie Przypomnienie o spłacie karty kredytowej tak tak Powstanie zadłużenia wymagalnego w wyniku braku spłaty raty tak tak Spłata zadłużenia wymagalnego tak tak Przypomnienie o spłacie debetu/kredytu tak tak Logowanie do serwisu www, serwisu mobilnego i automatycznego serwisu telefonicznego. nie nie Zablokowanie serwisu www, serwisu mobilnego i automatycznego serwisu telefonicznego. tak nie Zakup ubezpieczeń tak nie Wysłanie karty kodów tak nie Zmiana danych osobowych tak nie * Niezależenie od kwoty
Powiadomienia są wysyłane natychmiast po zdarzeniach, których dotyczą. W przypadku powiadomień na SMS możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać informacje przez całą dobę, czy pomiędzy godziną 8:00 a 22:00.
Powiadomienia SMS i e-mail można aktywować i dowolnie konfigurować w serwisie Inteligo.
Powiadomienia push w aplikacji IKO można aktywować i dowolnie konfigurować w Ustawieniach aplikacji IKO. W zależności od Twoich preferencji i ustawień telefonu, powiadomienia push z IKO mogą się pojawić w skróconej formie na ekranie/pasku powiadomień telefonu lub tylko w aplikacji IKO – na pewno jednak będą dostępne w sekcji „Powiadomienia” na pasku nawigacyjnym aplikacji IKO.
Opłaty
Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Usługa „Powiadomienia o zdarzeniach” w aplikacji mobilnej IKO1
Usługa jest niedostępna dla posiadaczy kont firmowych Inteligo
Miesięcznie
0
Usługa „Powiadomienia E-mail“ 2
Miesięcznie
0
Usługa „Powiadomienia Komunikator“3
Miesięcznie
0
Usługa „Powiadomienia SMS“4
Usługa Powiadomienia SMS jest bezpłatna w przypadku, gdy Klient aktywuje ją tylko dla transakcji niezrealizowanych. Natomiast w przypadku, gdy Klient otrzymuje komunikaty również o innych zdarzeniach w ramach ww. usługi (oprócz transakcji niezrealizowanych), ponosi opłatę zgodnie z TOiP Inteligo.
Miesięcznie
5
Ponowna aktywacja usługi „Powiadomienia SMS”
Każda operacja
5
1 Usługa wysyłania informacji w ramach aplikacji mobilnej IKO. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi. Aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, aby otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach i może się to wiązać z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
2 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta adres e-mail. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
3 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta identyfikator komunikatora. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
4 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta nr telefonu komórkowego. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
0 zł za korzystanie z Powiadomień SMS przez dwa pierwsze okresy rozliczeniowe
- jeżeli zdecydujesz się na aktywację usługi podczas pierwszej rozmowy
z konsultantem Inteligo (okresy rozliczeniowe są liczone od daty aktywacji). -
Kanał dostepu do konta przez SMS
Zarządzaj kontem wysyłając SMS-y.Wysyłając SMS z odpowiednią treścią pod numer +48 603 122 122 zlecisz transakcję lub otrzymasz informację o swoim koncie.
Rodzaj usługi
Treść SMS-a
Przelew
(dotyczy przelewów zdefiniowanych z wyłączeniem płatności do ZUS i US)
P [nazwa płatności] [kwota] [tytuł]
Doładowanie telefonu
(dotyczy doładowań zdefiniowanych - zobacz, jak zdefiniować doładowanie)
D [numer telefonu] [kwota]
lub
D [nazwa doładowania] [kwota]
saldo rachunków
- S
- lub
- S [nazwa rachunku]
- lub
- S [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]
historia rachunków
- H
- lub
- H [nazwa rachunku]
- lub
- H [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]
blokada na rachunkach
B
lub
B [nazwa rachunku]
lub
B [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]
numer rachunków
N
lub
N [nazwa rachunku]
lub
N [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]
Opłaty
Za korzystanie z dostępu SMS nie są pobierane żadne opłaty przez Inteligo. Ponosisz tylko koszty wysyłki SMS-a zgodne z taryfą operatora.
Aktywacja i zarządzanie Kanałem dostępu SMS
- Zaloguj się do serwisu Inteligo i w sekcji „Dane i ustawienia” wybierz „Kanały dostępu”.
- Aktywuj sekcję „SMS”
W każdej chwili możesz zmienić swoje opcje dostępu przez SMS – zrobisz to po zalogowaniu do konta, w zakładce „Dane i ustawienia”, „Kanały dostępu”, wybierając funkcję „Zarządzaj” dostępną przy kanale SMS.