
Aplikacja mobilna IKO
Pobierz darmową aplikację mobilną IKO i zarządzaj kontem w Inteligo
- przeglądaj stan konta i historię przelewów
- zlecaj przelewy na numer konta lub telefon
- używaj BLIKA zamiast karty, gdy idziesz do bankomatu/wpłatomatu
- płać w sklepach i internecie BLIKIEM
- płać zbliżeniowo telefonem
- potwierdzaj swoje transakcje mobilną autoryzacją zamiast kartą kodów lub SMS-em
Szczegóły oferty
Rozwiń wszystkie-
Pobierz i aktywuj aplikację IKO
Aplikacja IKO dostępna jest w sklepach z aplikacjami Google Play, Appstore i Huawei AppGallery. Wyszukaj ją wpisując frazę "IKO" w wyszukiwarce sklepu lub kliknij logo swojego sklepu:
-
IKO w Twojej firmie
Otwórz swoją firmę na nowe rozwiązania i przyjmuj płatności aplikacją IKO
Jeśli masz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś przedstawicielem wolnego zawodu, możesz obsługiwać swoje konto w Inteligo przez aplikację IKO oraz przyjmować płatności od klientów PKO Banku Polskiego (w tym Inteligo).
W sklepie lub punkcie handlowo-usługowym klient z aplikacją IKO może:
- zapłacić za towar lub usługę wpisując kod / czek BLIK ze swojej aplikacji IKO na terminalu płatniczym lub
- wysłać Ci przelew na telefon
W sklepie internetowym klient z aplikacją IKO może zapłacić za zakupy wybierając formę płatności oznaczoną logo BLIK
-
Dokumenty, wymagania techniczne i dodatkowe informacje
- Regulaminy i dokumenty dotyczące IKO
- Zasady bezpiecznego używania aplikacji IKO
- Pytania i odpowiedzi - IKO
Aplikację IKO może używać osoba, która posiada konto indywidualne w Inteligo lub konto firmowe w Inteligo i prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Telefon musi spełniać warunki techniczne aplikacji. Pobranie aplikacji może się wiązać z opłatą za transmisję danych.
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych