Mobilna autoryzacja

Potwierdzaj transakcje w serwisie internetowym i telefonicznym Inteligo kodem PIN w swojej aplikacji IKO - tym samym, który ustalasz podczas aktywacji IKO.

ff555211-846f-4ab7-8627-b36a96ad0922.png

Mobilna autoryzacja – jak to działa?

  1. Po zleceniu transakcji, np. polecenia przelewu otrzymasz powiadomienie na telefonie z aplikacji mobilnej IKO
  2. W zależności od typu operacji i kwoty transakcję potwierdzasz:
    • w powiadomieniu push z aplikacji IKO przez wybranie Zatwierdź
    • w uruchomionej aplikacji IKO przez wybranie Zatwierdź lub podanie kodu PIN i wciśnięcie przycisku Zatwierdź

 

 

Wybierz i aktywuj narzędzie autoryzacji

Korzystanie i aktywacja mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO nic nie kosztuje. Pamiętaj jednak, że do korzystania z mobilnej autoryzacji potrzebujesz dostępu do internetu, co może się wiązać z opłatą za pakiet transmisji danych

 

Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

  1. Kliknij ikonę menu () w prawym górnym rogu aplikacji, następnie Ustawienia Narzędzia autoryzacyjne
  2. Kliknij Aplikacja IKO → wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji
  3. Kliknij przycisk Zatwierdź i na następnym ekranie podaj kod do potwierdzania transakcji otrzymywany w dotychczasowy sposób (kod SMS / kod z karty kodów jednorazowych)

 

Jak włączyć mobilną autoryzację  w serwisie Inteligo?

    1. Przejdź do sekcji Dane i ustawienia Karty, mobilna autoryzacja, SMS i kliknij Zmień narzędzie autoryzacyjne
    2. Wybierz Aplikacja mobilna IKO jako sposób dokonywania uwierzytelnienia
    3. Wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji i na następnym ekranie podaj kod otrzymywany w dotychczasowy sposób (kod SMS/kod z karty kodów jednorazowych)
    4. Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.

 

 

Jak zmienić telefon, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji?

Na telefonie z aktywnym IKO, którym do tej pory potwierdzasz transakcje:

  1. Kliknij ikonę menu () w prawym górnym rogu aplikacji, następnie Ustawienia  Narzędzia autoryzacyjne
  2. Kliknij Aplikacja IKO → wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji
  3. Kliknij przycisk Zatwierdź i na następnym ekranie podaj kod do potwierdzania transakcji otrzymywany w dotychczasowy sposób (kod SMS / kod z karty kodów jednorazowych)
  4. Kliknij Zatwierdź i przepisz 6-cyfrowy kod lub zeskanujesz kod QR pomiędzy zmienianymi urządzeniami

 

Przykładowe operacje, które można potwierdzić przy pomocy mobilnej autoryzacji w serwisie internetowym Inteligo / na infolinii

  • Polecenia przelewu (w tym płatności w internecie Płacę z Inteligo) i zlecenie stałe - zlecenie/modyfikacja/anulowanie
  • Potwierdzenie transakcji kartowej w ramach usługi 3D-Secure
  • Złożenie wniosku i podpisywanie umów dla produktów, np. konta, rachunku oszczędnościowego, karty itp.
  • Dodawanie / modyfikacja/usunięcie odbiorcy zdefiniowanego
  • Zerwanie / modyfikacja lokaty
  • Aktywacja / nadanie / zmiana PIN /
  • Czasowa blokada karty debetowej / kredytowej
  • Logowanie do serwisu internetowego / PUE ZUS
  • Utworzenie i autoryzacja dyspozycji z użyciem Profilu Zaufanego
  • Zmiana ustawień
  • Zmiana danych osobowych
  • Doładowanie telefonu

Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy Inteligo stanowią usługę bankowości elektronicznej.