Powiadomienia i kanał dostępu SMS

Usługa powiadamianie SMS, push w aplikacji IKO, e-mail lub na komunikator internetowy zapewniają Ci bieżące informacje o stanie Twojego konta i transakcjach. Kanał usługa powiadamianie SMS umożliwia dokonywanie płatności i doładowań oraz uzyskiwanie informacji o koncie poprzez SMS.

8027f943-ed2a-4642-bd19-bb1f55b80263.png
  1. Powiadomienia

    O usłudze

    W ramach usługi Powiadomień możesz otrzymywać informacje o transakcjach i operacjach na Twoim koncie w wybrany sposób:

    • SMS
    • push w aplikacji IKO
    • e-mail
    • komunikator internetowy
      SMS/e-mail/komunikator aplikacja mobilna IKO

    Zmiana salda na ujemne, w tym wejście

    w debet lub limit kredytu odnawialnego

    tak tak
    Uznanie rachunku tak tak*
    Obciążenie rachunku tak tak*
    Założenie blokady na koncie tak tak
    Zdjęcie blokady z konta tak tak
    Niezrealizowana transakcja tak tak
    Wysyłka karty płatniczej tak tak
    Autoryzacja transakcji kartowej tak tak
    Zastrzeżenie karty płatniczej tak nie
    Przypomnienie o spłacie karty kredytowej tak tak
    Powstanie zadłużenia wymagalnego w wyniku braku spłaty raty tak tak
    Spłata zadłużenia wymagalnego tak tak
    Przypomnienie o spłacie debetu/kredytu tak tak
    Logowanie do serwisu www, serwisu mobilnego i automatycznego serwisu telefonicznego. nie nie
    Zablokowanie serwisu www, serwisu mobilnego i automatycznego serwisu telefonicznego. tak nie
    Zakup ubezpieczeń tak nie
    Wysłanie karty kodów tak nie
    Zmiana danych osobowych tak nie

     * Niezależenie od kwoty

    Powiadomienia są wysyłane natychmiast po zdarzeniach, których dotyczą. W przypadku powiadomień na SMS możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać informacje przez całą dobę, czy pomiędzy godziną 8:00 a 22:00.

    Powiadomienia SMS, e-mail, na komunikator można aktywować i dowolnie konfigurować w serwisie Inteligo.

    Powiadomienia push w aplikacji IKO można aktywować i dowolnie konfigurować w Ustawieniach aplikacji IKO. W zależności od Twoich preferencji i ustawień telefonu, powiadomienia push z IKO mogą się pojawić w skróconej formie na ekranie/pasku powiadomień telefonu lub tylko w aplikacji IKO – na pewno jednak będą dostępne w sekcji „Powiadomienia” na pasku nawigacyjnym aplikacji IKO.

    Opłaty

    Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
    Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.

     

    Operacja

     Częstotliwość 

    Opłata/Prowizja w PLN

    Usługa „Powiadomienia o zdarzeniach” w aplikacji mobilnej IKO1

    Usługa jest niedostępna dla posiadaczy kont firmowych Inteligo

    Miesięcznie

    0

    Usługa „Powiadomienia E-mail“ 2

    Miesięcznie

    0

    Usługa „Powiadomienia Komunikator“3

    Miesięcznie

    0

    Usługa „Powiadomienia SMS“4

    Usługa Powiadomienia SMS jest bezpłatna w przypadku, gdy Klient aktywuje ją tylko dla transakcji niezrealizowanych. Natomiast w przypadku, gdy Klient otrzymuje komunikaty również o innych zdarzeniach w ramach ww. usługi (oprócz transakcji niezrealizowanych), ponosi opłatę zgodnie z TOiP Inteligo.

    Miesięcznie

    5

    Ponowna aktywacja usługi „Powiadomienia SMS”

    Każda operacja

    5

    1 Usługa wysyłania informacji w ramach aplikacji mobilnej IKO. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi. Aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, aby otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach i może się to wiązać z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.

    2 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta adres e-mail. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    3 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta identyfikator komunikatora. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    4 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta nr telefonu komórkowego. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    0 zł za korzystanie z Powiadomień SMS przez dwa pierwsze okresy rozliczeniowe
    - jeżeli zdecydujesz się na aktywację usługi podczas pierwszej rozmowy
    z konsultantem Inteligo (okresy rozliczeniowe są liczone od daty aktywacji).

  2. Kanał dostepu do konta przez SMS

    Zarządzaj kontem wysyłając SMS-y.Wysyłając SMS z odpowiednią treścią pod numer +48 603 122 122 zlecisz transakcję lub otrzymasz informację o swoim koncie.

    Rodzaj usługi

    Treść SMS-a

    Przelew

    (dotyczy przelewów zdefiniowanych z wyłączeniem płatności do ZUS i US)

    P [nazwa płatności] [kwota] [tytuł]

    Doładowanie telefonu

    (dotyczy doładowań zdefiniowanych - zobacz, jak zdefiniować doładowanie)

    D [numer telefonu] [kwota]

    lub

    D [nazwa doładowania] [kwota]

    saldo rachunków 

    • S
    • lub
    • S [nazwa rachunku]
    • lub
    • S [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]

    historia rachunków 

    • H
    • lub
    • H [nazwa rachunku]
    • lub
    • H [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]

    blokada na rachunkach 

    B

    lub

    B [nazwa rachunku]

    lub

    B [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]

    numer rachunków 

    N

    lub

    N [nazwa rachunku]

    lub

    N [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]

    Opłaty

    Za korzystanie z dostępu SMS nie są pobierane żadne opłaty przez Inteligo. Ponosisz tylko koszty wysyłki SMS-a zgodne z taryfą operatora.

    Aktywacja i zarządzanie Kanałem dostępu SMS

    1. Zaloguj się do serwisu Inteligo i w sekcji „Dane i ustawienia” wybierz „Kanały dostępu”.
    2. Aktywuj sekcję „SMS”

    W każdej chwili możesz zmienić swoje opcje dostępu przez SMS – zrobisz to po zalogowaniu do konta, w zakładce „Dane i ustawienia”, „Kanały dostępu”, wybierając funkcję „Zarządzaj” dostępną przy kanale SMS.