Jak aktywować aplikację IKO?
Zanim zaczniesz aktywować aplikację IKO, pobierz ją z wybranego sklepu z aplikacjami. Nowa aplikacja IKO wymaga systemów w wersjach, co najmniej Android 4.1, iOS 9.0, Windows Phone 8.1. Informacje na temat poprzedniej wersji aplikacji IKO znajdziesz w warunkach technicznych.

Jak aktywować aplikację IKO?
1. Pobierz aplikację IKO Uruchom telefon, wejdź do sklepu z aplikacjami i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę IKO. Następnie wybierz ikonę aplikacji i przycisk pobierania2 |
2. Wejdź do aplikacji Po zainstalowaniu otwórz aplikację IKO i kliknij przycisk Mam konto.
|
3. Zaloguj się numerem klienta i hasłem do serwisu internetowego Inteligo
|
4. Nadaj PIN do aplikacji IKO Będziesz logować się nim do i potwierdzać przelewy, doładowania oraz inne operacje w IKO. |
5. Wyślij SMS-a weryfikującego numer telefonu W celach zbadania autentyczności aplikacji wyślij SMS-a do banku. Nie modyfikuj treści SMS-a ani numeru, na który jest wysyłany. |
6. Wybierz metodę otrzymania kodu aktywacyjnego Wybierając opcję Wiadomość głosowa aktywację dokończysz na telefonie: w ciągu 30-60 sek. otrzymasz telefonicznie informację głosową z kodem aktywującym. Gdy wybierzesz opcję Serwis internetowy Inteligo, zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo i w zakładce IKO wygeneruj kod samodzielnie. W obu przypadkach kod aktywujący ma 4 cyfry.
|
7. Wprowadź kod do aplikacji IKO Aktywacja aplikacji IKO jest zakończona i możesz zacząć z niej korzystać.
|
Gratulacje! Aplikacja IKO jest aktywna. |