Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Lista odbiorców

Rozwiń wszystkie
  1. Co to jest lista odbiorców?

    Lista odbiorców umożliwia zapisanie danych, takich jak na przykład numer rachunku czy adres odbiorcy. Dzięki temu nie musisz pamiętać tych informacji, zlecając polecenie przelewu wygodnie pobierzesz je z listy.

  2. W jaki sposób mogę dopisać nowego odbiorcę do listy odbiorców?

    Nowego odbiorcę możesz dodać w serwisie WWW („Przelewy” -> „Nowy odbiorca” w boksie „Na skróty”).

  3. W jaki sposób mam pobrać dane odbiorcy do formularza przelewu?

    Podczas uzupełniania formularza polecenia przelewu lub polecenia przelewu zdefiniowanego, wybierz w polu „Rachunek odbiorcy” na liście - odbiorcę.

    Jeśli pobrałeś dane niewłaściwego odbiorcy, usuń ręcznie niewłaściwie wypełnione pola formularza i ponownie użyj powyższej funkcjonalności. Pamiętaj, że pola wypełnione wcześniej nie są nadpisywane, dlatego koniecznie przed pobraniem danych właściwego odbiorcy usuń z formularza wcześniej wprowadzone informacje.