Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Wybierz temat pytań i odpowiedzi

Konto firmowe

Rozwiń wszystkie
  1. Kto może otworzyć PKO Konto firmowe?

    Konto możesz otworzyć, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub inną formę prawną.

  2. Czy można mieć kilka kont firmowych?

    Tak. Możesz mieć kilka kont firmowych, jeśli prowadzisz różne działalności gospodarcze (Twoje działalności mają inne numery REGON) lub jeśli jesteś wspólnikiem wielu spółek cywilnych.

  3. Czy mogę przekształcić konto firmowe w prywatne lub odwrotnie?

    Nie ma możliwości takiego przekształcenia. Konta prywatne są prowadzone na innych zasadach niż konta firmowe. Zachęcamy jednak do otwarcia kolejnego konta. Możesz korzystać z obydwu kont jednocześnie lub otworzyć konto dodatkowe. 

  4. Jeśli otworzę konto dodatkowe w ramach konta firmowego, to czy podpisuję nową umowę?

    Nie. Podpisanie nowej umowy jest konieczne jedynie w przypadku otwarcia nowego konta, np. konta wspólnego  lub firmowego.

  5. Jeśli otworzę kolejne konto firmowe, to czy podpisuję nową umowę

    Tak. Jeśli otwierasz kolejne konto firmowe, musisz podpisać nową umowę. 

  6. Jak zmienić dane firmy w danych PKO Konta firmowego?

    Dane możesz zmienić w serwisie internetowym iPKO, serwisie telefonicznym (u konsultanta) lub w formie dyspozycji pisemnej w oddziale.