Wniosek o lokatę i konto oszczędnościowe oraz czasowa blokada kart w IKO (Windows Phone)
Jeśli korzystasz z aplikacji IKO na telefonie z system Windows Phone i pobierzesz najnowszą aktualizację aplikacji, zyskasz możliwość zawnioskowania o nowe produkty 100% przez smartfona.

Dodatkowo zmniejszyliśmy czas potrzebny, aby przejść do danej operacji. Układ kafelków w sekcji „płatności” wygląda teraz podobnie, jak w aplikacji IKO na telefony z systemem iOS i Android. Niewielkiej modyfikacji poddana została również sekcja „mój bank”, gdzie wielkość elementów została ujednolicona z sekcją „płatności”.
Wniosek o konto oszczędnościowe w aplikacji IKO
Wniosek o konto oszczędnościowe w aplikacji IKO jest dostępny po kliknięciu w reklamę – konto będzie otwarte automatycznie po zatwierdzeniu wniosku:
- Wybierz konto oszczędnościowe, który chcesz otworzyć.
- Zaakceptuj oświadczenia we wniosku.
- Zatwierdź wniosek.
Nowe lokaty w aplikacji IKO
Odświeżona oferta lokat w aplikacji mobilnej IKO to szansa, aby zaplanować proces oszczędzania w szerszej perspektywie. Nowe lokaty można założyć w sekcji Mój Bank > Lokaty, do którego można przejść z menu górnego aplikacji.
Czasowa blokada kart w aplikacji IKO
Czasowa blokada kart umożliwia okresową blokadę możliwości płacenia kartą płatniczą wydaną przez PKO Bank Polski. Funkcja ta jest bardzo przydatna w sytuacji, gdy zostawiasz swoją kartę poza kontrolą i nie chcesz, aby użyły jej osoby trzecie bez Twojej wiedzy – na basenie, siłowni lub w pokoju hotelowym.
Jak pobrać i aktywować aplikację IKO?
Powyższe funkcje są już dostępne w aplikacji IKO na telefony z systemami iOS i Android.