Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Kody SMS
Rozwiń wszystkie-
Co to są kody SMS?
Kody SMS to ciągi sześciu cyfr służące do autoryzacji niektórych wykonywanych przez Ciebie operacji.
-
Czy kody SMS są bezpieczne?
Kody SMS są bezpieczną metodą autoryzacji ponieważ są przesyłane na numer telefonu komórkowego znajdujący sie w Twoich danych. Kod może być wykorzystany do potwierdzenia tylko jednej operacji, dla której został wygenerowany. Szczegóły operacji otrzymasz wraz z kodem SMS w przesłanej wiadomości tekstowej. Ponieważ każdy kod jest przypisany do danej operacji niepowołana osoba nie będzie go mogła wykorzystać. Zawsze sprawdzaj, czy szczegóły operacji przekazywane w treści wiadomości SMS zgadzają się ze szczegółami zleconej przez Ciebie operacji.
-
Jak zamówić i aktywować kody SMS?
Aby samodzielnie zmienić rodzaj narzędzia, zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo, wybierz kolejno Dane ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne. Kody SMS są wysyłane tylko na jeden numer telefonu komórkowego widniejący w danych – powiązany z Powiadomieniami SMS. W celu aktywacji kodów SMS możesz również zadzwonić do konsultanta.
-
Czy kody SMS mogę otrzymywać na inny numer telefonu komórkowego niż ten, który jest w danych banku?
Nie, kody SMS wysyłane są wyłącznie na numer telefonu znajdujący się w Twoich danych. Jeśli Twój numer telefonu uległ zmianie zadzwoń do konsultanta w celu jego zmiany.
-
Czy mogę otrzymywać kody SMS na dwa numery telefonów?
Nie. Kody SMS są wysyłane tylko na jeden numer telefonu komórkowego znajdujący się w Twoich danych.
-
Czy ponoszę jakiekolwiek koszty korzystając z kodów SMS?
Nie, aktywacja i korzystanie z tego narzędzia autoryzacji nie jest płatne.
-
Co mam zrobić jeśli zgubię telefon komórkowy, na który otrzymuję kody SMS?
Zaloguj się w serwisie WWW lub skontaktuj się jak najszybciej z konsultantem Inteligo i zablokuj kody SMS. W trakcie rozmowy możesz również dokonać zmiany i przejść na inne narzędzia autoryzacji operacji.
-
Czy błędne podanie kodu przesłanego SMS zablokuje mi narzędzie autoryzacji?
Trzykrotne, nieprawidłowe podanie kodu spowoduje zablokowanie narzędzia autoryzacji. Aby odblokować kody SMS, skontaktuj się z konsultantem Inteligo.
-
Czy kod wygenerowany do potwierdzenia jednej dyspozycji mogę użyć do potwierdzenia innej?
Kod może być wykorzystany do potwierdzenia tylko jednej operacji, dla której został wygenerowany. Szczegóły operacji otrzymasz wraz z kodem SMS w przesłanej wiadomości tekstowej. Ponieważ każdy kod jest przypisany do danej operacji, nie będziesz mógł wykorzystać go do potwierdzenia innej operacji.
-
Jaki jest czas ważności kodu SMS?
Kod, który otrzymasz SMS-em będzie ważny tylko przez 10 min.
-
Jak mogę zablokować kody SMS?
Aby zablokować kody SMS, zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo, wybierz zakładkę Dane ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zablokuj.
Blokada autoryzacji transakcji za pomocą kodów SMS spowoduje brak możliwości zlecania większości transakcji. Funkcji tej użyj w przypadku utraty numeru telefonu. Po zablokowaniu autoryzacji transakcji za pomocą kodów SMS, przy próbie realizacji dyspozycji konieczny będzie kontakt z konsultantem Inteligo.
-
Jak zmienić kody SMS na inne narzędzie autoryzacyjne?
Aby samodzielnie zmienić rodzaj narzędzia, zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo, wybierz zakładkę Dane ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne. Możesz również skorzystać z pomocy konsultanta Inteligo.