Jak aktywować nową aplikację IKO?

78f5a175-c3b0-474a-b6af-7a85bc3bd712.png

Zanim zaczniesz aktywować aplikację IKO, pobierz ją z wybranego sklepu z aplikacjami.
Nowa aplikacja IKO wymaga systemów w wersjach, co najmniej Android 4.0, iOS 7.0, Windows Phone 8.1. Informacje na temat poprzedniej wersji aplikacji IKO znajdziesz w warunkach technicznych.

Pobierz IKO

 

Aktywacja nowej aplikacji IKO

 

1. Pobierz i zainstaluj aplikację IKO lub zamów bezpłatnego SMS-a z linkiem do aplikacji

2. Uruchom aplikację IKO na telefonie, a następnie naciśnij przycisk „Mam konto” i zaloguj się przy użyciu loginu i hasła do Inteligo.

 

3. Ustal PIN do aplikacji IKO - będzie on służyć do logowania się do aplikacji. Teraz masz dostęp do aplikacji IKO i możesz korzystać z większości opcji. Jeśli natomiast chcesz włączyć pełny zakres funkcji IKO, przejdź do następnego kroku i wciśnij przycisk „Aktywuj IKO”.

 

4. Zaloguj się ponownie do IKO i wybierz przycisk "Aktywuj IKO".

 

5. Wyślij SMS-a autoryzującego bez zmiany treści SMS-a (opłata za SMS-a zgodna z Twoją taryfą operatora).

 

6. Wybierz jeden z dwóch sposobów aktywacji aplikacji:

  • Jeśli wybierzesz opcję „wiadomość głosowa”, w ciągu ok. 1 minuty przekażemy Ci wiadomość głosową z 4-cyfrowym kodem.
  • Jeśli wybierzesz opcję „serwis internetowy Inteligo”, zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Inteligo,  wybierz zakładkę IKO w menu głównym i wygeneruj potrzebny do autoryzacji kod.

     

 

7. Otrzymany kod wpisz w aplikacji IKO, aby dokonać finalnej aktywacji aplikacji i móc w pełnie korzystać z możliwości aplikacji IKO. Gratulacje! Aplikacja IKO jest aktywna.

 

 

Gratulacje! Aplikacja IKO jest aktywna.

 

 

 

W wybranych przypadkach pracownik banku może oddzwonić do Ciebie, aby zakończyć proces aktywacji aplikacji IKO.