Jak teraz działamy? Sprawdź nasze wskazówki
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo: zostań w domu i korzystaj z banku online. Śledzimy na bieżąco informacje o koronawirusie w Polsce, żeby zadbać o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników.

- Unikaj skupisk ludzi
Pamiętaj, że większość dyspozycji możesz zlecić w serwisie Inteligo lub aplikacji mobilnej IKO – sprawdź funkcje IKO - Rób przelewy w serwisie Inteligo lub aplikacji mobilnej IKO
Jeśli masz zablokowany dostęp zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu Inteligo lub aplikacji IKO. Jeśli nie masz IKO – zobacz, jak zainstalować i aktywować IKO - Płać kartą lub telefonem
Pamiętaj, że limity płatności kartami możesz ustawić samodzielnie w Inteligo lub IKO - Rób zakupy przez internet
Możesz płacić kartą, BLIKIEM lub przelewem internetowym - Uważaj na oszustów
Szczególnie teraz przestępcy mogą rozsyłać fałszywe smsy lub maile, straszyć zablokowaniem środków i żądać kliknięcia w link. Zgłaszaj nam wszystkie takie przypadki, nie klikaj w linki i nie podawaj nikomu poufnych danych logowania do serwisu.
Dodatkowe informacje dla Ciebie
-
Zamiast gotówki wybierz płatności kartami i telefonem
Płać bezpiecznie i wygodnie – bez gotówki. Możesz płacić tradycyjnie lub zbliżeniowo – kartą. Jeśli jej nie masz, zamów ją przez internet logując się do serwisu Inteligo.
Uwaga: zwiększamy limit transakcji zbliżeniowych kartą, które możesz zrobić bez podawania PIN-u, z 50 zł na 100 zł.
Pamiętaj:
- Terminale płatnicze w sklepach i punktach usługowo-handlowych będą stopniowo aktualizowane
- Ze względów bezpieczeństwa możemy nadal czasem poprosić Cię o potwierdzenie PIN-em płatności zbliżeniowych również na kwoty poniżej 100 zł
Możesz też płacić telefonem z aplikacją IKO, zegarkiem Garmin w ramach usługi Garmin Pay oraz Apple Pay w połączeniu z iPhonem, Apple Watchem lub iPadem. Płatności zbliżeniowe smartfonem z aplikacją IKO i Apple Pay potwierdzisz bez dotykania klawiszy terminala.
-
Przelewaj pieniądze online
Każdy przelew możesz zlecić przez internet w serwisie internetowym Inteligo lub aplikacji IKO , bez wizyty w oddziale.
-
Zarządzaj limitami na kartach
W serwisie Inteligo:
- Przejdź do swojej karty i wybierz Więcej -> Zmień limity
- Zatwierdź zmianę narzędziem autoryzacji
W aplikacji IKO:
- Wejdź w szczegóły karty (Menu → Mój Bank → Karty → Twoja karta)
- Wybierz w menu kontekstowym (ikona z trzema kropkami w prawym górnym rogu) Limity → Zmień limity
-
Infolinia - prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość dla konsultantów
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być dłuższy niż zwykle, ponieważ w związku z zamknięciem szkół i przedszkoli część naszych pracowników zostanie ze swoimi dziećmi w domach.
Nasze numery: 800 121 121 (gdy dzwonisz z kraju) i +48 81 535 67 89 (gdy dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
-
Podpisywanie umowy za pośrednictwem kuriera
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo - jeżeli podpisujesz umowę o konto w Inteligo za pośrednictwem kuriera, zapoznaj się z naszymi wskazówkami.
- Doręczenie przesyłki może się odbyć tylko na zewnątrz budynku mieszkalnego, pod adresem, który podajesz we wniosku
- Zarówno Ty i kurier musicie mieć założone maski ochronne i rękawiczki
- Prosimy, przygotuj sobie długopis, którym podpiszesz umowę
- Kurier poprosi Cię o odsłonięcie twarzy na chwilę, żeby sprawdzić Twoją tożsamość
Jeśli te warunki nie będą spełnione, zarówno Ty, jak i kurier możecie odmówić kontynuowania doręczenia przesyłki.
Jesteś na kwarantannie? Koniecznie powiadom o tym kuriera – umów się na inny termin.
-
Wypłaty gotówki z bankomatów
Uzupełniamy gotówkę w naszych bankomatach na bieżąco. Jeśli braknie gotówki w urządzeniu, może to być spowodowane większą niż zwykle liczbą wypłat, dodatkowym obciążeniem osób zaopatrujących bankomaty w gotówkę lub ich nieobecnością w pracy z powodu bieżącej sytuacji w kraju, w tym wymogu opieki nad dziećmi.
-
Sprawy urzędowe załatwisz online
e-Tożsamość to bezpłatny cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości, który pozwala Ci załatwiać online wybrane sprawy urzędowe.
Podpis mSzafir ma moc prawną równoważną podpisowi własnoręcznemu tzn. podpisane nim dokumenty są tak samo ważne pod względem skutków prawnych, jak dokumenty podpisane odręcznie.
-
Zmiany w sprzedaży produktów bankowych
Aktualnie nie obsługujemy operacji zamiany i wymiany banknotów oraz monet w oddziałach PKO Banku Polskiego.
-
Covid 19 - zasady udzielania pomocy przez banki
19 maja 2020 r. zakończyły się prace nad „Stanowiskiem banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”.
Zobacz stanowisko, które wypracowały banki-członkowie Związku Banków Polskich
-
Przelewy są realizowane tak, jak zawsze - sesje ELIXIR
Kiedy obsługujemy przelewy wychodzące z Inteligo do innych banków?
- I sesja ELIXIR – godzina 08:00
- II sesja ELIXIR – godzina 11:45
- III sesja ELIXIR - godzina 14:30
Pamiętaj! Jeśli zlecisz realizację polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku po godzinie 14:30 i nie wskażesz przyszłej daty realizacji, Twój rachunek zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
Kiedy, w przybliżeniu, obsługujemy przelewy przychodzące do Inteligo z innych banków?
- I sesja ELIXIR – godzina 11:30
- II sesja ELIXIR – godzina 15:10
- III sesja ELIXIR - godzina 17:30
Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze. Cały czas działają też przelewy natychmiastowe (dodatkowe opłaty zgodnie z Tabelą opłat i prowizji).
-
Zawieszenie rat - karta kredytowa
-
Walka z koronawirusem - połączmy siły
Ty też możesz pomóc – połącz siły z Fundacją PKO Banku Polskiego w walce z COVID-19. Możesz wspomóc akcję przelewem lub skorzystać z funkcji „Pomagaj z nami” w aplikacji mobilnej IKO.
Jak możesz połączyć siły z Fundacją PKO Banku Polskiego?
- Użyj funkcji Pomagaj z nami w aplikacji mobilnej IKO i utwórz zlecenie stałe w kategorii Walka z COVID-19.
- Zleć przelew online na konto 47 1020 1068 0000 1002 0172 3014 z tytułem przelewu Na rzecz walki z COVID 19