Konto Inteligo w Twoim telefonie
Często jestem poza domem i nie mam dostępu do komputera z Internetem. Nie chcę wszędzie zabierać ze sobą laptopa, ale chciałbym mieć jednak łatwy i tani dostęp do konta.
Kontrola moich finansów jest to dla mnie szczególnie ważna przy dłuższych wyjazdach, np. na wakacje. Mimo tego, że pracy ze sobą nie zabieram, chciałbym mieć dostęp do swojego konta. Warto wiedzieć czy polecenia zapłaty zostały zrealizowane albo czy pensja już wpłynęła i jak wygląda po tych transakcjach historia moich rachunków. To nie wszystko. Zdarzyło mi się podczas ostatnich wakacji, że przelew robiłem przy bankomacie. Jak to możliwe? Zwyczajnie wybrałem wszystkie środki i mój rachunek główny był „wyzerowany”. Musiałem przelać pieniądze z rachunku dodatkowego. Zalogowałem się na koncie przez telefon i zleciłem przelew z rachunku oszczędnościowego. To mnie uratowało!
Znajomego podczas tego samego wyjazdy spotkała gorsza sytuacja. Dodatkowe koszty, jakie wynikły na miejscu, zmusiły go do pożyczenia pieniędzy. Musiał je mieć od razu! Ale skąd je wziąć? Tradycyjne banki dają debet, ale po wizycie w swoim oddziale. Jednak Inteligo nie jest „tradycyjnym bankiem”. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom wniosek o debet można złożyć w telefonie komórkowym, a środki są udostępniane natychmiast po zaakceptowaniu wniosku kodem z karty kodów.
No właśnie – karta kodów! A co będzie jak się skończy? Również w serwisie mobilnym używa się przecież karty kodów. Ale… również serwisie mobilnym można aktywować nową! Telefon komórkowy na wakacjach z powodzeniem zastąpi Ci Internet i infolinię. Zalety dostępu do konta przez komórkę odkryłem jeszcze podczas podróży na Mazury, kiedy jechałem na majowy weekend. Mogłem doładować „telefon w telefonie”. Brzmi zabawnie? Być może, ale to niezwykłe, kiedy mogę doładować telefon bez szukania punktów sprzedaży doładowań, dzwonienia na infolinię czy logowania się w Internecie. Wystarczy jeden SMS i doładowanie gotowe!
Odebraliście kiedyś telefon od przyjaciela z prośbą o pożyczkę? Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś słyszeć taką prośbę i to nie koniecznie przez telefon. To przyjaciel i w dodatku rzadko prosi o coś takiego. Ale jestem na mieście i nie mam przy sobie żadnych pieniędzy, a tu i tak potrzebny będzie przelew. Znów przyda się moja niezastąpiona komórka. Dzięki niej mam stały dostęp do swojego konta i mogę robić przelewy. Mogę zalogować się w serwisie mobilnym albo zrealizować szablon płatności SMSem. Ostatnio przytrafiło mi się coś niepokojącego. Dzwonili do mnie z zakładów energetycznych, że nie zapłaciłem za prąd. Mówię im, że nie wiem o co chodzi, a oni grożą odcięciem prądu! Chcieli żebym wysłał potwierdzenie przelewu. Dobra, tylko jak? Proponują mi na fax, bo będzie najszybciej. Tylko skąd ja im teraz wezmę fax?! Nagle mnie oświeciło! W Inteligo było coś o faxowaniu potwierdzeń transakcji. Okazuje się, że takie potwierdzenie można wysłać też z komórki – wystarczy zalogować się w serwisie mobilnym Inteligo.
Więcej o serwisie mobilny Inteligo i dostępie do swojego konta Inteligo znajdziesz TUTAJ.