Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Wybierz temat pytań i odpowiedzi

Inteligo w PKOBP SA

Rozwiń wszystkie
  1. Kto jest akcjonariuszem PKO Banku Polskiego?

    Większościowym akcjonariuszem PKO Banku Polskiego jest Skarb Państwa. Pozostała cześć udziałów Banku spoczywa w rękach prywatnych i korporacyjnych inwestorów.

  2. Jak funkcjonuje Tabela Opłat i Prowizji (TOiP) konta Inteligo w ofercie PKO Banku Polskiego (np. opłata za prowadzenie konta)?

    TOiP konta Inteligo jest częścią Tabeli Opłat i Prowizji Banku. Jej zapisy odnoszą się jedynie do rachunków prowadzonych w ramach kont Inteligo.

  3. Czy konta Inteligo są obsługiwane w oddziałach PKO Banku Polskiego?

    Posiadacz konta Inteligo w oddziale Banku może dokonać:
    • wpłat gotówkowych na rachunki kont Inteligo,
    • przelewów z rachunków prowadzonych w oddziałach PKO Banku Polskiego na rachunki konta Inteligo,
    • wypłat gotówkowych za pomocą karty debetowej Inteligo, jeżeli placówka jest wyposażona w terminal POS,
    • wypłat gotówkowych w bankomatach.
  4. Czy mogę korzystać z sieci bankomatów PKO Banku Polskiego?

    Oczywiście. Możesz korzystać z sieci bankomatów PKO Banku Polskiego w celu dokonywania wypłat gotówki. Obecnie wszyscy posiadacze prywatnych kont Inteligo mogą korzystać z bankomatów PKO Banku Polskiego za darmo.

  5. Czy mogę korzystać z funkcji depozytowej bankomatów PKO Banku Polskiego?

    Obecnie nie ma takiej możliwości.

  6. Czy mogę dokonywać wpłat na konto Inteligo w placówce PKO Banku Polskiego?

    Tak. W oddziałach PKO Banku Polskiego możesz dokonywać wpłat na rachunki kont Inteligo bezpłatnie.

  7. Czy można wypłacać gotówkę z konta Inteligo w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego?

    Tak. Wypłaty gotówki kartami płatniczymi Inteligo są możliwe w terminalach POS, które są dostępne we wszystkich agencjach i w wybranych oddziałach PKO Banku Polskiego. 

  8. Czy mogę sprawdzić saldo/historię rachunku konta Inteligo w oddziale PKO Banku Polskiego?

    Nie. Te informacje są dostępne w serwisach Inteligo: serwisie internetowym,  Serwisie mobilnym, serwisie SMS serwisie telefonicznym, u konsultanta oraz w bankomatach PKO Banku Polskiego (z wyłączeniem karty kredytowej Inteligo Visa payWave oraz karty Inteligo Visa payWave „Dobro procentuje”).

  9. Czy są możliwe przelewy natychmiastowe z konta Inteligo na inne rachunki w PKO Banku Polskim?

    Tak. Istnieje możliwość szybkiej realizacji przelewu pomiędzy kontem Inteligo, a rachunkami prowadzonymi przez PKO Bank Polski. Po upływie kilkunastu minut odbiorca posiadający rachunek w PKO Banku Polskim będzie mógł skorzystać z otrzymanych w ten sposób środków. Jeżeli przelew zostanie zlecony w godzinach 23:00-6:00, zostanie zaksięgowany na koncie PKO Banku Polskiego po godzinie 6:00.

  10. Czy za przelewy do PKO Banku Polskiego jest pobierana prowizja?

    Przelewy pomiędzy rachunkami kont Inteligo, a innymi rachunkami prowadzonymi przez PKO Bank Polski są bezpłatne.

  11. Jaka jest różnica między prowadzeniem konta, a obowiązkami banku wynikającymi z umowy?

    Prowadzenie konta oznacza bieżącą obsługę konta Inteligo, zaś konkretnym przykładem obowiązku banku wynikającego z umowy jest obowiązek terminowej realizacji dyspozycji przelewów zlecanych przez klienta.

  12. Który bank prowadzi konta Inteligo?

    Bank prowadzący konta Inteligo to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000026438; NIP: 525-000-77-38 REGON: 016298263; kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł.

  13. Co to oznacza, że konto jest prowadzone przez PKO Bank Polski?

    Oznacza to, że PKO Bank Polski prowadzi rachunki w ramach kont Inteligo i wykonuje zlecane przez Ciebie operacje finansowe.

  14. Jaki jest związek PKO BP Finat sp. z o.o. z PKO Bankiem Polskim?

    PKO BP Finat sp. z o.o. jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

  15. Kto zasiada w Zarządzie PKO BP Finat sp. z o.o.?

    Skład Zarządu PKO BP Finat sp. z o.o. jest następujący:

    • Agnieszka Surmacka - Prezes Zarządu
    • Iwona Czułada - Wiceprezes
    • Jakub Kachlicki - Wiceprezes
  16. Kto zasiada w Radzie Nadzorczej PKO BP Finat sp. z o.o.?

    Skład Rady Nadzorczej PKO BP Finat sp. z o.o. jest następujący:

    • Adam Marciniak - Przewodniczący Rady Nadzorczej
    • Piotr Żochowski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
    • Paulina Strugała - Członek Rady Nadzorczej
    • Maciej Wyszoczarski - Członek Rady Nadzorczej
    • Małgorzata Ryczek - Sekretarz Rady Nadzorczej
  17. Kto zasiada w Zarządzie PKO Banku Polskiego?

    Skład Zarządu PKO Banku Polskiego jest następujący:

    • Zbigniew Jagiełło - Prezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Prezesa Zarządu
    • Rafał Antczak - Wiceprezes Zarządu nadzorujący Obszar Bankowości Przedsiębiorstw, Strategii i Analiz
    • Bartosz Drabikowski - Wiceprezes Zarządu Banku ds. Finansowych nadzorujący Obszar Finansów i Rachunkowości
    • Maks Kraczkowski - Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Bankowości Międzynarodowej i Transakcyjnej oraz Współpracy z Samorządami i Agencjami Rządowymi
    • Mieczysław Król - Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Bankowości Ubezpieczeniowej oraz Obszar Prawny i Zgodności
    • Adam Marciniak - Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Informatyki i Usług
    • Piotr Mazur - Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego nadzorujący Obszar Zarządzania Ryzykiem
    • Jakub Papierski - Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej
    • Jan Emeryk Rościszewski - Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Rynku Detalicznego