Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Zmiana danych

Rozwiń wszystkie
  1. Co mam zrobić by zmienić swoje dane osobowe/firmy?

    Zmiana danych osobowych/firmy wymaga przesłania do Banku podpisanego przez Ciebie formularza zmiany danych osobowych/firmy. Wzór formularza dostępny jest w sekcji "Pliki do pobrania": Zmiana danych osobowych Klienta, Zmiana danych firmy. Dokument można wysłać zarówno pocztą, jak i w formie elektronicznej, po opatrzeniu go podpisem kwalifikowanym.
    Dodatkowo w przypadku zmiany niektórych danych konieczne jest dołączenie kserokopii odpowiednich dokumentów. Listę tych dokumentów znajdziesz na formularzu zmiany danych osobowych/firmy.

    Adres e-mail i adres korespondencyjny możesz również zmienić online po zalogowaniu do konta i wybraniu sekcji "Dane i ustawienia" -> "Dane osobowe" -> "Zmień dane" lub za pośrednictwem konsultanta pod numerem 800 121 121 lub +48 (81) 535 67 89.

    Numer dowodu osobistego i adres zameldowania możesz zmienić za pośrednictwem konsultanta pod numerem 800 121 121 lub +48 (81) 535 67 89.

    numer dowodu osobistego i adresu zameldowania u konsultanta.
  2. Na jaki adres przesłać dokumenty w celu zmiany danych osobowych/firmy?

    Dokumenty należy wysłać do Inteligo, na adres:

    INTELIGO
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    ul. Migdałowa 4,
    02-796 Warszawa

    Przypominamy, że dyspozycję zmiany danych osobowych możesz wysłać w formie elektronicznej podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpisem kwalifikowanym) na adres inteligo@inteligo.pl.

  3. Przesłałem dyspozycję zmiany danych osobowych/firmy. Kiedy dane zostaną zmienione?

    Po otrzymaniu dokumentów zweryfikujemy je w ciągu 4 dni roboczych, licząc od daty ich wpływu do Banku. Aktualne dane możesz sprawdzić samodzielnie w serwisie WWW, w sekcji "Dane i ustawienia" -> „Twoje dane” -> „Dane osobowe”/”Dane firmy”.

  4. W jaki sposób mogę zmienić numer telefonu, na który przychodzą kody SMS i powiadomienia?

    Zmiany numeru telefonu możesz dokonać u konsultanta Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89. Do potwierdzenia dyspozycji zmiany będzie potrzebny kod z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji. Możesz też przesłać do Banku podpisany przez Ciebie formularz zmiany danych osobowych/firmy. Wzór formularza dostępny jest w sekcji Pliki do pobrania