Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Karta kredytowa

Rozwiń wszystkie
  1. Czym jest Karta kredytowa Inteligo?

    Karta kredytowa pozwala na zaciąganie kredytu w banku poprzez wykonywanie transakcji płatniczych lub wypłaty gotówki w bankomatach. Klienci wnioskować mogą o wysoki limit karty, wynoszący maksymalnie 50 000 złotych. Zaciągnięty kredyt rozliczany jest raz w miesiącu, a Bank przyznaje Klientowi do 55 dni okresu bezodsetkowego, liczonego od początku okresu rozliczeniowego – przez tyle czasu zaciągnięty kredyt nie jest obciążany odsetkami. W określonym dniu następuje spłata zaciągniętego kredytu w całości lub w części – w przypadku spłaty częściowej, system Inteligo automatycznie pobierze z rachunku Klienta minimum 4% wykorzystanej kwoty kredytu (nie mniej niż 50 zł), a od niespłaconej części kredytu zostaną naliczone odsetki określone w Tabeli warunków i oprocentowania produktów kredytowych w ramach kont Inteligo.

  2. Czym jest technologia zbliżeniowa PayPass i payWave?

    PayPass jest to nazwa systemu płatności zbliżeniowych, wdrożona przez MasterCard, natomiast payWave to nazwa płatności zbliżeniowych wdrożonych przez Visa. Karty PayPass i payWave posiadają zatopiony wewnątrz mikroskopijny mikroprocesor wraz z anteną, przekazującą dane do czytnika przy pomocy fal radiowych, dzięki czemu umożliwia dokonywanie wygodnych i szybkich płatności bez konieczności przekazywania karty obsłudze terminala płatniczego. Po wyświetleniu komunikatu na wyświetlaczu terminala wystarczy zbliżyć kartę do oznaczonego pola na czytniku na odległość kilku centymetrów.

  3. Jak działa płatność zbliżeniowa?

    Drobne transakcje, o wartościach poniżej 50 zł, nie wymagają potwierdzenia – wystarczy zbliżyć kartę na odległość kilku centymetrów od czytnika i transakcja zostaje natychmiast przesłana do banku. Transakcje na kwoty przekraczające tą wartość mogą wymagać potwierdzenia autoryzacji PIN-em lub podpisem na wydruku z terminala płatniczego.

  4. Gdzie mogę płacić zbliżeniowo?

    Transakcje zbliżeniowe realizować można w każdym miejscu oznaczonym logo MasterCard PayPass oraz Visa payWave m.in. w:

    • Festiwale: American Film Festival, Coke Live Music Festival, Heineken Open'er, Era Nowe Horyzonty, OFF Festival, Selector Festival, Smooth Festival;
    • Kultura: Cinema City, Empik, Multikino, Księgarnie Matras;
    • Restauracje: coffeheaven, Eurest, Sodexo, McCafe, McDonalds;
    • Sklepy: Almi Decor, Bomi, Era, Flo, Freshmarket, Ikea, Kakadu, Perfumerie Douglas,Rossman, Saloniki prasowe Kolporter,  Sferis, Smyk, Venezia, Żabka, Freshmarket;
    • Stacje benzynowe Shell;
    • Stadiony: GKS Bełchatów, Lechia Gdańsk, Odra Wodzisław, Polonia Bytom, Polonia Warszawa, Ruch Chorzów, Zagłębie Lublin;
    • WaWa Taxi;
    • Euro-Apteka.
  5. Czy mogę zablokować możliwość wykonywania płatności zbliżeniowych moją kartą kredytową Inteligo?

    Tak, w tym celu skontaktuj się z naszym konsultantem - dyspozycja wyłączenia płatności zbliżeniowych zostanie wykonana w ciągu dwóch dni roboczych od jej  zgłoszenia u konsultanta.

    Uwaga: W przypadku kart ze znakiem akceptacji Visa, zablokowanie funkcji zbliżeniowej wymaga złożenia dyspozycji u konsultanta Inteligo oraz dokonania standardowej operacji wymagającej umieszczenia karty w terminalu płatniczym lub bankomacie i potwierdzenia transakcji kodem PIN.

  6. Dlaczego do potwierdzania transakcji stosowany jest częściej PIN niż podpis?

    Badania nad bezpieczeństwem transakcji pokazały, że bezpieczniejszą metodą potwierdzania transakcji jest PIN. Dane zapisane na chipie są trudniejsze do uzyskania przez osoby postronne.

  7. Dla kogo przeznaczona jest karta kredytowa Inteligo?

    Kartę kredytową Inteligo może otrzymać osoba spełniająca m.in. następujące warunki:

    • posiada telefon i adres e-mail,
    • legitymuje się dowodem osobistym lub paszportem,
    • terminowo spłaca zobowiązania kredytowe,
    • posiada zdolność kredytową,
    • posiada minimalny dochód 1000 zł.
  8. W jaki sposób mogę złożyć wniosek o kartę kredytową w Inteligo?

    Wniosek o kartę kredytową w Inteligo możesz złożyć w serwisie www po zalogowaniu lub kontaktując się z konsultantem Inteligo pod bezpłatnym numerem 800 121 121 lub (81) 53 56789 (opłata zgodnie z taryfą operatora).

  9. Chcę otrzymać kartę kredytową Visa payWave – w którym momencie, podczas wypełniania wniosku, zaznaczam swój wybór?

    Poprosimy Cię o wybór karty po udzieleniu pozytywnej wstępnej decyzji kredytowej. Wystarczy, że w polu wniosku zaznaczysz, która karta Inteligo Cię interesuje: Visa payWave lub MasterCard PayPass.

  10. Jestem Właścicielem konta firmowego. Czy mogę otrzymać kartę kredytową w Inteligo?

    O kartę kredytową w Inteligo można wnioskować jedynie z indywidualnego Konta Inteligo.

     

  11. Posiadam tylko konto wspólne – czy mogę otrzymać kartę kredytową w Inteligo?

    O kartę kredytową w Inteligo można wnioskować jedynie z indywidualnego Konta Inteligo.

  12. Jestem posiadaczem konta indywidualnego i konta wspólnego, czy mogę otrzymać kartę kredytową w ramach obu kont?

    Nie, o kartę kredytową w Inteligo możesz wnioskować jedynie z indywidualnego Konta Inteligo.

  13. Jakie limity otrzymam standardowo na swojej karcie kredytowej Inteligo?

    Każda karta kredytowa Inteligo posiada dzienny limit na wypłaty gotówki, limit na transakcje bezgotówkowe dokonywane w punktach handlowo-usługowych, np. w sklepach, na stacjach paliw, restauracjach oraz limit na transakcje internetowe.

    W momencie wydawania karty kredytowej, wartość wszystkich tych limitów ustawiana jest zgodnie z przyznanym limitem kredytowym.

    Przelew z rachunku karty kredytowej traktowany jest jak operacja bezgotówkowa i może być dokonany w Serwisie WWW Inteligo, w zakładce "Karty" -> "Karty kredytowe", po wybraniu opcji „Przelew z karty” lub za pośrednictwem jednego z Konsultantów Inteligo, dostępnych przez całą dobę, pod numerem 800 121 121 oraz +48 81 535 67 89.

    Przelew niezależnie od tego, gdzie został zlecony, pomniejsza dzienny limit operacji internetowych.

    Limity możesz zmienić w dowolnym momencie, w Serwisie WWW Inteligo, w zakładce "Karty" -> "Karty kredytowe", po wybraniu opcji „Więcej” -> "Zmień limity" lub za pośrednictwem jednego z Konsultantów Inteligo, dostępnych przez całą dobę, pod numerem 800 121 121 oraz +48 81 535 67 89.

    Karta wznowiona automatycznie przez Bank będzie miała limity w takiej samej wysokości, jak poprzednia karta.

  14. Jak aktywować kartę kredytową Inteligo?

    Aktywować kartę kredytową oraz nadać jej kod PIN możesz w serwisie WWW lub z pomocą konsultanta Inteligo, pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.. Aby korzystać z karty w pełni (w tym z płatności bezstykowych), pierwszą transakcję należy wykonać w sposób tradycyjny, w bankomacie lub w punkcie usługowo-handlowym, z użyciem mikroprocesora (chipa).

  15. Ile trwa okres kredytowania?

    Okres kredytowania wynosi 12 miesięcy. Umowa karty kredytowej zostanie jednak automatycznie przedłużona na kolejne okresy kredytowania, o ile Klient lub Bank nie wypowie umowy albo nie nastąpią inne przyczyny powodujące rozwiązanie umowy.

  16. W jaki sposób spłacam kartę kredytową?

    Co miesiąc, w wyznaczonym przez Ciebie dniu, automatycznie pobierzemy z Twojego rachunku głównego 4% zadłużenia nie mniej niż 50 zł wraz z należnymi odsetkami. Nie musisz, więc pamiętać o spłacie Karty kredytowej, ale musisz zapewnić środki na rachunku. Możesz również samodzielnie dokonać wpłaty na rachunek Karty kredytowej.

  17. Ustawiłem w swoim koncie wysokość automatycznej spłaty na 40%, teraz chcę to zmienić. Czy jest to możliwe?

    Tak, w zakładce „Karty”-> ”Karty kredytowe” -> ”Szczegóły”. Na ekranie zawierającym szczegółowe informacje na temat karty kredytowej, wybierz link "Zmień", znajdujący się w polu ”Parametry autospłaty" i ustaw nowe wartości w sekcji „Nowe parametry automatycznej spłaty karty”.
    Termin obowiązywania nowych parametrów autospłaty zależy od terminu wprowadzenia dyspozycji zmiany. Jeśli zmiana wprowadzona została przed wygenerowaniem zestawienia, nowe parametry autospłaty będą obowiązywały od aktualnego cyklu rozliczeniowego. Jeśli zmiana wprowadzona została po wygenerowaniu zestawienia, nowe parametry autospłaty obowiązywać będą od następnego cyklu rozliczeniowego.

  18. Chcę zmienić wysokość automatycznej spłaty, jak to zrobić?

    W zakładce ”Karty”-> ”Karty kredytowe” -> ”Szczegóły”, na ekranie zawierającym szczegółowe informacje na temat karty kredytowej, wybierz link "Zmień", znajdujący się w polu ”Parametry autospłaty" i ustaw nowe wartości w sekcji „Nowe parametry automatycznej spłaty karty”. Jeśli zmiana wprowadzona została przed wygenerowaniem zestawienia, nowe parametry autospłaty będą obowiązywały od aktualnego cyklu rozliczeniowego. Jeśli zmiana wprowadzona została po wygenerowaniu zestawienia nowe parametry autospłaty obowiązywać będą od następnego cyklu rozliczeniowego.

  19. Mam kilka rachunków ramach mojego konta prywatnego Inteligo. Chcę wybrać rachunek, z którego będzie pobierana automatyczna spłata. Jak to zrobić?

    W zakładce „Karty” ”->”Szczegóły”, na ekranie zawierającym szczegółowe informacje na temat karty kredytowej, wybierz link "Zmień", znajdujący się w polu "Opcje dodatkowe" i aktywuj funkcję „Parametry autospłaty”. W polu o nazwie „Rachunek, z którego będzie wykonywana automatyczna spłata” zobaczysz listę z wszystkimi rachunkami ROR w ramach Twojego konta indywidualnego, do którego jest wydana karta.

  20. Czy uznanie na kartę lub zwrot płatności kartą są traktowane jako spłata zadłużenia?

    Nie, uznanie na kartę i zwrot płatności nie są brane pod uwagę w przypadku spłaty zadłużenia.

    Spłata zadłużenia na karcie kredytowej następuje w drodze potrącenia przez Bank w terminie spłaty wymagalnych należności ze środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku głównym albo wskazanym przez Posiadacza karty innym rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, prowadzonym w ramach Konta Inteligo prywatnego, w ramach którego Posiadacz karty wnioskował o kartę.

    Każdy klient może również dokonać spłaty zadłużenia poprzez dokonanie wpłaty bezgotówkowej lub wpłaty gotówkowej w terminie spłaty, bezpośrednio na rachunek rozliczeniowy karty w wysokości co najmniej minimalnej kwoty do zapłaty podanej w zestawieniu operacji za zakończony cykl rozliczeniowy.

  21. Czy za prowadzenie rachunku karty kredytowej w Inteligo pobierana jest opłata?

    Za prowadzenie rachunku karty kredytowej nie jest pobierana żadna opłata.

  22. Czy mogę przenieść zadłużenie z karty kredytowej z innego banku do Inteligo?

    Tak, możesz złożyć wniosek o przeniesienie zadłużenia z karty kredytowej z innego banku do Inteligo.

  23. W jakim terminie muszę zamknąć kartę w innym Banku, jeśli korzystam z opcji karty kredytowej z przeniesieniem zadłużenia?

    Rozwiązanie umowy o dotychczas posiadaną kartę kredytową w innym banku powinno nastąpić w terminie do 30 dni.

  24. Jeśli przenoszę kartę z innego Banku i przenoszona kwota nie pokrywa całości zadłużenia, czy muszę spłacić pozostałą kwotę?

    Tak, w takim przypadku należy spłacić pozostałą część zadłużenia, w tym, z tytułu operacji, które nie zostały rozliczone z własnych środków.

  25. Czy mogę odstąpić od Umowy karty kredytowej?

    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminach określonych w Regulaminie wydawania i używania karty kredytowej Inteligo.  

    Aby to zrobić, prześlij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o wydanie i użytkowanie karty kredytowej Inteligo  na adres: INTELIGO, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna ul. Tomasza Zana 32A, 20-601 Lublin.

  26. Z jakim wyprzedzeniem trzeba wydać dyspozycję o niewznawianiu karty?

    Karta zostanie wznowiona z nowym terminem ważności, o ile Posiadacz karty nie wyda innej dyspozycji najpóźniej na 45 dni przed upływem terminu ważności każdej z kart.

  27. Dlaczego po nadaniu pierwszego kodu PIN muszę dokonać transakcji w bankomacie lub w punkcie handlowo-usługowym z terminalem płatniczym obsługującym płatności z użyciem chipa?

    Po nadaniu pierwszego kodu PIN w serwisie WWW, PIN nie jest jeszcze zapisany w aplikacji płatniczej na karcie. Nowy PIN może zostać zapisany w mikroprocesorze tylko podczas transakcji z użyciem mikroprocesoraw trybie online, czyli takiej, podczas której terminal płatniczy lub bankomat łączą się z systemem bankowym i dochodzi do weryfikacji wszystkich danych.

  28. Czy mogę zmienić PIN do mojej karty w dowolnym momencie?

    Tak, zrobisz to w serwisie WWW (zakładka „Karty”->„Karty kredytowe”-> link „Więcej”->”Zmień PIN”) lub w automatycznym serwisie telefonicznym (IVR). Podczas zmiany wprowadzisz najpierw aktualny PIN, a potem, dwukrotne, nowy kod. Aby korzystać z karty po zmianie PIN-u, wykonaj transakcję w bankomacie.

  29. Czemu po zmianie PIN-u muszę wykonać transakcję w bankomacie lub w punkcie handlowo-usługowym z terminalem płatniczym obsługującym płatności z użyciem chipa?

    Po zmianie PIN-u w aplikacji płatniczej na chipie znajdującym się na Twojej karcie kredytowej cały czas zapisany jest stary kod PIN. Transakcje w bankomatach oraz w punktach handlowo-usługowych z terminalami płatniczymi obsługującymi płatności z użyciem chipa przebiegają w trybie online, co oznacza, że zostaje nawiązane połączenie z systemem bankowym i kod PIN oraz kwota transakcji są weryfikowane.  Podczas takiej transakcji, nowy kod PIN zostanie zaktualizowany na chipie karty.

  30. Nie pamiętam PIN-u, co mogę zrobić?

    Jeżeli zapomnisz lub zablokujesz numer PIN do swojej karty, zadzwoń do naszego konsultanta i poproś o nadanie nowego PIN-u.

  31. Czemu nie zawsze otrzymuję powiadomienia o transakcjach wykonywanych kartą kredytową Inteligo MasterCard PayPass?

    Karta kredytowa Inteligo MasterCard PayPass jest skonfigurowana tak, że priorytetem są transakcje online. Dzięki temu nawet po transakcji bezstykowej otrzymujesz powiadomienie (np. SMS-owe) o transakcji.

    Jeśli z jakichś powodów transakcji online nie będzie można wykonać, karta zezwoli na transakcję offline – może się tak zdarzyć w przypadku kilku procent terminali działających na terenie Polski. Umożliwienie dokonywania transakcji offline jest z tego powodu standardem dla większości kart wydawanych w Polsce. Po transakcjach offline nie dostaniesz powiadomienia SMS.

  32. Czemu nie otrzymuję natychmiastowych powiadomień o transakcjach bezstykowych wykonywanych kartą kredytową Inteligo Visa payWave?

    Karta Visa pozwala na dokonywanie transakcji online i offline. Wszystkie transakcje bezstykowe Visa payWave dokonywane są offline – dzięki temu są błyskawiczne, ale nie skutkują wysyłaniem powiadomienia. Tą karta wykonasz transakcje bezstykowe do 50 zł jednorazowo. Wszystkie transakcje powyżej tej kwoty będą transakcjami stykowymi, potwierdzanymi PIN-em lub podpisem.

  33. Chcę złożyć wniosek o kartę kredytową Inteligo, czy mogę ją od razu ubezpieczyć?

    Możesz przystąpić do ubezpieczenia aktywując swoją nową kartę. Ubezpieczenie zacznie działać już od następnego dnia po aktywacji karty.

  34. Chcę złożyć wniosek o kartę kredytową Inteligo, czy mogę ją od razu ubezpieczyć?

    Możesz przystąpić do ubezpieczenia aktywując swoją nową kartę, podczas nadawania jej numeru PIN. Ubezpieczenie zacznie działać już od następnego dnia po aktywacji karty.

  35. W jakich bazach danych Bank sprawdza moje dane, na podstawie których ocenia zdolność kredytową?

    W celu oceny zdolności kredytowej Bank sprawdza Twoje dane w następujących bazach danych: Wewnętrznej Bazie Danych PKO BP SA, Biurze Informacji Kredytowej SA, Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor, Systemie Bankowy Rejestr oraz Centralnej Bazie Zastrzeżeń.

  36. Ile mam czasu na odstąpienie od umowy o kartę kredytową oraz spłatę przyznanego i wykorzystanego kredytu?

    W sytuacji, gdy nie została dokonana żadna operacja przy użyciu tej karty oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszej karty. Jednocześnie musi nastąpić  spłata zobowiązania wobec Banku powstałego poprzez wykorzystanie limitu kredytowego, zgodnie z zapisami Regulaminu wydawania i używania karty kredytowej Inteligo.

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w terminie 14 dnia od dnia zawarcia umowy. Jednocześnie musi nastąpić spłata zobowiązania wobec Banku powstałego poprzez wykorzystanie przyznanego limitu kredytowego, w tym kwotę odsetek należnych za okres od dnia wykorzystania limitu kredytowego do dnia spłaty, nie później niż 30 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zapisami Regulaminu wydawania i używania karty kredytowej Inteligo.

  37. Czy odstąpienie od umowy wiąże się z poniesieniem przeze mnie kosztów?

    W związku z odstąpieniem od umowy karty kredytowej nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Jedyny koszt to odsetki za okres od dnia wykorzystania kredytu do dnia spłaty kredytu. Za dzień spłaty kredytu uznawany jest dzień wpływu środków pieniężnych na rachunek karty kredytowej.

  38. Kiedy spłata całości lub części wykorzystanego limitu zostanie zaewidencjonowana na rachunku karty kredytowej?

    Spłata zostanie uznana po tzw. przetwarzaniu danych, które ma miejsce każdego dnia około północy. W przypadku dyspozycji spłat zlecanych w dni wolne, zaewidencjonowanie ich nastąpi w najbliższym dniu roboczym.

  39. Jeżeli wnioskodawca jest osobą zamężną/żonatą, to czy na Umowie karty kredytowej w Inteligo musi podpisać się współmałżonek?

    Jeśli karta kredytowa w Inteligo będzie wydawana osobie pozostającej w związku małżeńskim, w którym obowiązuje ustawowy ustrój majątkowy (tzn. małżonkowie nie posiadają rozdzielności majątkowej), a kwota limitu na karcie będzie przekraczała 10 000 zł do zawarcia umowy wymagana jest pisemna zgoda współmałżonka. Będzie ona przyjmowana w formie klauzuli zawartej pod umową karty kredytowej w Inteligo. Dodatkowo, konieczne będzie przesłanie wraz z umową Karty kredytowej w Inteligo kserokopii dokumentu tożsamości współmałżonka. Przesłanie wraz z umową karty kredytowej w Inteligo kserokopii dokumentu tożsamości współmałżonka oraz podpisanie przez współmałżonka umowy będzie również konieczne, gdy osoba wnioskująca o kartę kredytową będzie dołączała oświadczenie o dochodach uzyskiwanych przez współmałżonka w celu zwiększenia zdolności kredytowej.

  40. Czy posiadając rozdzielność majątkową, mój współmałżonek będzie również odpowiedzialny za zobowiązania wynikające z karty kredytowej?

    Nie, współmałżonek nie będzie odpowiedzialny za zobowiązania wynikające z karty kredytowej, ponieważ wniosek o kartę kredytową można wypełnić jedynie z indywidualnego Konta Inteligo.

  41. W mojej rodzinie są osoby, które osiągają własny dochód. Czy powinienem uwzględnić je we wniosku o kartę kredytową Inteligo?

    Nie. We wniosku jesteś proszony tylko o podanie osób, które pozostają na wspólnym utrzymaniu rodziny i nie osiągają własnego dochodu.

  42. Czy powinienem przedstawić dokument potwierdzający moje zatrudnienie i zarobki?

    Tylko wtedy, gdy poprosi Cię o to nasz konsultant.

  43. Czy mogę skorzystać z innego formularza zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach niż z tego, który znajduje się na stronach Inteligo?

    Zachęcamy do skorzystania z formularzy dostępnych na stronach Inteligo. Formularze możesz wydrukować i wypełnić w każdej chwili. Możesz również przysłać do nas inne formularze potwierdzające Twoje zatrudnienie i zarobki oraz dochody uzyskane z prowadzonej działalności gospodarczej pod warunkiem, że ich zakres danych jest taki sam jak w formularzach dostępnych na naszych stronach. Jeśli zakres informacji innych formularzy nie będzie kompletny, niestety nie zostaną one uznane i będziesz musiał nadesłać kolejny komplet dokumentów kredytowych do Banku.

  44. Czy aby karta kredytowa została mi przyznana, muszę posiadać jakieś zabezpieczenie?

    Podstawowe zabezpieczenie karty kredytowej stanowią wpływy oraz środki pieniężne na rachunkach prowadzonych w ramach konta Inteligo.

  45. W jaki sposób dowiem się, że karta kredytowa została mi przyznana?

    Otrzymasz tę informację SMS-em. W każdej chwili możesz również sprawdzić status wniosku w serwisie www (sekcja „Karty”).

  46. Kiedy środki zostaną przekazane do mojej dyspozycji?

    Niezwłocznie po otrzymaniu podpisanej przez Ciebie umowy oraz pozostałej dokumentacji (jeśli była ona wymagana) i pozytywnej ich weryfikacji, środki zostaną przekazane do Twojej dyspozycji. Zatem im szybciej dostarczysz do nas umowę i dokumenty, tym szybciej środki zostaną przekazane do Twojej dyspozycji.

  47. Jak szybko otrzymam kartę kredytową Inteligo?

    Karta kredytowa zostanie przesłana najpóźniej w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.

  48. Gdzie sprawdzę wysokość przyznanego i wykorzystanego limitu na Karcie kredytowej oraz naliczonych odsetek/opłat?

    Wszystkie informacje o Twojej karcie kredytowej bardzo łatwo odnajdziesz w serwisie WWW otwierając zakładkę „Karty”->”Karty kredytowe” w górnym menu serwisu. Są tam informacje o tym, jaka kwota kredytu została Ci przyznana, ile z tej kwoty już wykorzystałeś, ile wynoszą odsetki oraz jaka jest data spłaty Karty.

  49. W jaki sposób naliczane są odsetki?

    Odsetki naliczane są według zmiennej stopy procentowej, której wysokość jest podawana w Tabeli warunków i oprocentowania produktów kredytowych w ramach kont Inteligo.

  50. Podpisałem i odesłałem już umowę do Banku. Kiedy umowa zacznie obowiązywać?

    Umowa zacznie obowiązywać od momentu podpisania jej przez upoważnionego pracownika działającego w imieniu Banku (PKO Bank Polski SA).