Jak aktywować nową aplikację IKO?

78f5a175-c3b0-474a-b6af-7a85bc3bd712.png

Zanim zaczniesz aktywować aplikację IKO, pobierz ją z wybranego sklepu z aplikacjami.
Nowa aplikacja IKO wymaga systemów w wersjach, co najmniej Android 4.1, iOS 7.0, Windows Phone 8.1. Informacje na temat poprzedniej wersji aplikacji IKO znajdziesz w warunkach technicznych.

Pobierz IKO

 

Aktywacja nowej aplikacji IKO

 

1. Pobierz aplikację IKO

Uruchom telefon, wejdź do sklepu z aplikacjami i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę „IKO”. Następnie wybierz ikonę aplikacji i przycisk pobierania2

2. Wejdź do aplikacji

Po zainstalowaniu otwórz aplikację IKO i kliknij przycisk „Mam konto”.

 

3. Zaloguj się numerem klienta i hasłem do serwisu internetowego Inteligo

 

4. Nadaj PIN do aplikacji IKO

Będziesz logować się nim do i potwierdzać przelewy, doładowania oraz inne operacje w IKO.

5. Wyślij SMS-a weryfikującego numer telefonu

W celach zbadania autentyczności aplikacji wyślij SMS-a do banku. Nie modyfikuj treści SMS-a ani numeru, na który jest wysyłany.

SMS telefonów z Androidem wysyłany jest automatycznie, SMS-a z telefonów z  iOS/Windows Phone wysyłasz samodzielnie.

6. Wybierz metodę otrzymania  kodu aktywacyjnego

Wybierając opcję „Wiadomość głosowa” aktywację dokończysz na telefonie: w ciągu 30-60 sek. otrzymasz telefonicznie informację głosową z kodem aktywującym.

Gdy wybierzesz opcję „Serwis internetowy Inteligo”, zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo i w zakładce „IKO” wygeneruj kod samodzielnie. W obu przypadkach kod aktywujący ma 4 cyfry.

 

7. Wprowadź kod do aplikacji IKO

Aktywacja aplikacji IKO jest zakończona i możesz zacząć z niej korzystać.

 

Gratulacje! Aplikacja IKO jest aktywna.

 

 

 

W wybranych przypadkach pracownik banku może oddzwonić do Ciebie, aby zakończyć proces aktywacji aplikacji IKO.