Jak teraz działamy? Sprawdź nasze wskazówki

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo: zostań w domu i korzystaj z banku online. Śledzimy na bieżąco informacje o koronawirusie w Polsce, żeby zadbać o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników.

b274cc4f-9264-4096-a0bb-92124f6322b6.png

 

  • Unikaj skupisk ludzi
    Pamiętaj, że większość dyspozycji możesz zlecić w serwisie Inteligo lub aplikacji mobilnej IKO – sprawdź funkcje IKO

  • Rób przelewy w serwisie Inteligo lub aplikacji mobilnej IKO
    Jeśli masz zablokowany dostęp zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu Inteligo lub aplikacji IKO. Jeśli nie masz IKO – zobacz, jak zainstalować i aktywować IKO

  • Płać kartą lub telefonem
    Pamiętaj, że limity płatności kartami możesz ustawić samodzielnie w Inteligo lub IKO

  • Rób zakupy przez internet
    Możesz płacić kartą, BLIKIEM lub przelewem internetowym

  • Uważaj na oszustów
    Szczególnie teraz przestępcy mogą rozsyłać fałszywe smsy lub maile, straszyć zablokowaniem środków i żądać kliknięcia w link. Zgłaszaj nam wszystkie takie przypadki, nie klikaj w linki i nie podawaj nikomu poufnych danych logowania do serwisu.

 

Dodatkowe informacje dla Ciebie

  1. Zamiast gotówki wybierz płatności kartami i telefonem

    Płać bezpiecznie i wygodnie – bez gotówki. Możesz płacić tradycyjnie lub zbliżeniowo – kartą. Jeśli jej nie masz, zamów ją przez internet logując się do serwisu Inteligo.

    Uwaga: zwiększamy limit transakcji zbliżeniowych kartą, które możesz zrobić bez podawania PIN-u, z 50 zł na 100 zł. 

    Pamiętaj:

    • Terminale płatnicze w sklepach i punktach usługowo-handlowych będą stopniowo aktualizowane
    • Ze względów bezpieczeństwa możemy nadal czasem poprosić Cię o potwierdzenie PIN-em płatności zbliżeniowych również na kwoty poniżej 100 zł

    Możesz też płacić telefonem z aplikacją IKOzegarkiem Garmin w ramach usługi Garmin Pay  oraz Apple Pay w połączeniu z iPhonem, Apple Watchem lub iPadem. Płatności zbliżeniowe smartfonem z aplikacją IKO i Apple Pay potwierdzisz bez dotykania klawiszy terminala.

  2. Przelewaj pieniądze online

    Każdy przelew możesz zlecić przez internet w serwisie internetowym Inteligo lub aplikacji IKO , bez wizyty w oddziale.

  3. Zarządzaj limitami na kartach

    W serwisie Inteligo:

    1. Przejdź do swojej karty i wybierz Więcej -> Zmień limity
    2. Zatwierdź zmianę narzędziem autoryzacji

    W aplikacji IKO:

    1. Wejdź w szczegóły karty (Menu → Mój Bank → Karty → Twoja karta)
    2. Wybierz w menu kontekstowym (ikona z trzema kropkami w prawym górnym rogu) Limity → Zmień limity
  4. Infolinia - prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość dla konsultantów

    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być dłuższy niż zwykle, ponieważ w związku z zamknięciem szkół i przedszkoli część naszych pracowników zostanie ze swoimi dziećmi w domach.

    Nasze numery: 800 121 121 (gdy dzwonisz z kraju) i +48 81 535 67 89 (gdy dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy)

  5. Podpisywanie umowy za pośrednictwem kuriera

    Dbamy o Twoje bezpieczeństwo - jeżeli podpisujesz umowę o konto w Inteligo za pośrednictwem kuriera, zapoznaj się z naszymi wskazówkami.

    • Doręczenie przesyłki może się odbyć tylko na zewnątrz budynku mieszkalnego, pod adresem, który podajesz we wniosku
    • Zarówno Ty i kurier musicie mieć założone maski ochronne i rękawiczki
    • Prosimy, przygotuj sobie długopis, którym podpiszesz umowę
    • Kurier poprosi Cię o odsłonięcie twarzy na chwilę, żeby sprawdzić Twoją tożsamość

    Jeśli te warunki nie będą spełnione, zarówno Ty, jak i kurier możecie odmówić kontynuowania doręczenia przesyłki.

    Jesteś na kwarantannie? Koniecznie powiadom o tym kuriera – umów się na inny termin.

  6. Wypłaty gotówki z bankomatów

    Uzupełniamy gotówkę w naszych bankomatach na bieżąco. Jeśli braknie gotówki w urządzeniu, może to być spowodowane większą niż zwykle liczbą wypłat, dodatkowym obciążeniem osób zaopatrujących bankomaty w gotówkę lub ich nieobecnością w pracy z powodu bieżącej sytuacji w kraju, w tym wymogu opieki nad dziećmi.

    Więcej w komunikacie Narodowego Banku Polskiego

  7. Sprawy urzędowe załatwisz online

    e-Tożsamość to bezpłatny cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości, który pozwala Ci załatwiać online wybrane sprawy urzędowe.

    Utwórz e-Tożsamość

    Podpis mSzafir ma moc prawną równoważną podpisowi własnoręcznemu tzn. podpisane nim dokumenty są tak samo ważne pod względem skutków prawnych, jak dokumenty podpisane odręcznie. Skorzystaj z promocji do 30 kwietnia br.: rabat 30% na podpis z długim terminem ważności i 0 zł za podpis jednorazowy.

    Sprawdź, jak kupić mSzafir i skorzystać z promocji

  8. Zmiany w sprzedaży produktów bankowych

    Z uwagi na wyjątkową sytuację, w tym m.in. brak możliwości zapewnienia obsługi kurierskiej, wyłączamy sprzedaż niektórych produktów w kanałach zdalnych – m.in. ubezpieczenia podróżnego. Wstrzymujemy również operacje zamiany i wymiany banknotów oraz monet w naszych oddziałach. 

    Gdy sytuacja się unormuje, będziemy stopniowo przywracać nasze usługi.

  9. Covid 19 - zasady udzielania pomocy przez banki

    19 maja 2020 r. zakończyły się prace nad „Stanowiskiem banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”.

    Zobacz stanowisko, które wypracowały banki-członkowie Związku Banków Polskich

  10. Przelewy są realizowane tak, jak zawsze - sesje ELIXIR

    Kiedy obsługujemy przelewy wychodzące z Inteligo do innych banków?

    • I      sesja ELIXIR – godzina 08:00
    • II     sesja ELIXIR – godzina 11:45
    • III    sesja ELIXIR - godzina 14:30

    Pamiętaj! Jeśli zlecisz realizację polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku po godzinie 14:30 i nie wskażesz przyszłej daty realizacji, Twój rachunek zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.

    Kiedy, w przybliżeniu, obsługujemy przelewy przychodzące do Inteligo z innych banków?

    • I      sesja ELIXIR – godzina 11:30
    • II     sesja ELIXIR – godzina 15:10
    • III    sesja ELIXIR - godzina 17:30

    Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze. Cały czas działają też przelewy natychmiastowe (dodatkowe opłaty zgodnie z Tabelą opłat i prowizji).

  11. Zawieszenie rat - karta kredytowa

  12. Walka z koronawirusem - połączmy siły

    Ty też możesz pomóc – połącz siły z Fundacją PKO Banku Polskiego w walce z COVID-19. Możesz wspomóc akcję przelewem lub skorzystać z funkcji „Pomagaj z nami” w aplikacji mobilnej IKO.

    Jak możesz połączyć siły z Fundacją PKO Banku Polskiego?

    • Użyj funkcji Pomagaj z nami w aplikacji mobilnej IKO i utwórz zlecenie stałe w kategorii Walka z COVID-19.
    • Zleć przelew online na konto 47 1020 1068 0000 1002 0172 3014 z tytułem przelewu Na rzecz walki z COVID 19

     

    Więcej