Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
- Zastrzeżenie numeru PESEL
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Zastrzeżenie numeru PESEL
Rozwiń wszystkie-
Jak zastrzec numer PESEL i cofnąć zastrzeżenie?
Zrobisz to online w aplikacji mObywatel 2.0 lub w serwisie mObywatel.gov.pl. Możesz to także załatwić w urzędzie gminy.
-
Których produktów i usług dotyczy sprawdzanie zastrzeżenia numeru PESEL?
Sprawdzamy, czy nie masz zastrzeżonego numeru PESEL, zanim:
- otworzymy Ci konto oszczędnościowe lub konto dodatkowe (ROR) w ramach Konta Inteligo
- pożyczymy Ci pieniądze.
Nie załatwisz tych spraw, jeśli Twój numer PESEL będzie zastrzeżony. Zastrzeżenie możesz cofnąć na czas realizacji dyspozycji.
Dla pozostałych produktów i usług nic się nie zmienia.
-
Czy w ramach konta Inteligo otworzymy Ci oszczędnościowe lub konto dodatkowe (ROR), jeżeli któryś ze współposiadaczy będzie miał zastrzeżony numer PESEL?
Nie, nie otworzymy konta oszczędnościowego ani konta dodatkowego (ROR), jeżeli Ty lub współposiadacz konta będziecie mieli zastrzeżony numer PESEL. Zastrzeżenie można cofnąć na czas realizacji dyspozycji.
-
Jak zastrzeżenie numeru PESEL wpływa na dostęp do serwisu Inteligo lub IKO?
Przy logowaniu do serwisów nie będziemy sprawdzać zastrzeżenia numeru PESEL.
Jeśli w serwisie Inteligo lub aplikacji IKO zechcesz otworzyć konto oszczędnościowe, konto dodatkowe (ROR), wziąć debet lub limit odnawialny, sprawdzimy zastrzeżenie numeru PESEL.